DT/X-Limit 2004-> Viritys

Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 17.4.2013 21:22

Saa pelkil pulteilla
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 17.4.2013 22:24

Ite tänään laitoin ton leovince v6 kii, pitäs vaa vaihtaa vähän isompaa suutinta kyllä. 95 tuntuu olevan pien. Minkä kokosta ootte käyttäny, että voin ottaa siitä sitte vähän suuntaa kui paljon suurentamaa alkaa.

Ja itelläki oli alkuu, että miti hittoo eitää putki tähä mee :D, mutta olikin vähän väärässä asennossa nii sujahti lopulta oikee kivasti sisää :)
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 17.4.2013 22:28

Ite pidin samaa ku tyhjällä vakioputkella eli 98, ei booannu tai röpeltäny.
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut korker0 » 17.4.2013 22:32

Kuriton putki , 95 suutin toimii itsellä. Alakauttasen kanssa vielä 110 suutin oli liian pieni. Testaile , ei muulla selviä.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 17.4.2013 22:41

Niinhän se on pakko testailla :lol: 95suutin on tyhjälle putkelle sopiva, jos sitä lähtis testaamaan alkuun 100 tai 105 suuttimella. Vinkkejä suuttimen vaihtoon ? Kerran vaihtanu tohon omaan, ja sitte kaverin derbiin, betaan ja pösöön vaihtanu, mutta detsi on vaa ihaperkelee ahas ja hidas vaihtaa verrattuna noihin.
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 17.4.2013 22:50

Mitä enemmän purat, sitä helpompaa se vaihto on. Ite nykyisin aina jos suuttimen vaihan niin puran tankin eestä, vaikka onnistuis se vähemmälläkin purkamisella. Mutta paljon helpompaa se suutin vaihtaa kun on enemmän tilaa, varsinkin jos yksin vaihtaa.
jopezki32
Pyörä:
Yamaha DT50x ,Kymco agility,Helkama Ässä (ex), Honda Monkey
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
22.10.2011 13:57
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut jopezki32 » 17.4.2013 22:57

Itsellä ainakin tuli paljon enemmän suuttimen rassaus tilaa kun laitoin leovincen kii kun se on paljon pienempi kuin vakio, ja suuttimen vaihdossakaan ei enää mene kuin joku 5min. Jos ei tuu muuttujia :lol:

E: ja itsellä on nyt 100:nen suutin ja moric ohitettu, aika hyvin on pelannut näin
trippeh
Liittynyt:
14.6.2012 1:07
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut trippeh » 17.4.2013 23:04

Mites ton dtn sais kulkee kurittomana jotai alle 60 ku nyt menee huudatusväleillä 11/70 mittariin 74km/h?
aleksi98
Liittynyt:
17.4.2013 20:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut aleksi98 » 17.4.2013 23:07

onko 92 tarpeeksi iso suutin jos laittaa kurittomanputken? :D
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 17.4.2013 23:18

Jos vaikka kuristaisit jos haluut kulkee alle 60kmh ja väleiks vaikka 12-65 tai ainakin vähän raskaammat.
92saattaa olla sopiva tai pieni. Itellä 92 olihitusen pieni ja 95 passeli.

Ja niinkun tosta leosta einy lähe sitä putkee ilmanputsarii tai sinne jonnekkin siitä alusta niin ootteko tukkinu sen reijjän vai antanu olla auki, johon se putki menisi?
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 18.4.2013 17:24

Eitoi DT rajotin jaksa kovi tota vauhti hillitä :D Eli pitäs saada jostai revittyy about 5+kmh pois, kun rajotin on päällä ? Ideoita ? Mieluiten sellanen et sen voi nopeesti laittaa tomintaan kun haluu :lol: Ite mietin jos änkkään tunkis putken jossa ois senverra pieni reikä, että kuristas sopivasti ja sen sais sitte pois sieltä myös.
Miquu-
Pyörä:
Yamaha DT
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
6.4.2013 21:06
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miquu- » 18.4.2013 21:32

aleksi98 kirjoitti:onko 92 tarpeeksi iso suutin jos laittaa kurittomanputken? :D


Enpä usko, ittellä 95, eikä sekään meinaa riittää :D
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut korker0 » 18.4.2013 21:34

Voi tietenkin toimia, mutta toimisiko esim jos änkänpäähän laittaisi jonkun kuristuksen ? Saisi nopeasti halutessaan poissa ja takaisin kiinni.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 18.4.2013 21:38

Tai sitten tekee semmosen kaasukahvakurin? Luulis ainaki moricin kaa kuristavan hyvin ku ei jaksa pintakaasulla skipata sitä.
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 18.4.2013 21:54

Kaasukahva kuria itekkin aattelin, mut ois jo aika pikapikakaasu, ku nyt jo on pikakaasu :D Jos sitä sais jotenki järkevästi vähän kaasukahvasta kuristettua ja vielä änkkään irrotetta kuri joka uppois sinne syvemmälle ettei poliisit ny ala miettii ku änkä ulostulo reikä on nii perkelee pieni.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista