110cc ym muut kiinan pojan moottorit

MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut MB93 » 22.11.2011 11:01

Tarkoitatko kenties tätä?

Onhan siinä tehoa, viritysmahista löytyy vielä tosta kannesta, taitaa olla 24/20-venat. Kyllä siitä voisin veikata että hitusen alle 10hp lähtee.
Ally^^
Pyörä:
Suzuki PV, Yamaha DT 125 X
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
17.1.2009 17:45
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Ally^^ » 22.11.2011 18:18

Miten vittu ton nokan ajotukset saa kohdalleen kun on T merkki vauhtipyörästä paikallaan ja nokkaketjun ratas pitäis olla kohdallaan siis se piste rattaassa ja lohkon merkki. Hörähtää kyllä käyntii mutta nakuttaa perkeleesti
Sakaaali
Pyörä:
KTM exc 125
Liittynyt:
14.5.2011 19:18
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Sakaaali » 22.11.2011 22:25

Venttiilien välykset kunnossa? :D
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 24.11.2011 16:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Poistettu tarpeeton lainaus.
Ally^^
Pyörä:
Suzuki PV, Yamaha DT 125 X
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
17.1.2009 17:45
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Ally^^ » 23.11.2011 22:27

Pitäis olla kun vaihdoin pytyn vaan eli kanteen en käytännössä oo koskenu mutta kaippa ne vois kahtoo
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 24.11.2011 16:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
/JOsE/
Pyörä:
Yamaha dt50
Liittynyt:
20.6.2011 20:38
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut /JOsE/ » 24.11.2011 19:46

Eikö tuon samuun tullu 10w40 moottoriöljyä? meneekö tuohon uudemman mallin samuun niin lifanin joku kone esim. 150cc tai vastaava?? :nörtti:
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut MB93 » 24.11.2011 19:52

Juu, 10w-40 on hyvää. Menee kaikki mankiin sopivat koneet jos siinä on vaakasylinterinen mosa.
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Onkimato » 25.11.2011 14:25

Ally^^ kirjoitti:Miten vittu ton nokan ajotukset saa kohdalleen kun on T merkki vauhtipyörästä paikallaan ja nokkaketjun ratas pitäis olla kohdallaan siis se piste rattaassa ja lohkon merkki. Hörähtää kyllä käyntii mutta nakuttaa perkeleesti

Nokkaratas irti ja kansi, sitten pyörittelet magneeton lohkon merkin kohdalle. Sitten asetat nokkarattaan siihen ketjulle suunnilleen niin että se nokkarattaan pallo on klo 9. Sitten kansi paikalleen ja ratas kanssa, katsot että se nokkarattaan pallo on kannen merkinnän kohdalla tai puolipiikkiä yläpuolella jos ei millään sovi niin että olisi tasan.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Ally^^
Pyörä:
Suzuki PV, Yamaha DT 125 X
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
17.1.2009 17:45
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Ally^^ » 26.11.2011 16:14

Pitäis olla kohdallaan kaikki merkit. Vauhtipyörässä F ja T merkit kokeiltu molempia ja venttiilin välyksiä kahteltu. Kokeiltu 0,05 0,1 0,2 ja 0,3 välyksiä ja nakuttaa silti mutta 0,3 välyksellä ei juuri ollenkaan (tietenkin?). Perkele pitäiskö vaan siirtyä noihin 2t koneisiin kun ovat niin helpompia :lol:
Sakaaali
Pyörä:
KTM exc 125
Liittynyt:
14.5.2011 19:18
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Sakaaali » 26.11.2011 23:51

Onnistuin tälläsestä 110cc koneesta halkaiselmaan venttiilin korkin (eli sen mikä avataan että voidaan sitä säätää). Pystyykö tähän laittamaan 50cc tai 72cc kannesta otetun korkin? 110cc:ssä on merkinnät XXX ja 50cc Y 3.
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut MB93 » 27.11.2011 0:20

Pystyy ellei sulla ole ihan jotain ufoa korkkia.
Ally^^
Pyörä:
Suzuki PV, Yamaha DT 125 X
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
17.1.2009 17:45
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Ally^^ » 27.11.2011 22:23

Ally^^ kirjoitti:Pitäis olla kohdallaan kaikki merkit. Vauhtipyörässä F ja T merkit kokeiltu molempia ja venttiilin välyksiä kahteltu. Kokeiltu 0,05 0,1 0,2 ja 0,3 välyksiä ja nakuttaa silti mutta 0,3 välyksellä ei juuri ollenkaan (tietenkin?). Perkele pitäiskö vaan siirtyä noihin 2t koneisiin kun ovat niin helpompia :lol:


Edit : Problem solved
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Clutch » 1.12.2011 18:23

Mikä ois teho/hinta suhteeltaan paras tai muutenvaan tehokkain 150-250cc kiinan nelitahtikone ?

Löysin zongzhen vai loncin 250cc josta irtoo mukamas 20hp viiteen sataan euroon. Eli ei paha ?
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut MB93 » 1.12.2011 22:04

Pystysylinterinen? Kyllä niistä sen 20hp saa aika iisisti, tästä nyt löysin hintatasovertailuun tällaisen. En nyt pahasta osaa sanoa, mutta vähän kalliilta kyl kuulostais. Jos se toimii moitteettomasti, on valopuolat ynnä muut ja hyvässä kunnossa, niin sitten vois tuon verran maksaakin.

Hyosungiin sitä sovittelemaan?
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Clutch » 2.12.2011 17:57

No ei kyl iisisti lähe kiinalaisesta ku 250cc Suzukin nelarirossista lähtee ~ 30 pollea :D

http://www.orionmotors.nl/shop/product_ ... 864a7589aa

taikka ilmajäähyversio 440e.

Jep hyosungii tartteisinmut mikkää oo viel varmaa ku pitäs saad pistetty ny tuoki ekaks säätöihi ni tietää tartteeks tosiaa uutta myllyä.
Martikaine
Pyörä:
Yamaha DT 125r -01, Peugeot Xps enduro -06
Paikkakunta:
Puumala city
Liittynyt:
12.8.2009 21:10
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Martikaine » 6.12.2011 13:44

Mitkäs on tuon 110cc samurain koneen venttiilien välykset?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista