Piikin rekisteröinti.

Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 28.11.2011 20:49

Emppú kirjoitti:No joo nyt kattelin uudestaan niin 1300e kalliimmalla saisi rekisterissä olevan. Onhan siellä niitä +400 tuntia ajettuja paskoja melkeen samaan hintaan...


Ei ne paskoja ole ;)
Pöö
Emppú
Pyörä:
KTM exc125 2013 ja KTM exc125 2007 smoto
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
13.7.2011 20:55
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Emppú » 29.11.2011 16:27

Kyllä ne aika huonossa hapessa alkavat jo olemaan :) Varmaan nyt tohon päädyn minkä aikaisemmin linkkasin ja sen rekisteriin laitan.
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 29.11.2011 18:08

Se vähän ajettu ja huoltamaton saattaa olla paljon paskempi, kuin paljon ajettu ja paljon huollettu! Itse en alkaisi värkkämään rekisteröimisen kanssa, mutta eiköhän se oikealla asenteella onnistu ;) , muistahan infota tänne sitten, jos saat sen pärrän kilpiin. Ainakin itsellä kiinnostaa tietää kuin paljon tulee maksamaan se rekisteröinti.
Emppú
Pyörä:
KTM exc125 2013 ja KTM exc125 2007 smoto
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
13.7.2011 20:55
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Emppú » 29.11.2011 23:10

Joo täytyy nyt tässä viellä katsella kun vähän myyjältä kyselin juuri siitä kuinka pyörää on huollettu. Jos tohon tai johkiin muuhun pyörään päädyn mikä pitää rekisteriin laittaa niin infoan kyllä! :)
sanedd
Pyörä:
Derbi&Yamaha YZ/DT
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.5.2011 14:38
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut sanedd » 25.12.2011 1:38

Mitäs luulette että tajuaako katsastusmiehet jos vie muutoskatsastettavaksi 93 vuoden detsin jossa piikkise yz:n tekniikka ? Jos kaikki vilkut ,jarrut ym toimii niin luuletteko että hirveästi rupee konetta katselemaan tarkemmin?
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 25.12.2011 14:34

Ainahan on mahollisuus että on ÄÄRIMÄISEN tarkka katsatusmies, mut todennäköisesti jos kaikki muu on huippukunnossa ja ei mitään valittamista mistään, niin ei ole kiinnostunut koneesta. Sitten myös syy miksi kilvet on lähteny vaikuttaa, eli jos valojen takia on lähtenyt niin ei sillä kiinnosta muut kuin valot, jos taas tehojen takia on kilvet viety niin saattaa olla kiinnostunut äänistä. Sitten vielä se että tuskin se katsastusmies edes tietää minkänäköinen kone siellä kuuluu olla, varsinkin kun dt ja yz koneet ovat niin samannäköisiä että niitä ei tietämätön erota toisistaan.
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut HeGee` » 26.12.2011 19:14

siis mitä menisit muutoskatsastamaan edes?
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
Myry
Pyörä:
Monkey 72cc, HM cre 125
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
13.5.2010 11:45
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Myry » 4.1.2012 0:39

Mistäs sais päästötodistuksen ja dyno/kuristaminen/11kw paperit, elikkä joku prätkä paja? :D etelä suomesta
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 5.1.2012 3:13

StuntBomber kirjoitti:Mistäs sais päästötodistuksen ja dyno/kuristaminen/11kw paperit, elikkä joku prätkä paja? :D etelä suomesta


Prätkäpaja tattiksella.
Pöö
Myry
Pyörä:
Monkey 72cc, HM cre 125
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
13.5.2010 11:45
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Myry » 9.1.2012 20:29

en tarviikkaa enää, kävin konttorilla ja kyselin vähä mitä kaikkee pitäs tehä nii on nii uus pyörä (2010) et pitää pyytää Hondalta Coc- todistus! =D koht kadul
kersti91
Liittynyt:
6.11.2005 13:16
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut kersti91 » 11.1.2012 15:31

Dööpipoika kirjoitti:En oo varma että onko oikee aihe mistä kysyy mutta sinnepäin ainekin

Eli asiaan ostin Honda NSR vm 2003

Papereissa lukee että vain 1 henkilölle, ymmärtääkseni kyseisen pyörän kuuluisi olla mahdollinen kyytsäykseen..

Eli osaisitteko neuvoa mitä pitäisi tehdä?

Vanha postaus, mutta vanhoja moottoripyöriä EI tarvitse katsastaa kahdelle, toisin kuin mopot.
Tarkista kampiakselin stefa.
sanedd
Pyörä:
Derbi&Yamaha YZ/DT
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.5.2011 14:38
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut sanedd » 29.1.2012 1:03

Morjesta , tulin kyselemää että pitääkö vilkut sun muut olla katsastuksessa? Kahtooko ne miehet mitenkä tarkkaan konetta putkee yms?

E: siis papereissa tuo on dt niin kaikki peilit yms pitää olla mitkä alkuperäsenä oli?
haraa
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.8.2007 15:43
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut haraa » 29.1.2012 15:23

Otin ton pyörän pois vakuutuksista ja vein kilvet konttorille, niin pitääkö tuo katsastaa jos haluaa uudestaan ajoon vai riittääkö kun hakee kilvet takas ja laittaa vakuutuksiin?
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 30.1.2012 9:33

Ei tietääkseni. Riippuu tosin siittä kuinka kauan on ollut poissa rekisteristä. Jos esim. vuoden niin todella epätodennäköstä että joutuu. Soita konttorille ja kysy. Ei se muuten varmasti selviä.
olvilainen
Pyörä:
KTM EXC 125
Liittynyt:
17.1.2012 19:03
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut olvilainen » 30.1.2012 15:03

sanedd kirjoitti:Morjesta , tulin kyselemää että pitääkö vilkut sun muut olla katsastuksessa? Kahtooko ne miehet mitenkä tarkkaan konetta putkee yms?

E: siis papereissa tuo on dt niin kaikki peilit yms pitää olla mitkä alkuperäsenä oli?


Pitää olla vilkut.