Kurin poistaneena, jättäisin sen sinne jos on muutenkin hyvässä kunnossa putki.
No, putki on sellanen missä on kromit suurelta osin korvaantunu ruosteella ja muutenkin sellanen vähän räjähtänyt. Suomen tunturimailma ei menetä mitään jos ton putken leikkelen
Enemmin tekee itse putken jos haluaa potkua.
Tämä tietysti olisi, mutta en halua minkäänlaisia onglemia virkavallan kanssa. Vanha alkuperäisputki on jossain määrin "alkuperäinen". Jos tosta kilvet lähtee, niin tota tuskin saa enää koskaan kilpiin. En nyt vajaan 10 vuotisen mopoilu-urani ainaka ole saanut tosta koskaan jarruja toimimaan oikein. Jos etujarru toimii, ei toimi takajarru. Nyt toimii molemmat joten kuten, etujarru jostain syystä on vaan ihan törkeen tehoton, paljon tehottomampi mitä takajarru ja takajarru ei jostain syystä palauta...Miten joku on voinut tehä noin surkeet jarrut mopoon....
Mites muuten, täytyykö siihen etujarruvaijerin lukitussysteemiin (siihen mihin vaijeri ujutetaan sisään ja kiristetään ruuvilla) laittaa jotain lukitetta?
Itte en vanhalla vaijerilla laittanut mitään, ja pysyi. Nyt uudella vaijerilla ja kiristäjällä on meni viime kesänä lähti varmaan neljä tollasta irti. Yhdestä käänsin jenkat paskaksi, kun kiristin aina lisää kun luisui pois siitä vaierin pältä...Tinaa voisi koittaa tonne laittaa kuuma ilmapuhaltimen kanssa.