Eka kerta piikin sarvissa!

Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 16.5.2005 21:49

Hmm, sanoskohan tässä nyt ensin kaverin ex-Yamaha YZ80 vai toisen kaverin Dt125R.. Molempia suunnilleen samaan aikaan testasin, lähtihän ne molemmat vähän paremmin kun axu tai manki aikoinaan :D. Sittenpä tuli CB itsenäisyyspäivänä ja lähtee sekin paljon paremmin kun mikään ax:sä, cb:llä tullu ajeltua huimat 300km.
Dank memes melt steel beams.
lauritz
Liittynyt:
24.1.2005 19:36

ViestiKirjoittanut lauritz » 17.5.2005 12:24

14 vuotiaana. pyörä oli kawasaki ar125.
Viimeksi muokannut lauritz päivämäärä 7.8.2009 6:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
MsG
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
18.8.2004 13:33

ViestiKirjoittanut MsG » 17.5.2005 13:39

ajoin ekan kerran suomen kawalla.. sattu olee tuulitakki päällä, ja tuntu että ois lähteny lentoo tehopiikin iskiessä päälle. Nyt puolen vuoden odotus on sitte palkittu ja torstain inssi.
Leipoo enemmäön ku mummos.
nolla
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2004 22:04

ViestiKirjoittanut nolla » 17.5.2005 18:19

Ajoin ekaa kertaa kaverin Mitolla. En ollut sitä ennen aikonut ostaa kevaria. Ostin sen kuitenkin kokeilun jälkeen n. viikon päästä:)
VR46
Suzuki Pv 50 (80) -98
Aprilia Rs 125 -02
Yamaha R1 -07
...Mitäs sitten...
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 18.5.2005 12:26

Viime kesänä ajeltiin kaverin kevarilla suljetulla tiellä (hänellä kortti, minulla ei, olen juuri suorittamassa) Sellainen täys tehoinen DT ja kyllä tuli hilpeä olo. Saa nähdä, kuinka paljon vaikeampaa on ajaa sitten kyykyllä, kun sellaisen hankin.
flash_B
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
2.4.2005 12:31

ViestiKirjoittanut flash_B » 21.5.2005 14:20

ekaa kertaa olin piikin sarvissa autokoulun cbr:lä. ja eilen kun sain tuon oman NSR:än niin sitten sillä tuli vähän kokeiltua. perhana ku vasta ens viikolla inssi niin kuumottais niin hitosti ajamaan. ps. ekaa kertaa kirjotin tänne:D
herve
Vekstool
Pyörä:
ZX-7R
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
27.9.2004 22:14

ViestiKirjoittanut Vekstool » 22.5.2005 22:35

Eka kerta oli viime syksynä ku haettiin toi cebari. Mulla ei sitä ennen oo ollu minkään näköstä kokemusta minkään näkösestä moottoriajoneuvosta. :D
Siinä sit isukki selitti et pidät kierrokset about 3000 ja sit hitaasti päästät kytkimen...no tein sit niin, mut pyörä nytkähti ja sammu. Sit kokeileen uudestaan ja sama juttu taas. No isä sit kokeili sillä siin pihassa ja kyl se sai sen liikkeelle. No mää kokeilin joku ~40 kertaa saada sitä liikkeelle ni aina sama juttu. Loppujenlopuks sain kulutettua akun siihen pisteeseen, et se piti ladata... Isä oli unohtanu sanoo, et sitä kaasua pitää lisätä samalla ku vapauttaa kytkimen. Seuraavana päivänä itekseni kokeilin ja kyl se sit onnistu. Et tämmönnen se eka kerta. :) (Mut ottakaa huomioon, et en koskaan ollu ajanu ees mopolla...) Nytten on tullu harjotteluluvilla päästeltyä noin 1050km. Et näin :D
Only thing that matters is the road ahead...
annikki
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
5.6.2005 22:12

ViestiKirjoittanut annikki » 5.6.2005 23:20

ekkaa kertaa ajoin honda xr:llä ja sain sen liikkeelle ehkä 20 cm kerrallaa ku en oikein tajunnu kytkin+kaasu juttua oikein x) mutta kyllä se siitä harjottelun myötä.. ei oo kyllä kokemusta mopoista että voi laittaa sen piikkin.. (;
ttuoppi
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
29.5.2005 10:59

ViestiKirjoittanut ttuoppi » 6.6.2005 8:36

Kaverin täysteho DT:llä pari viikkoa sitte, ei siinä kummempia, otin pyörän alle ja kaasu pohjaan heti ku liikkeelle pääsi :D YPVS oli irti nii tehopiikki kyl yllätti aika lailla... Tuli heti itelleki kuume hommata piikki, mukava tuntea jalkojen välissä tehoa...
"Kun tunnet heikkoutesi, olet vahva" -Kung Fu Tse
Koponen88
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
25.10.2004 1:59

ViestiKirjoittanut Koponen88 » 6.6.2005 15:53

ekan kerran kokeilin piikkistä rm crossia ja pyörän päälle istahdin ja ykkönen silmään ja hana kaakkoon ja lähti se silloin viel lujaa :D kilvissä olevaa kokeilin ekan kerran omaa rs :o
Mand
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
23.5.2005 22:45

ViestiKirjoittanut Mand » 6.6.2005 21:39

Eka kerta oli viikko sitten, kun sain tuon nassen (TT, kuinkas muutenkaan). Ajokokemuksia ei ollut moottoriajoneuvoista ollenkaan, mitä nyt joku päältä ajettava ruohonleikkuri. Siinä pihatiellä vähän ajelin enkä sitten voinut olla kokeilematta millaiset äänet siinä on,kun ei näkyvillä ollut kuin naapurin ukko, jolla itsellään on joku isompi kawa. Kun kierrokset oli jotain reilu 9000 onnistuin jotenkin huomaamatta vaihtamaan ykköselle enkä huomannut sitä ja sitten tuli mieleen, että kun se kerran on vapaalla (kuten luulin), nii ei tarvii kytkintä... joten päästin kytkimen kerralla irti. >> Eturengan hiukan ilmassa eteenpäin 5metriä ja liinat kiinni ja lensin Melkein tangon yli. 5sekunnin täys hiljaisuus ja sitte se naapuri alko vielä taputtaa ja tuli kattoo mikä lelu mulla on. Mut enpähän kaatunu.
yamaha rulez
Paikkakunta:
ristiina
Liittynyt:
7.6.2005 22:19

ViestiKirjoittanut yamaha rulez » 7.6.2005 22:34

Ei piikillä oo kummonen ajaa. Varsinkin jos aikoo katupiikin hankkia. Katu oiikki on aika lepso vehje ajaa, mutta jos aikoo hankkia crossin niin on toinen juttu. Pitää olla vähän ajanut että voi sillä ruveta ajamaan.
shinobi
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
1.4.2004 18:37

ViestiKirjoittanut shinobi » 8.6.2005 0:01

Bolted to 2-Cycles kirjoitti:Tää menee nyt hiukan ohi aiheen mut kuitenkin...
Isukki osti kesällä -93:sen 600cc honda shadowin, sitä tuli sit vähän kokeiltua. Paikat hakkas alussa ihan kipeesti, no sit siit vähän vapauduttiin... Meni noin 15 sekunttia kun olin päässyt isolle tielle niin vauhtia 130km/h. Ei uskaltanu mennä kovempaa kun oli mopokypärä päässä ja se pakkas nousemaan päästä. Taitaa olla tuo vauhti mun turma sit joskus... :itku:


ei se vauhti vaan se äkkipysäys ;) sano minun opettaja kun kevarikorttia ajoin.
=Jokainen jarrutus on merkki pelosta=
js^
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
21.3.2003 20:49

ViestiKirjoittanut js^ » 8.6.2005 10:46

Mand kirjoitti:Eka kerta oli viikko sitten, kun sain tuon nassen (TT, kuinkas muutenkaan). Ajokokemuksia ei ollut moottoriajoneuvoista ollenkaan, mitä nyt joku päältä ajettava ruohonleikkuri. Siinä pihatiellä vähän ajelin enkä sitten voinut olla kokeilematta millaiset äänet siinä on,kun ei näkyvillä ollut kuin naapurin ukko, jolla itsellään on joku isompi kawa. Kun kierrokset oli jotain reilu 9000 onnistuin jotenkin huomaamatta vaihtamaan ykköselle enkä huomannut sitä ja sitten tuli mieleen, että kun se kerran on vapaalla (kuten luulin), nii ei tarvii kytkintä... joten päästin kytkimen kerralla irti. >> Eturengan hiukan ilmassa eteenpäin 5metriä ja liinat kiinni ja lensin Melkein tangon yli. 5sekunnin täys hiljaisuus ja sitte se naapuri alko vielä taputtaa ja tuli kattoo mikä lelu mulla on. Mut enpähän kaatunu.

tuohan ois voinu jo pikkusen nolottaa? :D
Mand
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
23.5.2005 22:45

ViestiKirjoittanut Mand » 8.6.2005 18:46

[/quote]
tuohan ois voinu jo pikkusen nolottaa? :D[/quote]

No niihän se nolottikin.