Gilera RCR/SMT

gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 26.3.2015 17:56

aaaa pk kiitti
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 1.4.2015 17:18

siis onko gilera smt racing 2011 mallissa alkukäyrässä kuri vai siinä missä on ne kolme pulttia?? apua nopeasti ku tänää tarkotus ottaa pois.
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 1.4.2015 20:10

miten pääsen käsiksi niihin kahteen talttaruuviin jotka on siin kohokammios ku otin ne 2 torx ruuvii ja ne kaks muuta irti et sain sen irti siit sylinterist ni mitä sit pitää tehä ku ei se kaasari millää taivu et pääsisin käsiks niihi talttaruuveihi.???
Jege24
Liittynyt:
16.9.2014 11:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Jege24 » 1.4.2015 21:31

Kyllä ne saa kun oot mopon alla ja sieltä takahaarukan takaa (jos tajusit) niin sieltä saa
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 3.4.2015 14:05

juu kiitos! onks se pillikuri se joka on siin mis ne kolme pulttii on ni heti siin semmonen kapee putki joka on kait hitsattukii???
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 3.4.2015 14:05

tai jos jollai on ni laittakaa kuva??
Pakokaasu
Pyörä:
Husqvarna Smr 125 '13
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.12.2013 21:35
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Pakokaasu » 4.4.2015 0:27

gilera smt racing kirjoitti:juu kiitos! onks se pillikuri se joka on siin mis ne kolme pulttii on ni heti siin semmonen kapee putki joka on kait hitsattukii???

Sepä se
braap
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 6.4.2015 20:08

onks 2011 racing gilsus rajottava cdi tai mikä onkaan ku tuntuu et alkaa tökkii ku vauhtii about 60 mittarin mukaa :eek:
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 6.4.2015 20:14

ja tietääkö joku gilsuun hyvii ilmansuodatimii ku luin jostai et auttas vähä vääntöö ku vaihtaa uuteen ja onko vaikeetaki vaihtaa se ilmansuodatin?? :s
Jege24
Liittynyt:
16.9.2014 11:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Jege24 » 6.4.2015 20:39

Kannattaa tutustua tuohon muokkaus nappiin ettei tarvii 2 erillistä viestiä laittaa. Tietääkseni on rajoitettu CDI.
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 7.4.2015 20:46

juu kiitos tiedost 8) onko muute pakko vaihtaa suutin jos oon ottanu sen pillikurin pois oon nyt ajanu 5pv suunnilleen vakio suuttimel ja pillikuri pois??? :eek:
Jege24
Liittynyt:
16.9.2014 11:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Jege24 » 7.4.2015 22:22

laihallahan se varmaan käy, tsekkaa tulpan väri
gilera smt racing
Liittynyt:
22.3.2015 14:09
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera smt racing » 8.4.2015 15:07

minkä värine pitää olla ja onko leikkaamis vaara 8o
Jege24
Liittynyt:
16.9.2014 11:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Jege24 » 8.4.2015 15:56

gilera smt racing kirjoitti:minkä värine pitää olla ja onko leikkaamis vaara 8o

https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q= ... 4151222851
tientuk3
Pyörä:
Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
26.10.2014 15:01
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut tientuk3 » 8.4.2015 16:02

On kiinnileikkaamisvaara. Vakiosuutin on liian pieni jopa kuristetulle mopolle eli se kannattaa vaihtaa isompaan vaikkei muuta tekisikään. Tässä tilanteessa, kun olet jo ottanut kurin pois, täytyy varsinkin rikastaa seoksia. Tuossa vuosimallissa taitaa olla jo 17,5 mm kaasari joten suutin ollee kokoa 72 vakiona. Jostain 85 koosta voisi aloittaa katsomaan sopivaa.

Kaikissa Gileroissa on vakiona rajoittamaton CDI.
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli.
_______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista