TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
sebazukowski
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
14.7.2007 18:45
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut sebazukowski » 26.4.2011 20:40

On se motomallisella vähän vitusti liikaa.
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 26.4.2011 20:41

Kauheaa tahtirasismia :lol:. Mutta mietippä nyt vähän. Tuon verranhan kulkee semmoinen 450 kuutioinen supermoto. En nyt kuitenkaan usko, että viritetty 125cc::si kulkee saman verran, vai irtoaako siitä 50-60hv. Tehojen puolesta voisi kulkea noin kovaa, mutta ei tuommoinen supermoto mallinen vaan kyykky (tosin menee jos varmaan 160km/h tuolle puolen).

Eli ota tutka käteen/gps mukaan ja katso se lukema uudestaan.
Mopo oli ja mopo meni :(
Wize
Pyörä:
HVA SM/CR 144cc, Derbi DRD pro sm
Liittynyt:
25.3.2011 7:42
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Wize » 26.4.2011 21:16

siis häh, jos sulla olis yhtään kokemusta 2t virittämisestä niin et varmaan puhuisi tollasta mutua, jos kerran tehari husse menee sen 130 niin miks husse missä v*tusti enemmän viriä ja huippuja hakevat välitykset niin ei menisi 150km/h?! Jos se teistä noin mielenkiintoista on niin tulkaa ja koittakaa vaikka :)
lol
-RiXu-
Pyörä:
Husse ja Derbi
Liittynyt:
14.3.2010 14:28
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut -RiXu- » 26.4.2011 21:31

sebazukowski kirjoitti:On se motomallisella vähän vitusti liikaa.

perusteluja?
husse
aeroxman
Pyörä:
RS -07, SF2 -02
Liittynyt:
31.5.2008 14:03
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut aeroxman » 26.4.2011 21:35

Kyllähän ne 450 kuutioiset ja sitä suuremmat kulkevat jo lähelle 200.. vai mistä pyörästä puhutaan? Husabergillä muistaakseni luin supermotojunkiesin sivuilta että on jo sinne 180 ylletty.

Ja en epäile Wizen lukemia, mutta voithan sinä toki todistaa ottamalla kunnon mittariin lukemat, koska tahtoo nuo vakio mittarit joissakin kusta aika pahasti. Mitä virejä sinulla olikaan hussessas normi TT kitin lisäksi?
Wize
Pyörä:
HVA SM/CR 144cc, Derbi DRD pro sm
Liittynyt:
25.3.2011 7:42
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Wize » 27.4.2011 6:59

aeroxman kirjoitti:Mitä virejä sinulla olikaan hussessas normi TT kitin lisäksi?
JollyMoto,VHM, 38mm, V-Force3.
lol
Nut
Pyörä:
EXC 525 ~06
Paikkakunta:
Lohtajan metropoli
Liittynyt:
26.5.2010 21:33
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Nut » 28.4.2011 14:59

Wize kirjoitti:
aeroxman kirjoitti:Mitä virejä sinulla olikaan hussessas normi TT kitin lisäksi?
JollyMoto,VHM, 38mm, V-Force3.


Pic or it didnt happen 8) , eniweis kyllä tuo 160 kuulostaa jo vielä semmoselta numerolta jonka voi 2t smotolla vielä rikkoa, en näe ongelmaa.
Husqvarna, se italian oma Lada.
Shatter
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.3.2009 20:58
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Shatter » 28.4.2011 17:58

Kyllähän tuo mullakin meni heittämällä päälle 140 gepsiin. 32hp takarenkaalta ja 15/45 välit, eli ihan mahdollista 150 isommalla eturattaalla, mutta vaatii jo aika hc asennon.
Mersumies on erimies.
PV-Challenge
Pyörä:
Yamaha DT 50x -07, Suzuki PV -97
Liittynyt:
16.9.2007 15:02
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut PV-Challenge » 3.5.2011 15:27

onko kevytmoottoripyörän virittäminen laitonta
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 3.5.2011 15:27

On.
Mopo oli ja mopo meni :(
PV-Challenge
Pyörä:
Yamaha DT 50x -07, Suzuki PV -97
Liittynyt:
16.9.2007 15:02
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut PV-Challenge » 3.5.2011 15:33

mutta eihän poliisit yleensä lähe testaamaan paljo kevari kulkee? ja miten tarkottaa täys tehone onko seki laitonta
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 3.5.2011 15:37

Täystehoisuutta käytetään yleensä kun tarkoitetaan kuristamatonta 2t pyörää, eli viritettyä pyörää.
Jotkut, tosin harvoin, käyttävät käsitettä "täystehoisuus", kun puhuvat 11kw kevarista eli niin tehokkaasta pyörästä kun laki sallii. Kevarien tehoraja on siis 11kw.

Ja kyllä poliisi voi vaikka piikkistäkin testata, mutta yleensä varsinkin jos äänenvaimennin on vaihdettu niin tyhmempikin kuulee äänestä, että pyörä on viritetty.
Mopo oli ja mopo meni :(
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut HeGee` » 3.5.2011 17:27

PV-Challenge kirjoitti:mutta eihän poliisit yleensä lähe testaamaan paljo kevari kulkee? ja miten tarkottaa täys tehone onko seki laitonta

sillähän ei ole mitään meritystä paljonko se kemmu kulkee, vaikka menisi eniten täyzzziii111!!. ainoastaan teho merkkaa ettei ole yli 11kw, ja sen tateamiseen vaaditaan penkitys ;)
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
Night Crawler
Pyörä:
Daelim Roadwin 125 '06
Paikkakunta:
Ähtäri
Liittynyt:
21.12.2009 20:58
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Night Crawler » 3.5.2011 19:52

Ja kyllähän kemmun viritys on sallittua, kunhan tehot ei nouse juuri 11kw yli. Jos aivan oikein/virallisesti sen vain haluaa tehdä niin varmaan pitää penkittää sitten tehot, vai? Käsittääkseni jos esimerkiksi vaihtaisi putken niin pyörä pitäisi käyttää penkissä ja muutoskatsastaa papereihin tuo kyseinen putki :s
Mattuu-
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
4.1.2010 22:49
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Mattuu- » 4.5.2011 16:15

Näinhän asia on tosiaan...

Tuli tosiaan siirryttyä 15hp nelarirutkun maailmoista 2t pyörään ;)
Nykyään Apriliassa: Jollymoto, Rave1, 34mm, Pipercross-paneeli
Onkos tuo vielä täysitehoinen vai lasketaanko jo viritetyn puolelle? :)
"Ääni tuo tyhmälle luulon voimasta"
EX:Aprilia RS Tuono, 2x Yamaha Wr 125x, 2x Kawasaki KDX 125, 3x Derbi 50cc
Mattuu-:n galleria!