TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1808 41%
1885 43%
Ääniä yhteensä : 4389
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00
TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut MänTä » 1.4.2008 20:46

Onko kevytmoottoripyöräsi kuristettu A1 tehoinen, vai tehtaan alkuperäisissä yli A1 tehoissa eli täysitehoinen? Onko kevytmoottoripyöräsi jopa viritetty?

Asiasta voi keskustella, perusteluja oman kevytmoottoripyörän tehoratkaisulle, yleistä valittamista aiheesta jne. Sana on vapaa.
-Hussekuski-
Pyörä:
husq Wr 125
Paikkakunta:
Loimaa
Liittynyt:
24.2.2006 0:06

ViestiKirjoittanut -Hussekuski- » 1.4.2008 20:50

Tällä hetkellä tt eli depin putki kiinni, mutta asia saattaa muuttua huomenna bensankulutuksen ja koneen säästämisen takia :) Vakioväleillä iha perseestä ajella tt:nä..
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 1.4.2008 20:54

A1-tehoiseksi se (kai) jää, devilihän tuosta löytyy, mutta ei se yli 15hp kipua kyllä millään. Jos olis 2t niin tt se olisi, mutta tuossa nykysessä kiehtoo toi halpa ajaminen. Vai kuinka moni pääsee alle 3litran satasella 2-tahdilla kaupunkiajossa, jossa joka valoista lähdetään sitä tahtia ku nelari lähtee täyzii?
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 1.4.2008 20:59

Pääsee viritetylläki nelarille sillä 3l kulutuksella :)
@p@
Paikkakunta:
kesis
Liittynyt:
1.6.2007 17:53

ViestiKirjoittanut @p@ » 1.4.2008 21:06

Kyllä sen kevarin pitää vielä 2t olla.
smoliski
Pyörä:
KTM SX 125-05
Paikkakunta:
Padasjoki
Liittynyt:
20.5.2005 23:08

ViestiKirjoittanut smoliski » 1.4.2008 21:12

-Hussekuski- kirjoitti:Tällä hetkellä tt eli depin putki kiinni, mutta asia saattaa muuttua huomenna bensankulutuksen ja koneen säästämisen takia :) Vakioväleillä iha perseestä ajella tt:nä..

Mut eikös se ole jo viritetty jos on tehari? ;)
jakari95
Liittynyt:
1.9.2006 17:07

ViestiKirjoittanut jakari95 » 1.4.2008 21:15

Gianellin tehari + hengittävämpi ilmanputsari.
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 1.4.2008 21:15

Kevaria ei enää ole, mutta vastasin silti että viritetty, sillä pikku-Hussessa oli tehoputki ja GasGas oli täysitehoinen.

Itse päätin täysitehoisuudesta ja tehoputken hommasin, koska se oli helpoin ratkaisu. Täytyy myöntää, että syynä oli lisätehon eli kulkupuolen parantaminen. GasGas oli heti täysissä tehoissa, koska ensinnäkin se on kisapyörä, jonka moottori ei toimi tietenkään kunnolla kuristettuna ja toiseksi eihän teharihussen jälkeen enää kuristettua voinut ajaa.. :roll:
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
W1lly
Liittynyt:
3.8.2007 0:31

ViestiKirjoittanut W1lly » 1.4.2008 21:16

TT on ku en oo vielä keksiny yhtään hyvää syytä ajaa a1 tehosella.
duracel
Pyörä:
HusQ 125 SM
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.8.2006 0:02

ViestiKirjoittanut duracel » 1.4.2008 21:37

TT:hän tuo gpr:äkin on eli sulake laitettu.
JollyMoto
Pyörä:
Aprilia Rs125 -03
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.12.2007 0:28

ViestiKirjoittanut JollyMoto » 1.4.2008 21:41

-Aprilian TT putki (edellinen omistaja tilas, onneksi)
-R.A.V.E
teharia ja pipercrossia oon mietiskelly jos ostais. :)
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 1.4.2008 21:46

TT putki & säätöosat = TT.
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 1.4.2008 21:51

Edellinen omistaja tyhjens putken ja laitto johtokikan, empä tuota jaksa rueta a1 sit laittelee.
nape
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
29.7.2005 18:31

ViestiKirjoittanut nape » 1.4.2008 21:57

TT-crm, ainakin vielä
1337
Pyörä:
tön
Liittynyt:
23.4.2007 16:17

ViestiKirjoittanut 1337 » 1.4.2008 22:50

tt arrowin teharilla sekä ypvs käytössä.