TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1885 43%
Ääniä yhteensä : 4390
-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 2.4.2008 21:17

Rave + jollymoto + 34 vhsb

Ja pyörähän oli Aprilia Mx
YyKaaVii
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
5.6.2007 19:31

ViestiKirjoittanut YyKaaVii » 2.4.2008 21:51

Viel hetken a1 sisäänajon jälkee tt:ks :P
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 2.4.2008 22:45

Laitoin viritetty, koska tehoputki löytyy. Itte ainakin tykkään ajella enempi tt/viritetyllä ku A1:llä, koska ei tarvi ajaa suurilla kiekoilla/pienissä vauheissa, ja tämän ansiosa bensaa kuluu vähemmä
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
_nikko Eläkeläinen
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.7.2006 18:18

ViestiKirjoittanut _nikko » 2.4.2008 22:47

Olis kyllä kiva tietää, montako A1 2-tahti kevaria porukoilta löytyy.
Itsellä TT.
Potnapekka
Pyörä:
250 EXC
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
23.10.2006 17:21

ViestiKirjoittanut Potnapekka » 2.4.2008 23:11

Tänää sain itekki dtseen tyhjennetyn vakioputken toimintaa :) sit myös twin airin suodatin löytyy ja pakoaukonsäädin otettu käyttöön.
Timppa^
Pyörä:
Honda NSR 125 R
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.8.2005 14:21

ViestiKirjoittanut Timppa^ » 2.4.2008 23:22

Täystehosena ostettu nasse, joten empä jaksa ruveta kuristelemaan. Kattoo jos jtn palikkaa viel ostais. :D
Two Wheels, Two Strokes.
^SLayeR^
Pyörä:
Ktm Exc 450 -04
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
28.7.2005 22:47

ViestiKirjoittanut ^SLayeR^ » 3.4.2008 10:16

viritetty laitoin ku nyt on rave, tecnigas ja pipercross ja viel on tulossa 34mm kaasari, vhm laskettu kansi ja vertexin tasalakinen takomäntä.
tatz
Pyörä:
GG 250 smoto pampera
Paikkakunta:
kerava
Liittynyt:
1.1.2006 20:12

ViestiKirjoittanut tatz » 3.4.2008 11:27

Itsellä löytyy evo1 kamoilla oleva mito ja sisäänajon jälkeen taas täystehoksi.
CRC putki, 35mm tm mikuni, gilardoni #73037, 200h kansi ja 1-renkainen tasapäämäntä. :)
Obie
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
25.6.2005 19:45

ViestiKirjoittanut Obie » 3.4.2008 11:44

Äkkiä piiloon tämmöset äänsetykset enneku jetsonit huomaa, alkavat vielä ratsata näitä pyöriä. ;) TT, Pipercross ja suuttimet vaihettu mut en nyt niitä virityksiksi laskenut.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 3.4.2008 15:14

Nyt on muuten tt, mutta 2-porttiset läpät, änkkäri läpivirtaus mallia ja pipercross. Lasken sen viel tt:nä. Tulossa varmaan tehari, isompi kaasari ja jotain muuta kivaa.
Viimeksi muokannut WPWW päivämäärä 3.4.2008 17:12, muokattu yhteensä 1 kerran
KiM_91
Paikkakunta:
Pietarsaari
Liittynyt:
14.2.2006 18:26

ViestiKirjoittanut KiM_91 » 3.4.2008 17:11

Viritetty:
Täysteho + Gianelli + Boyesen läpät + Ilmaputsari
2omas
Liittynyt:
4.5.2006 22:04

ViestiKirjoittanut 2omas » 4.4.2008 8:09

Vakio paisarin vaihoin messicoon.Kyl se paremmin alhaalta vääntää.Kai se viritetyks lasketaa :P
Kangas
Paikkakunta:
Virrat
Liittynyt:
15.12.2005 10:32

ViestiKirjoittanut Kangas » 4.4.2008 21:42

Kaisse tonne TT:hen kallistuu ;)
babel
Pyörä:
Aprilia MX 125, Derbi DRD 50, suzuki PV 60
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
3.9.2007 15:11

ViestiKirjoittanut babel » 4.4.2008 22:01

TT :D
^SLayeR^
Pyörä:
Ktm Exc 450 -04
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
28.7.2005 22:47

ViestiKirjoittanut ^SLayeR^ » 5.4.2008 1:05

babel kirjoitti:TT :D
mopopuoli alempana. -.- jestas sentään.