GasGas EC50 Rookie

tolonext
Pyörä:
Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
Liittynyt:
1.7.2009 19:01

ViestiKirjoittanut tolonext » 6.12.2010 12:06

Johtuiskahon se siitä että mulla on valunut tuorevoitelu öljyä siihen liittimeen?
zamppade
Pyörä:
Gas Gas ec 50 rookie. Tunturi Trial.....
Paikkakunta:
vihti
Liittynyt:
17.4.2009 16:56

ViestiKirjoittanut zamppade » 9.12.2010 23:04

Hei mites kun tein koneremontin ja nyt on kasassa, mutta kytkin ei toimi vaikka siinä on niinku tuntoo ja tuntuu ihan normaalilta? :O
Egez
Pyörä:
Tunturi Tiger Aqua X2 (1986 80cc & 1996 50cc) Yamaha DT 1990
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
17.11.2008 21:39

ViestiKirjoittanut Egez » 9.12.2010 23:28

Kannatuopi avata kytkin ja tutkia rajäytyskuvista onko kaikki oikein päin.
http://img220.imageshack.us/img220/8797/userbar828493.gif
zamppade
Pyörä:
Gas Gas ec 50 rookie. Tunturi Trial.....
Paikkakunta:
vihti
Liittynyt:
17.4.2009 16:56

ViestiKirjoittanut zamppade » 10.12.2010 14:50

Siis kaikki on kasattu ihan oikein..Mutta mistä ton räjäytyskuvan saisi?
jonääs
Pyörä:
Aprilia RS 125 -01, Derbi Black Devil -04 EX: GasGas 50cc ja Hopper
Paikkakunta:
parainen
Liittynyt:
5.9.2010 18:15

ViestiKirjoittanut jonääs » 11.12.2010 21:24

http://www.garage24.se/web/Original/GAS ... 71508.aspx
tosa on räjäytyskuva kytkimestä, on kyllä ruotsiksi mutta eiköhän kuvista näe :D
zamppade
Pyörä:
Gas Gas ec 50 rookie. Tunturi Trial.....
Paikkakunta:
vihti
Liittynyt:
17.4.2009 16:56

ViestiKirjoittanut zamppade » 13.12.2010 12:18

Juu..Kiitos!!
Pro-Oil
Pyörä:
GasGas Ec 50 -05, Husqvarna Wre -07
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
6.3.2008 15:02

ViestiKirjoittanut Pro-Oil » 14.12.2010 21:48

elikkäs, mite ootte ottanu ton tuoreöljyvoitelu pumpu pois käytöstä, kannattaako ottaa koko pumppu vituiks vai laittaa öljyy kiertämään takas säiliöö? :P
tolonext
Pyörä:
Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
Liittynyt:
1.7.2009 19:01

ViestiKirjoittanut tolonext » 15.12.2010 23:21

Itse otin pumpun kokonaan irti. Siihen jää sitten tietenki se kolo nii kannattaa vaikka tehä jokulevy siihen suojaksi ja jostain kumista värkkää tiivisteen nii se toemii ainahi mulla sillee.
Pro-Oil kirjoitti:elikkäs, mite ootte ottanu ton tuoreöljyvoitelu pumpu pois käytöstä, kannattaako ottaa koko pumppu vituiks vai laittaa öljyy kiertämään takas säiliöö? :P
tolonext
Pyörä:
Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
Liittynyt:
1.7.2009 19:01

ViestiKirjoittanut tolonext » 15.12.2010 23:31

Semmonen ois vielä että mitäpä öljyjä ootte vaihteistossa käyttäneet?
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 2.1.2011 17:27

75W eli Normi 10w-30, talvella kannattaa sitä synteettistä käyttää nii ei ole niin jähmeää :D Voi myös käyttää 15w-40 tai sitten 85w-90, kannattaa katsella sellanen mikä toimii pakkasessakin hyvin.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
tolonext
Pyörä:
Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
Liittynyt:
1.7.2009 19:01

ViestiKirjoittanut tolonext » 4.1.2011 2:28

Semmonen vielä että mitenkäs isohomma on vaihtaa kytkin levyt? en ole ennen gas gasista vaihtanut.
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 5.1.2011 1:01

Vedet lasket pois,öljyt pois,kytkinkopasta kaikki pultit yms,hilppeet irti,kytkinkoppa irti,kaksi pulttia kulmikkain otat siitä levystä missä on neljä pulttia yhteensä niin irti,käännät lukkolevyjä hiukan sivuille että saat sen painesysteemin irti siitä keskeltä,sitten pulttipyssyllä tai räikälläkin onnistuu löysäämään mutterin siitä keskeltä,sitten ne kaksi pulttia irti mitkä ovat edelleen jousia pitämässä pohjassa,sitten vaan kaikki levyt irti ja uudet tilalle. Aika helppo homma, menee pariin tuntiin helposti. Kannattaa räjäytyskuvista kattoa mallia, kasaamisessa ainut hankala on ehkä käynnistyspolkimen jousen laitto.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
tolonext
Pyörä:
Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
Liittynyt:
1.7.2009 19:01

ViestiKirjoittanut tolonext » 6.1.2011 15:26

Topsa15 kirjoitti:Vedet lasket pois,öljyt pois,kytkinkopasta kaikki pultit yms,hilppeet irti,kytkinkoppa irti,kaksi pulttia kulmikkain otat siitä levystä missä on neljä pulttia yhteensä niin irti,käännät lukkolevyjä hiukan sivuille että saat sen painesysteemin irti siitä keskeltä,sitten pulttipyssyllä tai räikälläkin onnistuu löysäämään mutterin siitä keskeltä,sitten ne kaksi pulttia irti mitkä ovat edelleen jousia pitämässä pohjassa,sitten vaan kaikki levyt irti ja uudet tilalle. Aika helppo homma, menee pariin tuntiin helposti. Kannattaa räjäytyskuvista kattoa mallia, kasaamisessa ainut hankala on ehkä käynnistyspolkimen jousen laitto.


Onko siihen sitten tiivisteet uudet hankittava?
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 7.1.2011 23:48

Kannattaa hommata varuilta kytkinkopan tiiviste, ainenkin vesipumpuntiiviste pitää uusia. jos ehjänä lähtee niin ei välttämättä.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Gaasari
Liittynyt:
16.12.2008 18:19

ViestiKirjoittanut Gaasari » 8.1.2011 3:32

Olisko kellää ylimääräistä syyläriä myydä? :s

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista