Gilera RCR/SMT

-TKH-
Pyörä:
Gilera RCR 13'
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
1.5.2013 19:29
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut -TKH- » 10.7.2013 22:41

Mistäs näihin uuen mallin derbeihin/gileroihin katteita?
Youtube kanava; katso ja tilaa!
http://www.youtube.com/user/Viripeli
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 10.7.2013 23:01

tsekkaa easyparts.nl

Sielä alkuperäisvaraosat.. Eipä niitä tarvikkeina myydä vielä noin uusiin, joten nuo on kalliita.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
henkka37
Liittynyt:
16.4.2013 1:08
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut henkka37 » 12.7.2013 7:52

Missäs sijaitsee gileran -10 smt mallissa tää ilmaruuvi? kiitos! :nörtti:
_KastikE_
Pyörä:
Gilera SMT -10
Liittynyt:
11.9.2011 22:08
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut _KastikE_ » 14.7.2013 0:09

Juuh elikkäs, smt- 10 tarvihtis uudet etuhaarukan stefat, mikä koko? ja onko paria tiettyä hyvää, joista se öljy ei pääsis mielellään läpi millään? :) KIIRE
_tonyvaltteri
Pyörä:
Gilera RCR '07
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
16.7.2013 23:12
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut _tonyvaltteri » 16.7.2013 23:21

Täs olis tarkoitus ostaa tuo vuoden '08 RCR. Miten iso homma on vaihtaa smoto-renkaat enduroiden tilalle? Tarviiko smotot omanlaiset vanteensa jne?

Ja sit mopon ostettua olis tarkoitus myös maalaa katteet mustaksi ja laittaa joku tarrasarja päälle. Mistä löytyis siedettävän näkösiä, ehkä jopa RCR-mallikohtaisia tarrasarjoja?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 16.7.2013 23:57

Smoto- ja enduromalleissa on erikokoiset vanteet ja smotorenkaiden löytäminen enduron vanteille taitaa olla lähes mahdoton tehtävä. Smotossa on myös isompi jarrulevy eli jos vaihdat smotorenkaat vanteineen RCR:ään, joudut muokkaamaan jarrusatulan kiinnitystä tai tutkimaan menisikö enduron etujarrulevy smotovanteisiin kiinni. Ihan bolt-on-periaatteella muutos ei siis välttämättä onnistu.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
henkka37
Liittynyt:
16.4.2013 1:08
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut henkka37 » 18.7.2013 15:28

sopiiko tälläne https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/4035 gilera smt -10
Driver7
Pyörä:
Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
24.9.2012 16:09
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Driver7 » 18.7.2013 22:12

En oikeen usko :D
henkka37
Liittynyt:
16.4.2013 1:08
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut henkka37 » 19.7.2013 18:36

no jos joku vois linkata jostai kurittoman alkukäyrän? ku ei noit hitsaus välineitä oo.. =D
-TKH-
Pyörä:
Gilera RCR 13'
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
1.5.2013 19:29
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut -TKH- » 20.7.2013 0:01

henkka37 kirjoitti:no jos joku vois linkata jostai kurittoman alkukäyrän? ku ei noit hitsaus välineitä oo.. =D

Löytyyhän tuolta rabasaniinkin menevä käyrä?
Youtube kanava; katso ja tilaa!
http://www.youtube.com/user/Viripeli
juhopit
Pyörä:
Rieju Marathon Pro SM
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
8.5.2013 11:11
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut juhopit » 22.7.2013 0:36

Jos otan gilerastani kurin pois, niin pitääkö tehdä jtn muutakin? Ja saanko ratastamalla kulkemaan sen 55-60km/h? Mopo tällähetkellä vakio.
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Blacklake » 22.7.2013 0:59

Riippuu aikalailla vuosimallista. Mun -11 SMT:n sais menemään 55-60 kurittomalla varmaan 10-70 väleillä, menee nääs 11/65 väleillä 65-70 verran.
henkka37
Liittynyt:
16.4.2013 1:08
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut henkka37 » 22.7.2013 10:50

no suuttimen vaihat ainaki.
Driver7
Pyörä:
Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
24.9.2012 16:09
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Driver7 » 22.7.2013 16:40

Itel on -07 ja menee ilman alkukäyrän kuristusholkkia 13-65 väleillä noin 63. Tekis mieli tukkii hukkaputki, mutta ei oikein innostais laittaa 12 piikkistä eturatasta, kun nykysilläkin väleillä ei viitti oikein vetää kaasupohjas alamäkiin.

Siihen liittyen pitää kysyy, että mistä johtuu kun oon nyt vetäny kaks kertaa alamäkeen sillee, että yhtäkkii loppuu kierrosten ottaminen ja vissii alko jotenki rajottaa. En tarkemmin tiedä mitä siinä tapahtu, kun samantien vedin kytkimen pohjaan ja aloin pumpata kaasua ja sen jälkee toimi ihan hyvin. Kaikki alko siitä kun yöllä hetken päähänpistosta päätin vetää kaasupohjas yhteen jyrkkään alamäkeen. Sitte tokan kerran tapahtu pyörätiellä semmosessa alamäessä johon olin monta kertaa aikasemmin vetäny täysii. Sen jälkee en oo alamäkii uskaltanu ajaa kovaa :lol:
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 22.7.2013 18:52

Vakio-CDI:ssä saattaa olla kierrosrajoitin jonka tarkoituksena ei ole kuristaa mopoa vaan estää vakiokoneelle liian korkeat kierrokset. Tai vaihtoehtoisesti vakiosähköt eivät enää pysy perässä tietyn koneen kierrosluvun jälkeen. Kummassakaan tapauksessa erityistä syytä huoleen ei ole, kannattaa vain vähentää sitä täysillä ajelemista etenkin pyöräteillä.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista