DT/X-Limit 2004-> Viritys

jopezki32
Pyörä:
Yamaha DT50x ,Kymco agility,Helkama Ässä (ex), Honda Monkey
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
22.10.2011 13:57
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut jopezki32 » 8.6.2013 1:48

Omani menee tasan 70km/h 12-65 väleillä (kuriton vakioputki ja moric ohitettu)
Jrnn123
Liittynyt:
9.6.2013 12:18
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jrnn123 » 9.6.2013 14:05

Onko kellään kokemuksia dt:een vakioputken alkukäyrän kurin hitsauspisteiden pois hiomisesta tällä laitteella? http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Sahkotyokalut/Hiomakoneet/Pienoisporakone-130-W-17083/ Miten on toiminut? Pitäisi myös hioa pois paisarin ja alkukäyrän väliset hitsaus pisteet, niin riittääköhän kuvassa olevat hiomalaikat ennen kuin kaikki kuluvat pois?
Ressu1
Pyörä:
(EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
Liittynyt:
2.4.2012 16:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Ressu1 » 9.6.2013 15:13

Ite sain ainaki tolla vehkeellä ilman mitää ongelmia, ei menny ku muutama tollanen hiomalaikka. ;)
Riko ensin, mieti sitten
-villee-
Pyörä:
Husse ja derbi (p)rojuja
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.12.2010 14:58
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut -villee- » 9.6.2013 21:57

Juu kyl toimii. Teriä kyl menee aika nopeesti. :)
detsonni
Pyörä:
Yamaha DT 50x -09
Paikkakunta:
Salla
Liittynyt:
2.4.2013 16:40
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut detsonni » 14.6.2013 21:36

Onko mitään järkeä laittaa 17.5mm tai 19mm kaasaria enoxin/leovincen kanssa? Nouseeko bensankulutus paljon ja tuleeko huomattavaaki hyötyä? :)
_Samurai_
Liittynyt:
27.8.2010 21:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut _Samurai_ » 15.6.2013 0:17

detsonni kirjoitti:Onko mitään järkeä laittaa 17.5mm tai 19mm kaasaria enoxin/leovincen kanssa? Nouseeko bensankulutus paljon ja tuleeko huomattavaaki hyötyä? :)

Ite en huomannu 19mm ja 16mm muuta eroo ku 19mm söi enemmä bensaa :D En suosittele! Kylse vois toimii paremmi 17.5mm mut 19mm on liia iso vakiopytylle :s
jonzasd
Liittynyt:
14.5.2010 19:54
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut jonzasd » 16.6.2013 22:51

Sanokaas joku hyvä 50cc pytty ei mitää kiinan ihmeitä.. että joku airsal,stage6 jne mikä niistä olis hyvä ettei mitää isompaa kaasaria jne tarvi vaihtaa ku esim. joissaki metrakiti 50cc pytyis tarvii..
Hagsu
Pyörä:
Ktm EXC 500 -12 "SMR" EX KTM EXC 125 Sixdays -12 EX Yamaha DT "Wnb KTM" EX KTM SX 65
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.5.2013 19:37
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Hagsu » 19.6.2013 1:37

Itselläni -07 Detsoni ja kulkee suoralla mittariin 84.
Virit - kuriton putki,moric porattu,välit 11-60
Sanokaas joku miten sais kulkemaan joku 60, mutta kiihtyis todella äkäsesti?
Ex pärrät: Yamaha PW 50, KTM SX 65 -02, Yamaha DT -07
"Kortti 5.3.2015"
Jameson
Pyörä:
Tunturi Break -85, Yamaha DT50R -06
Liittynyt:
9.6.2011 11:37
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jameson » 19.6.2013 11:19

Varmaan pientä kuria putkeen ja välejä muuttaa.
yammu_michael
Liittynyt:
6.6.2013 20:57
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut yammu_michael » 19.6.2013 20:07

Onkohan omassa detsissä jotain vikana kun ei kulje 12/62 väleillä kuin 76 mittariin tasaisella? kierrokset yli 10000 ja 5 vaihteella kulkee yhtäkovaa kuin kutosella. Suutin 95 sopiva lämpösellä kelillä viileällä liian pieni. Ajattelin laittaa 105 suuttimen. Pitäisikö pitempiä välejä kun kun kulkee 5 ja 6 saman verran?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 19.6.2013 20:11

Jep, eipä se noin lyhkäsillä väleillä sen kovempaa kuuluskaan mennä.

Hagsu kirjoitti:Itselläni -07 Detsoni ja kulkee suoralla mittariin 84.
Virit - kuriton putki,moric porattu,välit 11-60
Sanokaas joku miten sais kulkemaan joku 60, mutta kiihtyis todella äkäsesti?


No itellä on nyt 11/58 välit, tyhjä putki ja moric rajottamassa. Kiihtyy hyvin mutta ei kule kuin 60-65kmh
aleksi98
Liittynyt:
17.4.2013 20:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut aleksi98 » 19.6.2013 22:41

Yiritin suutinta vaihtaa niin yritin kääntää kohonpohjan itseeni päin niin ei mene ku kohokammion tyhjennysnippa osuu siihen allaolevaan osaan. Ja tarviiko suutinta vaihtaa jos on katalysaattori putkessa ja kurit poissa? :nörtti:
Dettsoni.
Liittynyt:
17.6.2013 22:57
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Dettsoni. » 19.6.2013 23:24

Pitää.

Itsellä tuli pieni ongelma kun lähdin ohittamaan tuota moriccia diodilla. :D
Eli kun tuossa dt:ssäni oli ennen sinivalkoisen johdon välissä 5mm ledi(juotettuna), mutta osoittautui sudeksi kun kurin otin pois. Nyt ajattelin kokeilla tuota diodia 1N4007 sokeripaloilla, mutta nyt ledin poistaessani huomasin että tässä sinivalkoisessa johdossa on liian iso aukko, jolloin diodi ei yllä johtojen päihin :( . Eli kysymys kuuluu, voinko kytkeä kaksi diodia peräkkäin? Näin yltäisi liittää ainakin. :P
Dettsoni.
Liittynyt:
17.6.2013 22:57
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Dettsoni. » 19.6.2013 23:31

Tai paremmin sanottuna, on liian iso pätkä pois johdosta. :D
aleksi98
Liittynyt:
17.4.2013 20:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut aleksi98 » 19.6.2013 23:39

Mutta miten ihmeessä vaihdan suuttimen kun en voi kääntää pohjaa itseeni päin?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista