Monkey viritys ja tekniikka

DRDRD
Pyörä:
Honda monkey -92, Yamaha aerox -06, Derbi DRD Racing -10
Liittynyt:
7.1.2011 12:51
Tietäiskö joku?

ViestiKirjoittanut DRDRD » 12.7.2011 19:29

kiinnitin mankin sylinterinkantta takaisin ja kiristin pulttia joka tulee nokka-akselin läpi, jolla kannen vasen poski on kiinni ja se katkesi kun kiristin liikaa on sen pultin nimi "sylinterikannen yhdyspultti oikea vasen" tuossa linkki?http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?pageID=9&itemcode=95701-0611000
pena!
Liittynyt:
21.2.2011 18:17
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pena! » 12.7.2011 22:01

kyllä se oli täysin jinkun kansi ja kävi hyvi ja näi mutta ei vaan liikunut.
dmx^
Pyörä:
auto on kovasana
Liittynyt:
25.2.2011 18:17
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut dmx^ » 14.7.2011 22:34

E: laitoin tän väärälle alueelle
Viimeksi muokannut dmx^ päivämäärä 16.7.2011 21:29, muokattu yhteensä 1 kerran
If assholes could fly, this place would be an airport
DRDRD
Pyörä:
Honda monkey -92, Yamaha aerox -06, Derbi DRD Racing -10
Liittynyt:
7.1.2011 12:51
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut DRDRD » 15.7.2011 0:07

Tilasin ton 72cc pytyn mankii ja noista männänrenkaista kun öljyrengas on alin ja sit on puristusrenkaat joista harmaa on ylempi niin sit tuli kaks sellasta tosi ohutta rengasta viä eli yhtees 5 ni tuleeko ne puristusrenkaiden kans samaa välii ja jos tulee niin onko väliä miten päin?
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54
Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 15.7.2011 8:10

ne kaks ohutta kuuluu öljyrenkaaseen ,eli alimpaan uraan sen r ;) öpelörenkaan molemmin puolin
DRDRD
Pyörä:
Honda monkey -92, Yamaha aerox -06, Derbi DRD Racing -10
Liittynyt:
7.1.2011 12:51
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut DRDRD » 15.7.2011 10:00

no katselin illalla viällä tuota mäntää ja tajusin itsekin että tulevat siihen mutta onko sillä mitään väliä enää sitten kun tietää renkaiden oikeat paikat että kummin päin ne ovat eivätkä olekin samanlaisia molemmin päin että joka rengas voi olla urassaan kummin päin vaan?
DRDRD
Pyörä:
Honda monkey -92, Yamaha aerox -06, Derbi DRD Racing -10
Liittynyt:
7.1.2011 12:51
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut DRDRD » 15.7.2011 10:11

Kun jossain renkaissa on merkki esim t joka tarkoittaa että se on renkaan päälipuoli mutta noissa ei ole merkkejä joten onk osillä sitten väliä?
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54
Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 15.7.2011 14:55

joo voi kumminpäin vaan.
pena!
Liittynyt:
21.2.2011 18:17
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pena! » 15.7.2011 23:20

mitä hä sanoisitte auttaako virinokka mitää?
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54
Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 16.7.2011 1:18

alat pikkuhiljaa ymmärtää=D,kireestä nokasta ne tehot tulloo ite muokkaama vielä parempi,vakioon se ei kyllä auta mitään, iso kaasari ja avarettu+madallettu kansi,ja virtaava putki niin saat kaikki ilot irti nokasta. ;)
pena!
Liittynyt:
21.2.2011 18:17
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pena! » 16.7.2011 1:36

jooku oon jo avartanu vähä kantta ja tilasin nyt 16 dellorto ja se virinokan ni mitähä sanoisite että menee? ;) ja välit on 15 ja 40
AapoV
Pyörä:
Honda Monkey -94
Paikkakunta:
Savitaipale
Liittynyt:
27.3.2008 14:43
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut AapoV » 16.7.2011 11:58

Aika tappovälit, itellä pitemmät vakiomankissa :lol:

Laita vaikka 15-35 niin huiput välien puolesta 60-65
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54
Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 16.7.2011 15:15

16-35 on erittäin hyvät,jos tehoa riittää niin noilla väleillä ite kelasin 84km/h gps:sään .18mm dellorto ois ollu parempi ,ja sit vielä virtaavampi putki. ;)
DRDRD
Pyörä:
Honda monkey -92, Yamaha aerox -06, Derbi DRD Racing -10
Liittynyt:
7.1.2011 12:51
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut DRDRD » 18.7.2011 9:22

Minulla on mankissa 72cc sisäänajossa ja muita virejä on avarretut imu- ja pakokanavat, 18mm dellorto, ohitin,17/39 välit ja kuriton vakioputki. En ole pahemmin vielä kovaa ajanut sisäänajon takia mutta jos kaasua vääntää äkkiä se tökkää pariin otteeseen ennen kuin lähtee ja täyskaasulla muutenkin hieman outo dellorton suutin on nyt 75 ja neula laihimmalla, mutta koitin 90 suutinta ja silti tuntuu sama ongelma, olisiko jollain kertoa millaisissa säädöissä kaasareitanne pidätte, tai jotain muuta?
naalinpaskaa
Liittynyt:
16.7.2011 20:33
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut naalinpaskaa » 18.7.2011 13:08

paljoko tuo lisää tehoa 72cc sylkkä kireempi nokka akseli ja esim. gianellin tehoputki ja joku vakioo isompi kaasari esim. mikuni, verrattuna vakio honlein moottoriin? En niinkään hae huippunopeutta vaan maksimaalista vääntöä? kiitos jo etukäteen! ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista