TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
Migsutin
Liittynyt:
26.5.2008 13:22

ViestiKirjoittanut Migsutin » 19.2.2009 20:02

WPWW kirjoitti:No pistäs jotain kuvaa ni ongelma katoaa. Muutki haluis varmaan nähdä.


Nyt on kuvia Malossin pytystä ku sitä niin epäilitte.. =)
M: Malossi 180cc (käyttämätön), käy Yzäriin ja muihin joissa on sama kone. Hp. 500€. YV:llä viestiä jos kiinnostaa.
sourkka
Pyörä:
CBR 900rr, FS650 -08
Paikkakunta:
P-pohjanmaa
Liittynyt:
24.2.2008 2:07

ViestiKirjoittanut sourkka » 26.2.2009 22:42

Liikkeestä lähtiessä oli jo TT. :D
henk-
Pyörä:
-09 ktm
Paikkakunta:
lahti -> kaljaranta
Liittynyt:
12.10.2008 14:25

ViestiKirjoittanut henk- » 27.2.2009 13:49

sama :D eikä A1 putkee oo ollenkaa eikä oo kyllä vielä rekisterissäkää :D
"ei sanonut että pyörä olisi yhtä hyvä kuin kotari"
ripakinttu
Pyörä:
Hakusessa
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
13.8.2008 16:21

ViestiKirjoittanut ripakinttu » 12.4.2009 17:16

Aprilia on voimaa, TT-Aprilia on ylivoimaa.. Näillä mennään :P
T-Doggy
Liittynyt:
4.8.2007 22:03

ViestiKirjoittanut T-Doggy » 12.4.2009 20:15

40%:lla on viritetty piikki. Kaipaisin hiukan tarkennusta tohon,että mikä lasketaan virittämiseksi? :nörtti:
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 12.4.2009 20:19

Joku muu kuin vakio tai tt.
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 12.4.2009 20:38

Eli siis kuriton vakioputki on tt, mutta teharilla varustettu pyörä on viritetty ;)
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 12.4.2009 20:44

WPWW kirjoitti:Joku muu kuin vakio tai tt.

Jos pilkkua viilataan niin vakio = tt. A1 tehoinen = kuristettu
Allekirjoitus on heikoille
T-Doggy
Liittynyt:
4.8.2007 22:03

ViestiKirjoittanut T-Doggy » 12.4.2009 21:21

JL- kirjoitti:Eli siis kuriton vakioputki on tt, mutta teharilla varustettu pyörä on viritetty ;)


Itse en hen.koht laske tehoputkellista piikkiä viritetyksi. Hyötyhän on aika minimaallinen. Riippuu tietysti mallista,merkistä ja säädöistä. Joissan jopa kuriton tehtaan putki on parempi kuin tehari.
Mikä sitten lasketaan omasta mielestäni virittämiseksi piikeissä? isompi pytty,kaasari jne. No joo mut tää on mun mielipide. Mutta toisaalta pienikin tehonlisäys on hyväksi näissä kuutioissa. 8)
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 12.4.2009 21:38

Joo olen aikalailla samaa mieltä. Näin kuitenkin aattelin sen erotuksen olevan tässä topicissa.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 12.4.2009 23:03

SnaG kirjoitti:
WPWW kirjoitti:Joku muu kuin vakio tai tt.

Jos pilkkua viilataan niin vakio = tt. A1 tehoinen = kuristettu


Vakio on se mikä kaupasta ostetaan.
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 12.4.2009 23:12

Vakio = Tehdastekoinen, alkuperäinen, muokkaamaton. Esim Vakiomopo = mopo jossa on kuristimet paikoillaan. Kevytmoottoripyörien kohdalla Vakio tarkoittaa kuitenkin yleensä kuristamatonta menopeliä. (c) MotoWiki
Jos haluat jatkaa tappelua ni YV:tä sit :seko:
Allekirjoitus on heikoille
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 13.4.2009 0:10

"yleensä", Wikipedia on raamattu.
Mr. Speed
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.7.2004 23:29

ViestiKirjoittanut Mr. Speed » 14.4.2009 23:53

SnaG kirjoitti:Vakio = Tehdastekoinen, alkuperäinen, muokkaamaton. Esim Vakiomopo = mopo jossa on kuristimet paikoillaan. Kevytmoottoripyörien kohdalla Vakio tarkoittaa kuitenkin yleensä kuristamatonta menopeliä. (c) MotoWiki
Jos haluat jatkaa tappelua ni YV:tä sit :seko:


*nusnus* Ovatko esim. Aprilian tai Derbin mopot jo kuristettu tehtaalla? Eikö niitä enemmän kuristeta sitten maahantuojan toimesta?
OSTAKAA POIS!: http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=35583
Zuidaaja
Liittynyt:
22.2.2008 19:39

ViestiKirjoittanut Zuidaaja » 15.4.2009 14:29

A1-tehoinen on alle 11kw ja TT on sitten se kun ei oo mitään kuristuksia pyörässä.