Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1806 41%
1878 43%
Ääniä yhteensä : 4380
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00
TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut MänTä » 1.4.2008 19:46

Onko kevytmoottoripyöräsi kuristettu A1 tehoinen, vai tehtaan alkuperäisissä yli A1 tehoissa eli täysitehoinen? Onko kevytmoottoripyöräsi jopa viritetty?

Asiasta voi keskustella, perusteluja oman kevytmoottoripyörän tehoratkaisulle, yleistä valittamista aiheesta jne. Sana on vapaa.
Pyörä:
husq Wr 125
Paikkakunta:
Loimaa
Liittynyt:
23.2.2006 23:06

ViestiKirjoittanut -Hussekuski- » 1.4.2008 19:50

Tällä hetkellä tt eli depin putki kiinni, mutta asia saattaa muuttua huomenna bensankulutuksen ja koneen säästämisen takia :) Vakioväleillä iha perseestä ajella tt:nä..
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 22:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 1.4.2008 19:54

A1-tehoiseksi se (kai) jää, devilihän tuosta löytyy, mutta ei se yli 15hp kipua kyllä millään. Jos olis 2t niin tt se olisi, mutta tuossa nykysessä kiehtoo toi halpa ajaminen. Vai kuinka moni pääsee alle 3litran satasella 2-tahdilla kaupunkiajossa, jossa joka valoista lähdetään sitä tahtia ku nelari lähtee täyzii?
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 20:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 1.4.2008 19:59

Pääsee viritetylläki nelarille sillä 3l kulutuksella :)
Paikkakunta:
kesis
Liittynyt:
1.6.2007 16:53

ViestiKirjoittanut @p@ » 1.4.2008 20:06

Kyllä sen kevarin pitää vielä 2t olla.
Pyörä:
KTM SX 125-05
Paikkakunta:
Padasjoki
Liittynyt:
20.5.2005 22:08

ViestiKirjoittanut smoliski » 1.4.2008 20:12

-Hussekuski- kirjoitti:Tällä hetkellä tt eli depin putki kiinni, mutta asia saattaa muuttua huomenna bensankulutuksen ja koneen säästämisen takia :) Vakioväleillä iha perseestä ajella tt:nä..

Mut eikös se ole jo viritetty jos on tehari? ;)
Liittynyt:
1.9.2006 16:07

ViestiKirjoittanut jakari95 » 1.4.2008 20:15

Gianellin tehari + hengittävämpi ilmanputsari.
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 19:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 1.4.2008 20:15

Kevaria ei enää ole, mutta vastasin silti että viritetty, sillä pikku-Hussessa oli tehoputki ja GasGas oli täysitehoinen.

Itse päätin täysitehoisuudesta ja tehoputken hommasin, koska se oli helpoin ratkaisu. Täytyy myöntää, että syynä oli lisätehon eli kulkupuolen parantaminen. GasGas oli heti täysissä tehoissa, koska ensinnäkin se on kisapyörä, jonka moottori ei toimi tietenkään kunnolla kuristettuna ja toiseksi eihän teharihussen jälkeen enää kuristettua voinut ajaa.. :roll:
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Liittynyt:
2.8.2007 23:31

ViestiKirjoittanut W1lly » 1.4.2008 20:16

TT on ku en oo vielä keksiny yhtään hyvää syytä ajaa a1 tehosella.
Pyörä:
HusQ 125 SM
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
5.8.2006 23:02

ViestiKirjoittanut duracel » 1.4.2008 20:37

TT:hän tuo gpr:äkin on eli sulake laitettu.
Pyörä:
Aprilia Rs125 -03
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
27.12.2007 23:28

ViestiKirjoittanut JollyMoto » 1.4.2008 20:41

-Aprilian TT putki (edellinen omistaja tilas, onneksi)
-R.A.V.E
teharia ja pipercrossia oon mietiskelly jos ostais. :)
Liittynyt:
29.8.2006 16:25

ViestiKirjoittanut Import » 1.4.2008 20:46

TT putki & säätöosat = TT.
Liittynyt:
8.9.2005 20:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 1.4.2008 20:51

Edellinen omistaja tyhjens putken ja laitto johtokikan, empä tuota jaksa rueta a1 sit laittelee.
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
29.7.2005 17:31

ViestiKirjoittanut nape » 1.4.2008 20:57

TT-crm, ainakin vielä
Pyörä:
tön
Liittynyt:
23.4.2007 15:17

ViestiKirjoittanut 1337 » 1.4.2008 21:50

tt arrowin teharilla sekä ypvs käytössä.