TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1885 43%
Ääniä yhteensä : 4390
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 1.3.2013 23:02

Kysehän olikin siitä, että mikäli poliisilla on vahva epäilys, että pyörä on ylitehoinen ja sitten se yhtäkkiä leipoo, niin varmasti laskevat yks yhteen ja syynäävät sitten koko pyörän läpi.

Normaali tilanteessa jos pysäyttävät niin käskevät joko harvoin penkkiin, ottavat kilvet pois ja siirtävät näin vastuun katsastuskonttorille tai sitten eivät tee mitään, eli kun rauhassa ajelee eikä vittuile poliisille, niin ei niitä yhen "mopo-pojan" tehot kiinnosta.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Jupesetä
Pyörä:
Alfa Romeo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.8.2010 23:41
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Jupesetä » 13.3.2013 11:23

Onhan niitä pakoputkiakin irroteltu että mp-kyttä Myllyaho on voinu tarkistaa kuristusten kotona olon parista 125cc deeteestä. Siinä on torin reunalla ollu ohikulkijoilla ihmettelemistä kun poliisi purkaa pyöriä :D
huVud
Liittynyt:
4.6.2009 22:57
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut huVud » 19.3.2013 0:34

Täällä rovaniemellä oululaiset enduropoliisit jopa leikkas yhen jannun kotarista putken kahtia todetakseen kurien olemattomuuden :D
Rotom
Pyörä:
-13 EXC 125 Six Days, Gilera SMT
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
15.8.2011 20:06
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Rotom » 19.3.2013 18:56

Nyt on kyllä niin Esson baarista tullut tämä juttu. :roll: No fence :lol:
huVud
Liittynyt:
4.6.2009 22:57
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut huVud » 19.3.2013 23:37

ei muuten ole esson baarista :D nykystä kotariani koeajamassa ku kävin niin kyseisen kaverin putki oli siinä paikallaan, koko putken mittanen hitsaussauma takapuolella ja useampi kaveri oli silminäkijänä :D
Rotom
Pyörä:
-13 EXC 125 Six Days, Gilera SMT
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
15.8.2011 20:06
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Rotom » 20.3.2013 1:21

No perkele :lol: Toivottavasti täällä etelänmaalla ei tuollaisia poliiseja tule vastaan. :|
Ja onkos toi edes laillista pistää kaverin putki keskeltä poikki? :eek:
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut AceFin » 20.3.2013 10:31

Vähän vaikea kyllä uskoa, että tien päällä olis laitettu putki kahtia. Itekin mietin tota laillisuuspuolta, ei kai toisen omaisuutta ihan noin vain saa turmella, vaikka se ei tieliikenteeseen olisikaan laillista.

E: Ja jos kerran tiedät keissin, niin kerropa millä ne sen putken avas?
Viimeksi muokannut AceFin päivämäärä 20.3.2013 17:10, muokattu yhteensä 1 kerran
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Paikkakunta:
Lempäälä/Ideapark
Liittynyt:
22.3.2011 23:08
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Läbä » 20.3.2013 16:56

Joo terve :D Mukavaa lähtee sitte hitsailee putkee takas kiinni. Varsinki ku pitäis päästä vielä tienpäältä kotiinki ilman putkee :lol:
Youtube Kanava Manki Keulaa, TSKM miitti ja muita videoita SUBSCRIBE
Seuraa Fighter Mito Projektia!
Cagiva osaa halvalla! TARJOA!
huVud
Liittynyt:
4.6.2009 22:57
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut huVud » 28.3.2013 1:52

rälläkällä se rovaniemen/oulun virkaintosin poliisi sen oli aukassu, ja se idiootti oli antanu luvan aukasta sen putken :D ois voinu kyllä samantien vaa myöntää :D nooh, kiisti loppuun asti ja lähti vaa kilvet, ku taas myöntäessä ois kortti jne lähteny kävelee
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut AceFin » 29.3.2013 23:20

Jooh, poliisilla rälläkkä mukana.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
husqvarna sm 125
Liittynyt:
25.4.2013 16:17
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut husqvarna sm 125 » 25.4.2013 16:44

Mitä seurauksia voi pahimmillaan olla jos ajaa tt hussella a1 kortilla? ,,, kuumottaa hiukan mennä inssiin ko mul toi depin tehari husses kii eli sanooks inssin setä siit mitään? 8o :P
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut AKWM » 25.4.2013 17:05

Ei sano, mikäli et anna aihetta siihen. Luonnollisesti myös peilit, vilkut+valot ja muut hilppeet ois syytä olla laillisessa kuosissa.

Seuraamukset on lueteltu moneen kertaan, löytyy vaikka haulla tai googlella.
husqvarna sm 125
Liittynyt:
25.4.2013 16:17
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut husqvarna sm 125 » 25.4.2013 18:14

kidi infost :) !
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Dalhan » 21.6.2013 3:17

Viime kesänä pari moottoripyöräpoliisia kävi kierrättelemässä paikallaan mun kevaria ja kuulemma putket vaihdettu ja oli täystehoinen eipä ne mitään voinu tehdä ku ei löytynyt penkkiä alle 100km päästä :lol: Lähtivät yllättävän vittumaisina vaan pois :lol:
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
Haukka_Pv
Liittynyt:
9.6.2010 17:29
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Haukka_Pv » 20.8.2013 22:09

Detsiin saa ilmeisesti tehtyä aika helposti kuristuksen, kun laittaa pakoaukonsäätimen piuhan väliin katkaisijan, joka siis lopettaa pa-säätimen toiminnan, jolloin pyörä on aika lähellä vakiota.

Onko tollainen sallittua? Otetaan esimerkkitilanne, jossa poliisi pysäyttää sut, napsautat rajoittimen päälle ja poliisi vie penkkiin. Penkissä ollessa rajoitin huomataan ja penkkitulokseksi saadaan rajoitin päällä ihan laillinen tehomäärä. Rajoitin otetaan pois päältä ja penkitetään laiton tehomäärä. Voiko tollasesta sakottaa? Koska sama-asiahan se käytännössä on, jos detsin yksi kuristus on oikeasti YPVS:n johtokikka, jonka pystyy melkein ajossa ottamaan pois jos sattuu olemaan sopivat työkalut mukana. Eihän poliisilla ole oikeutta ottaa kys. kuristusta pois ja todeta pyörä sitten laittomaksi?