Driftausta: auto vs moottoripyörä

Ju$$$$$a
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -08 / ex- DRD Racing SM -08
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
5.7.2006 22:42

ViestiKirjoittanut Ju$$$$$a » 19.1.2011 22:47

LaneKit kirjoitti:Tosi nättii menoo :)
Kuka vitu homo laittaa rx7:aan jonku corveten koneen? :lol:


Jenkit -.-
Kumpeli
Pyörä:
Spede 2 -03
Paikkakunta:
Manse
Liittynyt:
13.9.2009 13:57

ViestiKirjoittanut Kumpeli » 20.1.2011 10:40

Ju$$$$$a kirjoitti:
LaneKit kirjoitti:Tosi nättii menoo :)
Kuka vitu homo laittaa rx7:aan jonku corveten koneen? :lol:


Jenkit -.-

Sellasii ne ovat, rasikaavat kaikki import-laitteet tunkemalla niihin jotain omia patentteja ja laitteta.
En itse kuitenkaan fin-jenkkinävihää heitä. :roll:
NSA i Polski avaruusmariinit przychodzi i bierze wszystko, mój moponki.

Translaa
Pikkumyy007
Pyörä:
Typhoon -98
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
11.11.2008 9:42

ViestiKirjoittanut Pikkumyy007 » 20.1.2011 11:45

Tuli tossa noin mieleen, että voipi olla swapin taustalla enemmänkin virityspotentiaali, varsinkin jenkkien näkökulmasta. Vetteä sielä on luultavasti laiteltu enemmän, joten taas osaamista sillä saralla löytyy. Ja sitten myös osien saanti. Tai no nekin nyt varmaankin tulee kaikki japanista :roll: Okei, no kuitenkin. Autolla mun mielestä meno näyttävämpää, mutta pyörällä sata kertaa hullumpaa, kun tietää miten kaksipyöräinen tuollaisessa tapauksessa käyttäytyy!
Vauhti ei tapa vaan ajovirhe!
asd?
Pyörä:
husq sms 08
Paikkakunta:
lpr
Liittynyt:
30.6.2008 0:22

ViestiKirjoittanut asd? » 20.1.2011 14:51

Eikö muka riitä autossa pollet, ku pitää koko ajan huudattaa rajotinta vasten? :roll:
Vai liekö kuskin mielestä "hienompaa" :D
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49

ViestiKirjoittanut Kääntä » 20.1.2011 16:59

ootkos kovaki ite driftaileen? jollain corveten koneella (kuin olis myös vankelisaki) tehot on varmaanki aika korkeilla kiekoilla+ että helpompi vaan hallita ku paukuttaa korkialla
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 20.1.2011 21:33

Corveten kone polleist päätellen vakiokuntone, 375hp, tai aika vakiohko. Ei ne tehot iha siel rajottimel oo, mut ei se varmaa helppoo oo driftailles räplätä. Ja saisha tost räxän wankelist lähelle tuhatta heppaa, ni ei se varmaa viripotentiaalist oo kii. Helpomp varmaa kyl driftailla veten myllyl, ku vetää tasasee. Raiskaus silti :lol:
Tänää kolus luokkalaiset automiehet katto tota sellai et "v177u toi pyörä siis ees polta kunnol d44", mut voin sanoo et tollee ku osaa driftata pyöräl, ni harjotust on ollu nii paljo et teräst kehos enemmi ku luuta :lol: Autol ei oo niinkää ihmeellist vetää tollei, tiiän itekki ihmisii ketkä pystyy tollasee vetoo ja jos feilaa ni pyörähtää vaa, tai pahimmas tapaukses antaa pusun vallii.
aakkii
Liittynyt:
6.7.2010 0:17

ViestiKirjoittanut aakkii » 20.1.2011 21:38

koneen vaihdon taustalla luultavasti se että vakiossa corveten koneessa on yhtä paljon tehoa kuin viritetyssä wankkelissa jota korkeemman viritys asteen takia saa huoltaa koko ajan... joten tollasessa käytössä missä koneesta huudatetaan lähes kokoajan kaikki tehot ulos parempi vaihto ehto on se matalaviritteisempi corveten kone kuin viritetympi wankkeli :) :nörtti:
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 20.1.2011 22:01

Wankkelistki saa sellais pikkuvireil ton 400+hp iha kevyee, et huoltovälit ei oikeestaa lyhene. Ja uskosin et noit ei kiinnosta huoltovälit paskaakaa, ku jaksanu modata koneen kiinni, ei iha helpoin homma.
Höspö
Pyörä:
Yamaha DT125R -91 <3
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
26.4.2004 17:53

ViestiKirjoittanut Höspö » 20.1.2011 23:54

Se on varmaan se vaparikoneen käsiteltävyys ja tasainen vääntö jota halutaan driftaukseen :p
Kumpeli
Pyörä:
Spede 2 -03
Paikkakunta:
Manse
Liittynyt:
13.9.2009 13:57

ViestiKirjoittanut Kumpeli » 21.1.2011 14:05

Joskus olis haaveissa jos laittas mopoautoon vaikka 600 CBR:n koneen ja manuaaliboksi , takavedoksi muokkaisi niin vois sitten silläkin driftata..... :D
Tai sitten ajan autolla kortitta......
Kummassa tapauksessa rikkoisin oman ajokorttini rajat. :eek:
NSA i Polski avaruusmariinit przychodzi i bierze wszystko, mój moponki.

Translaa
comanche888
Pyörä:
KTM 450 EXC
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
19.5.2009 1:02

ViestiKirjoittanut comanche888 » 21.1.2011 14:24

Kummassakin?
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33

ViestiKirjoittanut nieminja » 21.1.2011 23:44

aakkii kirjoitti:koneen vaihdon taustalla luultavasti se että vakiossa corveten koneessa on yhtä paljon tehoa kuin viritetyssä wankkelissa jota korkeemman viritys asteen takia saa huoltaa koko ajan... joten tollasessa käytössä missä koneesta huudatetaan lähes kokoajan kaikki tehot ulos parempi vaihto ehto on se matalaviritteisempi corveten kone kuin viritetympi wankkeli :) :nörtti:

Koneen vaihdon taustalla oli idiootti.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 22.1.2011 0:17

Kuinkas näin? Entä jos kyseinen kuski ei vaan yksinkertaisesti pidä japsikoneista ollenkaan vaan aatteli heittää amerikanrautaa pellin alle tuuppaamaan auton sivuttain? Kaikki tykkää eri autoista, kai se tykkäs auton ulkonäöstä mutta enemmän jenkkikoneista. Mutta, autolla veto ei ihmeempää ollu toisin kuin pyörällä meno. Hurjan näköstä hommaa ja tuskin vauhtikaan mikään kauhean hepponen on ollut.
gaggeliu
Pyörä:
KTM_xt 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.4.2008 22:48

ViestiKirjoittanut gaggeliu » 22.1.2011 16:01

tän väittelyn taustalla on selvästi idootti 8)
http://www.youtube.com/watch?v=kUBteizH0SI
kopebe
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.2.2008 23:11

ViestiKirjoittanut kopebe » 22.1.2011 17:09

http://teamfalken.1g.fi/kuvat/Kisat+ja+ ... S10101.JPG

mb c32 amg ja alla myös vetten kone.
http://www.lbstunts.blogspot.com
-----------------------------------------------------
http://stuntfarmi.phpbb3now.com/index.php