Derbien virittäminen

NäsäriRacing
Pyörä:
Husqvarna SM 2010 KTM exc 125cc 2007 (EX)
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
10.1.2014 19:48
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut NäsäriRacing » 27.4.2014 19:51

13-65 :) itellä toiminu ainaki iha hyvi
Fr0nkale
Pyörä:
Löytyy
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
16.2.2014 22:29
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Fr0nkale » 29.4.2014 15:58

Onko noista vaparisuodattimista oikeesti mitään hyötyä vakiokaasarilla, vai kasvattaako vaan kulutusta?

Ja minkähän olisi hyvät välit jotka vääntäisi kunnolla, kun tekniikka on:
Täysin kuriton putki, holkkikuri ja hukkaputki poistettu
Kuriton imupuoli 17.5 kaasarilla ja mahd. vaparisuodattimella
Rajoittamaton CDI ja nappirajotin

Huippunopeudella ei nii väliä.
[x] AM120 28.11.2013 [x] A1 21.04.2015
[5] pysäytetty [] sakot [] kortti pois
V99
Pyörä:
Derbi drd sm
Paikkakunta:
Kivijärvi
Liittynyt:
6.8.2013 22:36
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut V99 » 29.4.2014 16:23

Eipä niillä niin maanjärisyttävää vaikutusta oo, huippunopeus voi kasvaa parilla. Ei kannata edes laittaa, jos ei ole edes teharia.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Nakertaja
Liittynyt:
10.3.2014 21:10
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Nakertaja » 29.4.2014 16:54

Ei niistä tuu ku komeet imu äänet 8)
Dioxide
Pyörä:
Derbi vaihtanut jo omistajaa
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
3.4.2011 16:14
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Dioxide » 29.4.2014 17:22

Joo itse en vaihtais, kovat äänet vaa tulee. Täällä on porukka sitten kun on ollu kisasin skoba laittanu karting auton koteloitua ilmansuodatinta, mutta en suosittele vaihtaa ennenku ruvetaan tosissaan virittelee
Brääm Brääm ja baanalle :D
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 29.4.2014 21:43

Ite käytän viel 80cc sport vireillä vakioputsarii ja satasen rajat paukkuu. Kyllähän se varmaan paremmin lähtis vaparilla, mutta pensankulutus kasvais vähän turhan suureksi ja mopo pätkisi sateella, jotenka olkoot vaan toi vakioputsari kiinni, sen verran hyvin se silläkin pelittää.
¿
R26Kemppi.
Pyörä:
Derbi Senda
Liittynyt:
13.3.2013 23:15
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut R26Kemppi. » 30.4.2014 13:54

toimisko tuo brk r45 putki MHR Replica 80cc pytyn kanssa ku saisin tutulta halvalla? ja onko 21mm lortto riittävä ton pytyn kanssa vai pitääks ostaa 24mm?
OvalD
Pyörä:
derbi drd racing 07' täysin läpikäyty
Paikkakunta:
söderkulla/haukipudas
Liittynyt:
23.6.2013 13:30
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut OvalD » 4.5.2014 22:13

Kellään mitää hajua paljonko um rabasan kantta uskaltaa madaltaa, jos veisin koneistamolle madallettavaks?
samppa400
Pyörä:
Derbi drd racing-11 Yamaha neos-09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.12.2013 21:55
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut samppa400 » 7.5.2014 15:40

miten tuo katalysaattorin ja kaiken muun turhan poisto vakioputkesta vaikuttaa tehoihin ja tehoalueeseen(kiertääkö enemmän) ja muuttuuko äänet mitenkään?
Dioxide
Pyörä:
Derbi vaihtanut jo omistajaa
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
3.4.2011 16:14
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Dioxide » 8.5.2014 18:15

Suosittelen lämpimästi ostamaan valmiiks paloitellun.

Eli hukkiksen tukkiminen nostaa huiput 65-70kmh hujakoille, äänet ei juurikaan muutu, kierrosherkkyys nousee jonkin verran.

Katalysaattorin poisto nostaa kierrosaluetta jonkin verran ylemmäs, ja huiput nousee n.75kmh. Äänet kovenee huomattavasti.
Brääm Brääm ja baanalle :D
NäsäriRacing
Pyörä:
Husqvarna SM 2010 KTM exc 125cc 2007 (EX)
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
10.1.2014 19:48
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut NäsäriRacing » 22.5.2014 15:30

Kertokaas että mikä on ku derbissä on tyhjennetty vakioputki ja menee 53 gps :DD ja väleinä toimii 13-65.. kaverilla samat välit ja sama setup nii sil menee 65 :O
vincee
Liittynyt:
3.2.2013 16:31
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut vincee » 22.5.2014 19:10

Mul on tää Derbi Senda SM extreme ja aattelin et mitä tälle pitäs tehä et sais kulkee about 63km/h? En oo ikinä ennen virittäny joten apua tarvis. Tällä hetkellä tää on ihan vakio ja menee noin 55km/h (katottu gps:llä)
samppa400
Pyörä:
Derbi drd racing-11 Yamaha neos-09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.12.2013 21:55
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut samppa400 » 22.5.2014 21:49

ota alkukäyränkuri ja ilmanputsarinkuri pois. Suutin n:90 ja 58 takahamppi :)
esaaaa
Liittynyt:
26.5.2014 13:45
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut esaaaa » 26.5.2014 13:49

Elikkäs, itellä olis tällänen ongelma että kytkinpommi ja keulan nosto onnistuu hyvin ykkös vaihteella paikaltaan, mutta kun vauhdeista yrittää isommalla vaihteella kytkinpommilla niin mopo vaan booaa eikä väännä. Mopo on siis Derbi X-race giannellin putkella ja isommalla suuttimella(82) + vakio välit (12-65).
Driver7
Pyörä:
Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
24.9.2012 16:09
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Driver7 » 26.5.2014 15:11

Eikö yksi viesti riittänyt? Ihan väärä osiokin kaikenlisäksi...

Lyhyesti sanottuna et vaan osaa. Lisää treeniä vaan. Muista käyttää korkeita kierroksia niin ei booaa (ellei säädöt kuse).

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista