TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
n00bzor
Pyörä:
Daelim RWR125
Liittynyt:
5.5.2008 19:03

ViestiKirjoittanut n00bzor » 24.7.2008 1:47

tsacyour kirjoitti:
Nasu_ kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti aiheeseen liity mutta eikös rek. otteessa ilmoitettu teho ole koneteho eikä takapyörältä tuleva?

Mun mielestä se on just toi takapyörällä oleva teho. Mun rekisteriotteessa lukee nettoteho 9kw, mutta mun tietääkseni bruttoteho on se koneteho ja nettoteho sit takapyörältä tuleva. Emt :lol:


Joo nettoteho on takarenkaalta mitattu, bruttoteho koneteho. Itsellä 10kW merkitty vaikka 11kW pitäs olla, noh, sainpahan jonkun euron vakuutuksista pois :D Ja omapainoo 14kg liikaa. Mutta mitäpä minä valittamaan pyörästäni, eipä paljon persettä kutita se että saan vakuutukset halvemmalla eikä poliisit napise :D
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 24.7.2008 12:20

Rekkariottees on muute sitten tankki täynnä paino ja teho yleensä takaselta.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 24.7.2008 13:00

Kyllä mulla on aina ihan se moottoriteho pyörissä rekisteriotteesta löytynyt, samoin muutoskatsastaessa (piikki ja myöhemmin mp) on sinne myöskin moottoriteho laitettu, eikä takapyörätehoa vaikka sekin olisi dynolapussa ollut merkattuna.
Dank memes melt steel beams.
n00bzor
Pyörä:
Daelim RWR125
Liittynyt:
5.5.2008 19:03

ViestiKirjoittanut n00bzor » 24.7.2008 22:45

Atech kirjoitti:Rekkariottees on muute sitten tankki täynnä paino ja teho yleensä takaselta.


Sittenhän tuo on päin persettä, pyörän omapaino 150kg ja tankki on 15l ja öljysäiliö puolitoista, plus tietty jarrunesteet yms. että menee ainakin sinne 170 pintaan, yli 164 jokatapauksessa.

Uskoisin että "omamassa" on kuivapaino?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 25.7.2008 0:57

Yleensä "kuivapaino" minkä valmistaja ilmottaa meinaa että sisältää öljyt ja nesteet ja akun ja kaikki paitsi bensat. Näin ainakin Cagivalla. Mutta eiköhän takaisin aiheeseen.
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 25.7.2008 10:25

n00bzor kirjoitti:Sittenhän tuo on päin persettä, pyörän omapaino 150kg ja tankki on 15l ja öljysäiliö puolitoista, plus tietty jarrunesteet yms. että menee ainakin sinne 170 pintaan, yli 164 jokatapauksessa.

Bensan tiheys on noin 0,75 kg/l, joten 15l bensaa painaa 11,25kg. Öljyn tiheys on vähän suurempi. Joten kyllä siitä tulee aika lähelle 164kg.
Dubbeli
Pyörä:
Yamaha DTx
Paikkakunta:
Hankasalmi
Liittynyt:
7.12.2006 17:21

ViestiKirjoittanut Dubbeli » 27.7.2008 14:49

Oma pyörä TT + DEP = taitaa kallistua jo virityksen puolelle.
oosh
Pyörä:
Detsoni
Paikkakunta:
Kpo
Liittynyt:
26.5.2008 12:56

ViestiKirjoittanut oosh » 31.7.2008 10:28

Omassa dt:ssä Athenan putki ja ypvs säädöt. Pipercross löytyy kans ostoslistalta :)
-Hemmo-
Liittynyt:
27.3.2008 19:40

ViestiKirjoittanut -Hemmo- » 3.8.2008 0:02

en ny löytäny parempaa topikkia vaikka etsiskelin tyyliin "tietämätön käyttäjä kysy kysymyksesi täällä" ku oon joskus tollatteen nähny no iha sama kuiteski..

No elikkä mitähän luokkaa mahtaapi olla Suzuki Ts TT:nä ja tällä tarkoitan että Tehari kiinni ja Rave (josko siihen sellasta voi pistää?) ja suutinsettiä (jos tarvii) mut kuitenki vakio pytyllä ja vakio kaasarilla ja ehkä ilman suodattimena vois olla joku vapaammin virtaava.. Oisko jtn luokkaa 22-25hp takapyörällè? en tiä yhtää siks tulinki kysyy.
assbag
Pyörä:
Husqvarna te450
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
17.2.2008 21:22

ViestiKirjoittanut assbag » 3.8.2008 11:34

Tessussa taitaa vakiona olla pakoaukonsäädin toiminnassa? Ja ravehan on rotaxin koneeseen tehty joten unoha se.
Myydään husse wr 07 änkkä ja paisari
stumpe
Pyörä:
Yamaha YZF 600r Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.8.2005 16:14

ViestiKirjoittanut stumpe » 3.8.2008 12:34

Nyt tulee sit n00b1 kysymys. Eli kun laitan TT:ksi, niin otan putkesta katin poies. Meinaako katti katalysaattoria? :nörtti:
Archi
Pyörä:
636
Liittynyt:
21.7.2006 21:06

ViestiKirjoittanut Archi » 3.8.2008 13:21

stumpe kirjoitti:Nyt tulee sit n00b1 kysymys. Eli kun laitan TT:ksi, niin otan putkesta katin poies. Meinaako katti katalysaattoria? :nörtti:

Kyllä.
Byss
Pyörä:
varastettu
Paikkakunta:
hki
Liittynyt:
1.8.2008 12:04

ViestiKirjoittanut Byss » 3.8.2008 18:25

Nyt on husse a1, mut 1000km huollon jälkee TT. Viel pitäis päättää: tt-putki, dep vai crd ! :D ehdotuksia? 8)
Syrjis
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
26.2.2007 10:38

ViestiKirjoittanut Syrjis » 3.8.2008 18:30

Byss kirjoitti:Nyt on husse a1, mut 1000km huollon jälkee TT. Viel pitäis päättää: tt-putki, dep vai crd ! :D ehdotuksia? 8)


Dep on nätein ;)
crd kiekasee vissiin aika korkeelta
tt-putki varma valinta

mutta oma ehdotus on dep
TimoZeus
Pyörä:
1190
Paikkakunta:
Lahti > Nastola > Ruuhijärvi
Liittynyt:
19.5.2006 16:23

ViestiKirjoittanut TimoZeus » 6.8.2008 15:18

Toi on paskapuhetta että CRD ois yläkierros putki !

Husse topicis joskus jopa puhuttu et CRD vääntäs alhaalt paremmi ku DEP ?

8)