TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1885 43%
Ääniä yhteensä : 4390
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 11.8.2012 22:10

Eihän sitä nopeutta mitata vaan tehot, ja voi hyvin mennä yli vaikka tolleen oiskin tehty.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
-linttamummo-
Pyörä:
EX KTM EXC -04, Honda monkey -99
Liittynyt:
26.2.2011 19:40
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut -linttamummo- » 11.8.2012 22:32

Äänetki on aika hiljaiset eikä ota minkäänlaista tehopiikkiä, eli vaikuttaa ihan vakiolta. Useimmille poliiseille se kai riittää :)
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut L_rppa » 11.8.2012 22:34

Juu kun se ei tosiaan pääse tehopiikille pakoaukonsäädin alhaalla niin eipä ne tehot juuri paperilla näy.
-Masi
Pyörä:
Yamaha DT 125R -92 & Honda CBR 125 R -07
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
11.5.2009 23:06
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut -Masi » 13.8.2012 2:37

Mitäs siitä rajoottimesta on hyötyä? Ei setä siniset ala eres viemään penkkiin kun papereista löytyy jo kaikki 17kW eli kortti nasahtaa het hyllylle jos vilkaasevat pyörän tietoja
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä. Check my bikes, press here !
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Paikkakunta:
Lempäälä/Ideapark
Liittynyt:
22.3.2011 23:08
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Läbä » 13.8.2012 17:42

Useimmiten papereista löytyy se 11kw tai vähemmän.
Youtube Kanava Manki Keulaa, TSKM miitti ja muita videoita SUBSCRIBE
Seuraa Fighter Mito Projektia!
Cagiva osaa halvalla! TARJOA!
bjusmsix
Pyörä:
Kawasaki KMX 125 '95, Aprilia RS 125 '01, Pappatunturi '71
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 18:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut bjusmsix » 13.8.2012 20:01

Fuu. Tänään tuli harjotettu metsäajoa. Skootterilla :D Joten mitenkähän muuttuu enskan kulku jos tekee tt:n? Kun kyykky kiinnostais kulun puolesta, mutta mites endurolla huiput, pääseekö mahd 130? Entä kiihtyvyys, jääkö normiautoille kuinka pahasti?
Tekeekö mielesi isokoisempaa bomberipiikkiä? Check http://www.nettimoto.com/hyosung/comet/1768110
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut AKWM » 13.8.2012 22:45

Itseä ei oikeastaan huiput kiinnosta ketun vertaa, kunhan (erittäin) satunnaisista motarikäynneistä selviää. Eikä sielläkään yli 120 enskalla ajeta, se on nimittäin aivan perseestä. Jos hakee kovia nopeuksia suorilla, niin kyykkyä alle. Itse kokeilin huippuja yhden ainoa kerran ja pääsin 128 mittariin.

Tt potkii yläkierroksilla ihan eri tavalla, antaa ihan hyvän säväyksen vakioon verrattuna. Vääntää tietty paljon paremmin. Nollasta sataan kuun ja tähtien asennosta riippuen 7,5-9,8 sekuntia. Pysyy kyllä liikenteen mukana. :)
MiniMies
Pyörä:
Honda CBR 600F PC35
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.6.2010 2:22
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut MiniMies » 13.8.2012 23:24

bjusmsix kirjoitti:Fuu. Tänään tuli harjotettu metsäajoa. Skootterilla :D Joten mitenkähän muuttuu enskan kulku jos tekee tt:n? Kun kyykky kiinnostais kulun puolesta, mutta mites endurolla huiput, pääseekö mahd 130? Entä kiihtyvyys, jääkö normiautoille kuinka pahasti?

Yleisesti paremmin enskat kiihtyy kun kyykyt. Huipuissa jää mutta niitäkin saa kyllä lisää kun vaihtaa pidempiä välejä.
bjusmsix
Pyörä:
Kawasaki KMX 125 '95, Aprilia RS 125 '01, Pappatunturi '71
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 18:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut bjusmsix » 14.8.2012 2:44

Joo, meinasin sitä ettei tarvi kaasupohjassa vikalla vaihteella ajaa, kun sataakahtakymppii ajaa. Kitoz. :)
Tekeekö mielesi isokoisempaa bomberipiikkiä? Check http://www.nettimoto.com/hyosung/comet/1768110
huVud
Liittynyt:
4.6.2009 22:57
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut huVud » 19.8.2012 16:08

kotarilla kiihytyksen puolesta harva auto menee ohi, ja huippuja kerää 13-49 väleillä semmosta 150 :p
aeroxman
Pyörä:
RS -07, SF2 -02
Liittynyt:
31.5.2008 14:03
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut aeroxman » 22.8.2012 22:06

No yllätys, vähän turhankin usein näkee näitä sankareita jotka jossain liikenteen seassa haastelee 2T piikeillä perheen äitejä.
Eenie-6foot7foot
Pyörä:
Gas Gas 125 EC
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
1.9.2011 21:13
Kiinnostava kymysys

ViestiKirjoittanut Eenie-6foot7foot » 23.8.2012 0:09

Jos on 18 vuotias ja omistaa moottoripyöräkortin ( alle 25 kw kortin ) niin jos aikoo ajaa harmitta 125 exc tt kotarin kanssa, niin eihän siihen pelkästään kortti riitä ? Eks se pitäs lain mukaan kans katsastaa ? Niin ja sit viel et jos se täytyy katsastaa niin minkäköhän luokan ajoneuvo siit tulee ja mitä semmoseks katsastaminen maksaa ?
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut L_rppa » 23.8.2012 0:12

Se täytyy penkittää täystehona (tai voi olla itseasiassa että täytyy jopa aavistuksen kuristaa?) ja rekisteröidä alle 25kW ja tehopainosuhdekkin pitäis olla jonkun luvun alle. Moottoripyörähän siitä tulee mutta hinnasta en tiedä.
jalkapyörä
Liittynyt:
26.2.2011 0:58
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut jalkapyörä » 23.8.2012 0:19

eikös ne päästöjen takia kuristeta sinne johku 4-5 kilowattiin että tuskin niit sais rekisteröityy isommille tehoille jos päästöt nousee ylirajojen
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 23.8.2012 12:29

Juurikin näin, ja 25kw korttikaan ei vielä oikeuta kotaria täysitehoisena ajamaan kun menee tehopainosuhde liian korkeaksi.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa