Monkey viritys ja tekniikka

5tr1pe
Liittynyt:
21.10.2009 14:52
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut 5tr1pe » 31.7.2011 19:52

Ostat tollasen ja siihe jottai kuumuutta kestävää letkua ja siihe lauhari. :)
Välimallin m/v
heviäijä
Pyörä:
"camel toe" derbi senda vm. 98 rossi
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
21.5.2010 22:42
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut heviäijä » 1.8.2011 1:42

saakos tollasta suomen maalta?
ei varaosilla rajaa kun projekteilla ajaa
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Tomppade » 3.8.2011 22:12

heviäijä kirjoitti:saakos tollasta suomen maalta?
www.minimotoracing.fi tuoltapa noita löytyy, maksaa parikymppiä. jossei sivuilla ole niin soittoa putiikkiin.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 4.8.2011 9:57

Joku tätä jo kyselikin, mutta saako 72cc sylinterin ja 47mm männän sopimaan vakiokannelle? Mopo on Zhenhua gorilla ja siinä on kaiketi alakerta vanhaa mallia ja yläkerta uutta mallia.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
dmx^
Pyörä:
auto on kovasana
Liittynyt:
25.2.2011 18:17
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut dmx^ » 5.8.2011 21:22

Miltä väliltä mun kannattas alkaa kokeilemaan sopivia välejä jotka jaksas tolla setupilla kelata loppuun
Setuppi:
- Skyteam monkey 50cc kone vakio kannella, josta pakoja avarrettu (72cc lyön kiinni kunhan keksin kuin saan ton nykysen 47mm männän sopimaan vakiokannelle)
- Dellorto phva 17,5
- Kuriton imukaula
- Avarampi putki

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen ;)
If assholes could fly, this place would be an airport
j0ne96
Pyörä:
Honda monkey EX: suzuki s1 -95
Liittynyt:
24.9.2009 16:45
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut j0ne96 » 5.8.2011 22:26

Eikös tuossa imukaulassa oo aika merkittävä kuristus?? Pitäs olla vakio muuten paitsi ratastukset 15/33 ja kulkee sen 51 km/h sigmaan. Eikö se tuo lisää vääntöä ja vähä nopeutta ku ottaa sen kuristuksen pois
/JOsE/
Pyörä:
Yamaha dt50
Liittynyt:
20.6.2011 20:38
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut /JOsE/ » 6.8.2011 0:56

__S1__ kirjoitti:Eikös tuossa imukaulassa oo aika merkittävä kuristus?? Pitäs olla vakio muuten paitsi ratastukset 15/33 ja kulkee sen 51 km/h sigmaan. Eikö se tuo lisää vääntöä ja vähä nopeutta ku ottaa sen kuristuksen pois

On ainaki nois kiinan vehkees aika merkittävä se kuristus, saahan noita kiinalaisia imukauloja "kuristamattomina(kin)"
/JOsE/
Pyörä:
Yamaha dt50
Liittynyt:
20.6.2011 20:38
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut /JOsE/ » 6.8.2011 0:57

mikkä olis hyvät ratastukset muuten vakio mankiin ?? (olisko 15-16-h eteen ja taakse vakio) :seko:
S4laatti
Pyörä:
Omistan.
Liittynyt:
26.8.2010 15:31
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut S4laatti » 6.8.2011 11:11

Jose 96 kirjoitti:mikkä olis hyvät ratastukset muuten vakio mankiin ?? (olisko 15-16-h eteen ja taakse vakio) :seko:

17-42 on itellä ja tykkään paljon enemmän kuin 16-42.
dmx^
Pyörä:
auto on kovasana
Liittynyt:
25.2.2011 18:17
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut dmx^ » 6.8.2011 16:20

dmx^ kirjoitti:Miltä väliltä mun kannattas alkaa kokeilemaan sopivia välejä jotka jaksas tolla setupilla kelata loppuun
Setuppi:
- Skyteam monkey 50cc kone vakio kannella, josta pakoja avarrettu (72cc lyön kiinni kunhan keksin kuin saan ton nykysen 47mm männän sopimaan vakiokannelle)
- Dellorto phva 17,5
- Kuriton imukaula
- Avarampi putki

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen ;)
If assholes could fly, this place would be an airport
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54
Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 6.8.2011 17:19

voit kokeilla 15-35 mutta nuo on kyllä aika lievät viritykset voit myös koittaa jotai 14-35
S4laatti
Pyörä:
Omistan.
Liittynyt:
26.8.2010 15:31
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut S4laatti » 6.8.2011 20:00

t0mppaa kirjoitti:voit kokeilla 15-35 mutta nuo on kyllä aika lievät viritykset voit myös koittaa jotai 14-35

14-35 on aika kevyet vakiollakin, joten mielummin 15-35.
dmx^
Pyörä:
auto on kovasana
Liittynyt:
25.2.2011 18:17
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut dmx^ » 6.8.2011 20:47

Paljonkohan tolla mun setupilla ja sit vaik niil 15-35 väleil ois huiput? Tai paljo ois 17-35 väleil ku noi 15-35 välit tuntuu aika lyhyiltä ko kaveri vakio manki jaksaa vetää niit jotenki..
If assholes could fly, this place would be an airport
/JOsE/
Pyörä:
Yamaha dt50
Liittynyt:
20.6.2011 20:38
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut /JOsE/ » 7.8.2011 17:02

VÄLIT: mikkä valit olis hyvät että menee sen 50 km/h ,,,,,, kun ittellä 15/42!!!

Kun vaihdan rattaat ja ketjut niin tilaan tuon etehe 15 ja 16 ,,taakse vakion mutta mutta millä väleillä jaksais mennä sen 50KM/h
olppe
Pyörä:
Yamaha YZ250F -07
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
18.12.2007 17:33
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut olppe » 7.8.2011 20:55

Miten mankista lähtee magneetto irti? Oon hommannu ulosvetäjän mut ei vaan onnistu. pitääkö ne kuusiokolopultit ottaa kanssa pois?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista