Gilera RCR/SMT

Lewis00
Liittynyt:
12.4.2015 20:08
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Lewis00 » 12.4.2015 20:37

Itel gilera rcr:s holkiton putki tk änkällä , 14/53 välit ja 75 suutin näillä sen 65 gbs ... Mutta vääntöä ei ole minnekään :| nyt olis tarkotus saada vääntöä että se helv.. Keula saataisin ylös ilman kauheeta kytkinpommia ... Tehoputkea ja välien muuttamista harkinnassa .. Antakaa ehdotuksia putkista ja väleistä stunttaamiseen .. :D ja neuvoja ! ;)
Jege24
Liittynyt:
16.9.2014 11:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Jege24 » 12.4.2015 21:09

Välejä vaan huomattomasti vaihtoon mutta nopeus vaan kärsii. Voi olla että joku 12-60 vois olla jees. Ja taito lajihan se on ei kytkimen ;) :lol:
Lewis00
Liittynyt:
12.4.2015 20:08
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Lewis00 » 12.4.2015 21:18

Ei oo taidosta kiinni ;) onko kellään myydä smoton vanteita renkaineen ja tehoputkea ?? :D
cokakoka
Liittynyt:
18.11.2014 23:27
Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut cokakoka » 16.4.2015 0:31

Paljonko gilera rcr kulkisi 11-70 väleillä?.ja kuristuksena vain holkki alkukäyrässä jota vähän porattu.kiitos vastauksesta jo etukäteen! ;)
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 16.4.2015 14:14

Mitkä välit 2011 racing gilsus on vakiona ku oon ottanu pillikurin pois ja 85 suutin ni tuntuu et alkaa huuta heti ku nopeutta tulee ehk 55???
ketjuveto
Pyörä:
Yamaha fzr 600 -91, Tunturi pappa -72
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.8.2011 22:40
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut ketjuveto » 16.4.2015 14:45

No ota silmä käteen ja laske ne hammasrattaiden hampaat. Ei voi olla niin hankalaa...
On se semmosta....
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 16.4.2015 15:15

vois vaik
_Insinööri_
Liittynyt:
13.4.2015 20:52
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut _Insinööri_ » 16.4.2015 17:17

Mahtaisko kukaan tietää että mitkä ovat Gilera smt -09 (musta) vakiotarrojen/katteiden vähän tarkemmat värisävyt? Kun tarttis ketjunsuoja ja magneetonkoppa maalata, eikä viitsisi iha eri sävyllä maalata, ettei tulis mikää kunnon värikarttaa :D

Ps. Jos ootte ite jollakin tietyllä sävyllä maalannut ja todennut sen toimivaksi, niin voitte kyllä heitää maalin tiedot tohon alas.
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 17.4.2015 12:13

onko mahdollista että gilera smt 2011 racing mallissa on 10 hampainen eturatas??? :eek:
ketjuveto
Pyörä:
Yamaha fzr 600 -91, Tunturi pappa -72
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.8.2011 22:40
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut ketjuveto » 17.4.2015 13:08

Nyt oikiasti... Tuossa aloitusviestissä on linkki tietopankkiin jossa ne vakiovälityksetkin lukee... Jos ne välit tuntuu loppuvan kesken nii vaihda pidemmät.
On se semmosta....
Gilera SMT.
Pyörä:
Gilera smt 13, derbi senda sm 07
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
30.10.2014 18:58
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Gilera SMT. » 18.4.2015 20:10

Rabasaan pienin eturatas jota kaupasta saa on 11 piikkinen!
Ja 2011 vuosimallissa on vakiona tuo 11 piikkinen.
Ja ei se niin hankalaa voi olla laskea, jos tietoa ei mistään saa?!?! :lol:
Tompppaa
Liittynyt:
22.4.2015 14:45
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Tompppaa » 22.4.2015 14:48

Tässä kohta alkaa mopoikä lähestyä ja mopoja jo pikku hiljaa oon katellu mopoja ja gilerat kiinnostaa. Oisko RCR/SMT hyvä "ekaksi" mopoksi? (Oon ajellu peeveellä paljon mutta en tahdo sitä tieliikenteeseen)


Ja toivon todella että tämä viesti saa olla tässä aiheessa :s
Gilera SMT.
Pyörä:
Gilera smt 13, derbi senda sm 07
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
30.10.2014 18:58
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Gilera SMT. » 25.4.2015 14:50

Itse suosittelen gileraa! :)
Varaosasaanti on hyvä, koska gilerahan on derbi eri tarroilla/katteilla!
Mutta omista kokemuksista vanhemmat gilerat ovat parempia! Uudemmissa gileroissa on joitain pieniä eroavaisuuksia, joiden takia varaosasaanti on huono... esim. jarrut...
Ei saanut takajarrusylinterin korjaussarjaa, niin piti ostaa koko jarrusylinteri.....
Tarkoitin nyt siis vanhemmilla 06-10 gileroita ja uudemmilla 11-15.
Tietysti jos haluaa vanhanmallin rabasan niin sitten vielä vanhempiin vuosimalleihin ;)
11smt
Liittynyt:
24.3.2015 17:19
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut 11smt » 29.4.2015 17:01

mul on gilera smt vm.11 siinä on vakiona rajoittamaton cdi-boxi, eli voinko laittaa sen tilalle derbi sendan rajoittavan cdi? Ja si vielä toinen kysymys että, miten löydän oikeen kokose suuttimen, ku mulla on metrakit ja kuri otettupois ilmanputsarista ja suutin on täl hetkel 96", tän suuttimen kans pitää vinguttaa ykkös vaihteel et saa tehopiikin jonki aikaa ja on muutenki hidas lähtee, en tiiä et minkälaista on muuten teharil ajamine ku en oo enne kokeillu mut onko mitää helppoi kikkoi mil näkee onko kaasari säädöis ja kuinka paljon isommal suuttimel vois lähtee kokeilee? (tiedän et mopokohtane)
Gilera SMT.
Pyörä:
Gilera smt 13, derbi senda sm 07
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
30.10.2014 18:58
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Gilera SMT. » 30.4.2015 17:13

Voit vaihtaa rajoitetun cdi boksin. Ja oikean suuttimen löytää melkeimpä ainoastaan kokeilemalla. Tietty jotkut ajavat koneen lämpöiseksi ja tulpasta katsovat?!?! Ja onhan niitä muitakin säätöjä kaasarissa, jotka voisivat auttaa ongelmaasi.
Itsellä smt vm13, sama vehje.. niin kuriton putki ja se reikälevy pois ja 96 suutin ja toimii mainiosti. Ja jotkut teharithan ei väännä alhaalta juuri mitää.. metrakitistä en tiedä kun en ole testannut :) Ja jos kaasarin säätö ei auta muuten, niin kokeile vaikka ensin 94, 92. Jos menee huonompaan suuntaan kokeile 98. :)
Toivottavast oli jotain apua :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista