Pelottaako/jännittääkö koskaan piikillä ajaminen?

Willenzka
Pyörä:
Äksä Detsii
Paikkakunta:
Muurame
Liittynyt:
20.7.2007 11:23

ViestiKirjoittanut Willenzka » 24.5.2009 19:53

orsii- kirjoitti:
Häntsy kirjoitti:Täytyy sanoo että ei oo koskaa pelottanu nii paljoo ku eile. Ajeltii joskus kahdentoista aikaan yöllä parin kaverin kaa sellasii hiekkateitä jotka on talvisin hiihtolatuja ja iha pilkkopimeessä tietenkin :D Tuntu koko ajan et joku karhu olis perässä ja kaikki äkkinäiset kurvit jänskätti ihan helkkaristi mut tuntu toisaalta todella hienolta :D
u
In Finland we call it pururata :) btw repes perse :D vejitte muutaki ko pulkkaa jos karhut jahtaa?



Ettei vaan ollu jotain muuta karhua?
huss_
Pyörä:
Tm 250 Smr
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
30.9.2008 20:38

ViestiKirjoittanut huss_ » 24.5.2009 21:01

Willenzka kirjoitti:
orsii- kirjoitti:
Häntsy kirjoitti:Täytyy sanoo että ei oo koskaa pelottanu nii paljoo ku eile. Ajeltii joskus kahdentoista aikaan yöllä parin kaverin kaa sellasii hiekkateitä jotka on talvisin hiihtolatuja ja iha pilkkopimeessä tietenkin :D Tuntu koko ajan et joku karhu olis perässä ja kaikki äkkinäiset kurvit jänskätti ihan helkkaristi mut tuntu toisaalta todella hienolta :D
u
In Finland we call it pururata :) btw repes perse :D vejitte muutaki ko pulkkaa jos karhut jahtaa?



Ettei vaan ollu jotain muuta karhua?

In finland, we alcohol, vai miten se oli? ;)
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04
skobasti
Pyörä:
Honda CBF 125M -09
Liittynyt:
11.9.2007 15:55

ViestiKirjoittanut skobasti » 24.5.2009 22:20

Silloin kyllä pikkuse pistää pelottaa, jos joku (varsinkin kuorma-autot) tulee perseessä kiinni ja varsinkin, kun juuri on nähnyt, että kuski otti 2-4pulloa/tölkkiä olutta, eikä missään lähettyvillä ole mitään bussipysäkkiä tai piennarta, johon voisi pysähtyä ja päästä ohi. :paha: Turvavälitkin autoilijoilla tuppaa olemaan sitä muutaman sentin ja metrin luokkaa, joka on liian vähän..
Holts
Pyörä:
125cc
Liittynyt:
15.4.2008 20:19

ViestiKirjoittanut Holts » 24.5.2009 22:51

skobasti kirjoitti:Silloin kyllä pikkuse pistää pelottaa, jos joku (varsinkin kuorma-autot) tulee perseessä kiinni ja varsinkin, kun juuri on nähnyt, että kuski otti 2-4pulloa/tölkkiä olutta, eikä missään lähettyvillä ole mitään bussipysäkkiä tai piennarta, johon voisi pysähtyä ja päästä ohi. :paha: Turvavälitkin autoilijoilla tuppaa olemaan sitä muutaman sentin ja metrin luokkaa, joka on liian vähän..


Siiiiiis.. Pyörän kuski otti (olit kyydissä) vai sen auton/rekan kuski otti?
skobasti
Pyörä:
Honda CBF 125M -09
Liittynyt:
11.9.2007 15:55

ViestiKirjoittanut skobasti » 25.5.2009 0:28

Holts kirjoitti:
skobasti kirjoitti:Silloin kyllä pikkuse pistää pelottaa, jos joku (varsinkin kuorma-autot) tulee perseessä kiinni ja varsinkin, kun juuri on nähnyt, että kuski otti 2-4pulloa/tölkkiä olutta, eikä missään lähettyvillä ole mitään bussipysäkkiä tai piennarta, johon voisi pysähtyä ja päästä ohi. :paha: Turvavälitkin autoilijoilla tuppaa olemaan sitä muutaman sentin ja metrin luokkaa, joka on liian vähän..


Siiiiiis.. Pyörän kuski otti (olit kyydissä) vai sen auton/rekan kuski otti?

Voi vattu, ku minä taas osaan kirjoittaa sekavaa tekstiä jälleen kerran. :D
Siis juuri sen henkilöauton kuski otti olutta ja lähti sitten 80-luvun farmari volvolla tietty juuri minun perään, mutta onneksi seuraavasta risteyksestä pääsin eri suuntaan jo 2kilometrin päästä.
T-Doggy
Liittynyt:
4.8.2007 22:03

ViestiKirjoittanut T-Doggy » 25.5.2009 8:59

Juopoista kannattaa soittaa poliiseille ennen kun tapahtuu jotain pahempaa.
Silloin kyllä hiukan pelotti kun olin kaverin kyydissä 120kmh@40-alueella. Mielummin mällään oman virheen takia kuin toisen.
_skyteam_
Pyörä:
Derbi Gpr, Skyteam manki
Liittynyt:
30.4.2007 15:25

ViestiKirjoittanut _skyteam_ » 25.5.2009 12:52

T-Doggy kirjoitti:Silloin kyllä hiukan pelotti kun olin kaverin kyydissä 120kmh@40-alueella. Mielummin mällään oman virheen takia kuin toisen.


Hauskempaahan se tossa vauhdissa on olla kaverin kyydissä, ku ite kuskina :D. Ei tarvi kortin lähtöä pelätä ;).
MiKqsu
Pyörä:
Bmw autoja +rabasa ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
10.8.2007 15:41

ViestiKirjoittanut MiKqsu » 25.5.2009 13:04

ei kukaa oo mulle koskaa kyydis valittanu tai tullu sillane olo et sitä pahemmi ois pelottanu =D Huutaa lisää vaa vauhtii
Ogww
Pyörä:
Z750
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.4.2008 13:55

ViestiKirjoittanut Ogww » 25.5.2009 17:43

_skyteam_ kirjoitti:
T-Doggy kirjoitti:Silloin kyllä hiukan pelotti kun olin kaverin kyydissä 120kmh@40-alueella. Mielummin mällään oman virheen takia kuin toisen.


Hauskempaahan se tossa vauhdissa on olla kaverin kyydissä, ku ite kuskina :D. Ei tarvi kortin lähtöä pelätä ;).

Mä haluisin olla ennemmin kuskina,luottaisin itteeni enemmän ku kavereihin tos tilantees :D
http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1497797
skobasti
Pyörä:
Honda CBF 125M -09
Liittynyt:
11.9.2007 15:55

ViestiKirjoittanut skobasti » 25.5.2009 18:17

Olwi kirjoitti:
_skyteam_ kirjoitti:
T-Doggy kirjoitti:Silloin kyllä hiukan pelotti kun olin kaverin kyydissä 120kmh@40-alueella. Mielummin mällään oman virheen takia kuin toisen.


Hauskempaahan se tossa vauhdissa on olla kaverin kyydissä, ku ite kuskina :D. Ei tarvi kortin lähtöä pelätä ;).

Mä haluisin olla ennemmin kuskina,luottaisin itteeni enemmän ku kavereihin tos tilantees :D

En luottaisi edes kilpakuskiin tai itteeni tommoses tilantees. Mieluummi dataisin himassa. :D
Holts
Pyörä:
125cc
Liittynyt:
15.4.2008 20:19

ViestiKirjoittanut Holts » 27.5.2009 12:14

skobasti kirjoitti:
Olwi kirjoitti:
_skyteam_ kirjoitti:
T-Doggy kirjoitti:Silloin kyllä hiukan pelotti kun olin kaverin kyydissä 120kmh@40-alueella. Mielummin mällään oman virheen takia kuin toisen.


Hauskempaahan se tossa vauhdissa on olla kaverin kyydissä, ku ite kuskina :D. Ei tarvi kortin lähtöä pelätä ;).

Mä haluisin olla ennemmin kuskina,luottaisin itteeni enemmän ku kavereihin tos tilantees :D

En luottaisi edes kilpakuskiin tai itteeni tommoses tilantees. Mieluummi dataisin himassa. :D


Oikein!
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 27.5.2009 19:28

eilen jännitti ceparil ku oli inssi ja se sitte kai johti siihe inssi kusemiseen vähäsen :(
Skipidiveinau
Holts
Pyörä:
125cc
Liittynyt:
15.4.2008 20:19

ViestiKirjoittanut Holts » 27.5.2009 19:35

Tänään oli sellane "hyvä" jännitys päällä ku pääsin ekaa kertaa kunnolla revittelemään tolla mun omalla piikillä :D . Lisämakua siihen toi ukkoskuuro ;)
T-Doggy
Liittynyt:
4.8.2007 22:03

ViestiKirjoittanut T-Doggy » 27.6.2009 20:16

Ei ny pahemmin pelota tälläset, mut jännittää hiukan JOS
-Motarilla auto vaihtaa kaistaa yht'äkkiä eteen
-Juuri kun on kiihdyttämässä tai ns''pommittaas'' poliisi tulee vastaan
-Jos pyörä sanoo ittensä irti jossain hevonvitus
RRacer
Liittynyt:
8.5.2009 20:08

ViestiKirjoittanut RRacer » 27.6.2009 23:41

Ei kai nyt piikillä niin korpeen voi jäähäkkään että pelottamaan kannattis alkaa. Offtopic:Kelkalla sensijaan talvella pelotti, kun -20C pakkasta, säkki pimeää ja kelkka rikki mettässä ja lähimmälle asuinalueelle 40 kilsaa matkaa.