TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1808 41%
1885 43%
Ääniä yhteensä : 4389
sampul1
Pyörä:
Honda XL125V Varadero '05, Kymco Agility 50 vm 2008, EX Honda CBR125R '09, EX Derbi Senda DRD PRO R -06
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
31.7.2012 14:30
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut sampul1 » 28.8.2013 16:57

A1 ja TT (TäysTuhnu)
[x]M [x]harkat [x]A1 []pysäytetty []sakot []kilvet []verot []kortti [x]kaatunut. Kaksipyöräisen kuskeja on kahta tyyppiä: Niitä jotka ovat kaatuneet, ja niitä jotka eivät VIELÄ ole.
hysqq
Liittynyt:
26.12.2012 18:39
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut hysqq » 28.9.2013 21:57

Joo naurakaa vaan, mutta mä aja a1 hussella :x Oli tt, mutta eräistä syistä poliisi laitto penkkii ja kortti ja kilvet lähti eikä faija anna enää virittää...
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut AceFin » 29.9.2013 8:41

Husse kiertoon ja nelaria alle.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
hysqq
Liittynyt:
26.12.2012 18:39
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut hysqq » 29.9.2013 13:34

Sitä mäkin yritin ehdottaa, mutta ei kelvannu faijalle.. joko husse tai pyörä. En vaan voi ymmärtää..
Aplaja
Pyörä:
Rieju MRX 125
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
17.6.2010 17:23
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Aplaja » 29.9.2013 21:09

Joko isäs vannoutunut Husqvarnan käyttäjä tai sitten ei vaan ymmärrä, että ei ole järkevää pitää A1-tehoisena vaan vaihtaa samantehoiseen nelariin, jossa halvemmat käyttökustannukset.
T-kortti: 30.3.2012, M-kortti: 27.4.2012, A1-kortti: 17.7.2013

Pysäytetty [ ], Sakot [ ], Kilvet pois [ ].
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
2.6.2011 21:41
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Andis » 29.9.2013 23:26

Nelarihussee alle! 8)
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/
hysqq
Liittynyt:
26.12.2012 18:39
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut hysqq » 30.9.2013 9:43

Sen nyt ymmärrän että ei halua enää virittää ku meni poliisille sanomaan että tiesi että on viritetty, utta sitä en ymmärrä miksi ei voi vaihtaa nelariin, sanoi vaan että husse tai pyörä. Ei oikeen mitään kunnon syytä kun ei ainakaan ennen hussen ostoo ole ollu mikään husse fanikaan :D
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Murska » 30.9.2013 11:38

hysqq kirjoitti:sanoi vaan että husse tai pyörä


No, Husse se on 4T Hussekin :)
Juuuso22
Pyörä:
Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.4.2012 21:22
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Juuuso22 » 20.10.2013 12:06

Täältä lötyy tämmöne hussen katulaiska:
Fmf, VHM, V-force, mikuni 38 , wr kaula ja torvi ja lisää tehoo tarvis saada.. Tässä mietin et JOS saan rahaa ni vaihtuu kisapiikkiin tai sit husseen tulee rahatilanteesta riippuen pyttykoro, wr pytty tai 144.
Se piirtää kel on liituu!
http://www.youtube.com/user/juustomies16
ktmkille
Pyörä:
KTM EXC 125 2011
Liittynyt:
3.2.2014 0:28
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut ktmkille » 3.2.2014 0:37

Hei, mites jos kotarilla joutus penkitettäväks, niin eihän sitä heti tien päältä viedä penkitykseen vai? Koska eihän silloin voisi edes viritellä noita kuristuksia, mutta kävisikö kotarilla penkitykseen jouduttaessa vain vaihto tt putkesta A1 putkeen? :roll:
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 3.2.2014 0:40

ktmkille kirjoitti:niin eihän sitä heti tien päältä viedä penkitykseen vai? Koska eihän silloin voisi edes viritellä noita kuristuksia,:

wat? Siis ajattelitko että poliisi sanoo: "Joo, ei me vielä viedä tätä penkitykseen että kerkeät laittaa kurit paikalleen."

Vai mitä tässä nyt haettiin takaa :eek:
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Maekine » 10.2.2014 17:26

Ihan turhia spekulaatioita nuo penkitysjutut, kun koko homma itsessään on jo todella epätavallinen.

Ei ne niitä kevareita normaalisti penkittämään rupea, jos ei ihan hirveästi liikenteessä hölmöile. :roll:
¤SuZuKi¤
Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 17.3.2014 21:06

ktmkille kirjoitti:Hei, mites jos kotarilla joutus penkitettäväks, niin eihän sitä heti tien päältä viedä penkitykseen vai? Koska eihän silloin voisi edes viritellä noita kuristuksia, mutta kävisikö kotarilla penkitykseen jouduttaessa vain vaihto tt putkesta A1 putkeen? :roll:

Sanot, että pitäis kotiinki päästä. Harva poliisi alkaa sulle hankkimaan kyytiä kotiin.
kaikkileipoo
Pyörä:
Dt 125r -96 , KTM sx 125 -13
Paikkakunta:
Jyväskylä hoods
Liittynyt:
4.6.2014 21:53
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut kaikkileipoo » 9.6.2014 11:25

TT Koska saa tuplasti suuremman ajonautinnon kun nuhapumpulla ajaessa, eikä ne poliisit niitä jaksa ruveta penkittelee sun muuta jos ajaa liikennesääntöjen mukaan.
tehari derbi 1998
Liittynyt:
4.5.2013 21:12
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut tehari derbi 1998 » 16.6.2014 0:02

Mulla kävi niin kylmät tt hussen kans :( poliisi vei perstuntumalla kortin ja kilvet tietääs kukaan sitä lain kohtaa mis sanotaan et pitäs penkittää et voi todeta :/ tosiaan paikalle tuli 2 oulun mp poliisia ja maijja mp poliisi oli nii innoisaa et otti putkenki irti ja otti kuvia :D