DT/X-Limit 2004-> Viritys

kaisle
Liittynyt:
6.5.2011 17:52
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kaisle » 2.4.2013 22:37

Miiggael kirjoitti:https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/1129 osta tollanen, itellä toimi täydellisesti


Toi vois olla iha jees. Sitä tässä nyt hain että saako tollasta laitettua jos on ohitettu diodilla, ja jos saa niin miten / mihin kohtaan asennetaan? (diodin ja boksin väliin vai mihin..)
Think'bout_it
Liittynyt:
4.4.2013 19:47
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Think'bout_it » 4.4.2013 19:49

Mikkä olis suhtkoht hyvät välitykset normiajoon detsiin mis on ohitettu moric, isompi suutin ja kuriton vakioputki?
temz98
Liittynyt:
31.3.2013 20:16
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut temz98 » 4.4.2013 20:37

Mullon tuossa kiinni arrowin tehari ja vakio cdi se kulkee nyt 42kmh nii miten sen sais menee joku 50kmh ilman boksin vaihtoa, Koska jos vaihtaa nii menee joku 80-90kmh ? Eikä vakio putkea ole enään kun se ruostu puhki joten nyt on pärjättävä tuolla arrowilla :D
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 4.4.2013 21:26

Think'bout_it kirjoitti:Mikkä olis suhtkoht hyvät välitykset normiajoon detsiin mis on ohitettu moric, isompi suutin ja kuriton vakioputki?


11/53 vois olla aika bueno.
Jippeyee
Pyörä:
Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.10.2011 17:44
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jippeyee » 4.4.2013 22:56

temz98 kirjoitti:Mullon tuossa kiinni arrowin tehari ja vakio cdi se kulkee nyt 42kmh nii miten sen sais menee joku 50kmh ilman boksin vaihtoa, Koska jos vaihtaa nii menee joku 80-90kmh ? Eikä vakio putkea ole enään kun se ruostu puhki joten nyt on pärjättävä tuolla arrowilla :D


Siis sulla on rajotettu cdi ja tehari? ja haluut vielä menevän 50?
ei näin
Jarrut on vauhdin surma!
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 5.4.2013 0:25

siis sulla on arrowi jolla kulkee 42? Itellä meni tyhjällä vakioputkella ja rajotetulla boksilla 60+km/h... Sulla taitaa olla jotkut 10-70 välit vai onko arrowikuristettu ja pahasti ? :lol:
Jos vaikka vaihtaisit 1-2piikkii isomma etee tai ota kuristusta vähäse pois :)
Voca_Racing
Pyörä:
Malaguti XTM 06
Liittynyt:
11.3.2012 17:18
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Voca_Racing » 5.4.2013 1:20

temz98 kirjoitti:Mullon tuossa kiinni arrowin tehari ja vakio cdi se kulkee nyt 42kmh nii miten sen sais menee joku 50kmh ilman boksin vaihtoa, Koska jos vaihtaa nii menee joku 80-90kmh ? Eikä vakio putkea ole enään kun se ruostu puhki joten nyt on pärjättävä tuolla arrowilla :D


Mitä ihmettä? Puhut rajotetusta boksista, eli onko sulla vanhemman mallin DT? (eli siis se kamelimalli), jos on nii väärä topic sulla, mut vaiha suosiolla se boksi ja kurista vaikka sitä putkea vähän jos vakioputkea et voi hommaa :roll:
Käykää tsekkaa youtube kanava!
http://www.youtube.com/user/TRoXility
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 5.4.2013 13:46

no voihan se tarkottaa vaikka moriccia x) Aika paskasti pidetty mopo jos putki tuostuu puhki :eek:
Jippeyee
Pyörä:
Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.10.2011 17:44
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jippeyee » 5.4.2013 15:24

Kilvethän ne siitä varmaan vie meni sitten 42 tai 60 kun putki on vaihettu
Jarrut on vauhdin surma!
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 6.4.2013 20:20

Hei, nyt tarttee jeesii, eli mulla on tällähetkellä tekniikkana leovincen putki, rajoittamattomat kiekat ja 95* suutin. Ja ongelma on se, että jos ajan ns.täysillä ja sen jälkeen kaasu nollille ja alan jarruttamaan valoihin niin ne kierrokset jää leijjailemaan sinne melko ylös , sitten ne pikku hiljaa alkaa tippuu, mut se on vitun rasittavaa kun kiihdyttäessä kuuluu vaihteen vaihdon välissä kun kone "käy" . Ja mielestäni suutin on tarpeeksi iso. Eli jeesii pliis :nörtti:
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 7.4.2013 0:52

Ei liity millään tavalla virittämiseen ja samaa asiaa ei tarvitse kysyä kahdessa eri topikissa.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
kaisle
Liittynyt:
6.5.2011 17:52
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kaisle » 10.4.2013 16:42

kaisle kirjoitti:
Miiggael kirjoitti:https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/1129 osta tollanen, itellä toimi täydellisesti


Toi vois olla iha jees. Sitä tässä nyt hain että saako tollasta laitettua jos on ohitettu diodilla, ja jos saa niin miten / mihin kohtaan asennetaan? (diodin ja boksin väliin vai mihin..)


eikö kukaan oikeesti oo pistäny nappirajotinta diodilla ohitettuun moricciin? onko ees hajua onko se mahollista?
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 10.4.2013 21:18

Mulla on diodissa ohituksessa nappi, että se joko ohittaa tai on "vakio". Toimii :)
kaisle
Liittynyt:
6.5.2011 17:52
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kaisle » 10.4.2013 22:32

Kyllähänse silllee onnistus mut eipä se moric pahemmin estä teharin kanssa. Kyllä se sillä moricillaki taitaa mennä yli 65.

Muita vinkkejä?
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 11.4.2013 0:17

Luulis toimivan niin, että diodin jälkeen laittaa samaan johtoon suoraan vaan jonkun kaupasta ostetun phot-eco tyylisen rajottimen. Tästä en ole varma, mutta nopeasti maalaisjärjellä luulis toimivan ?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista