Generic Trigger

radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut radon- » 11.12.2011 17:07

Siis mopo on käynnissä mut valot/vilkut ei pala? Katoppa penkin alta kaksi sulaketta, punasessa johdossa pitäs olla sulakerasia missä on kaksi sulaketta, akun ja etuvalojen sulakkeet. Epäilen että nuo on sulta palaneet. Ja pura mopoa vähän ja kato onko johtoja poikki, luultavasti on jos takavalo tai vilkutkaan eivät pala.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
arrow-95
Pyörä:
rieju mrx -07
Liittynyt:
1.11.2009 22:03
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut arrow-95 » 12.12.2011 19:21

itellä oli varmaan 10+ johtoa poikki omassa generikissä :D matka loppu sitte siihen lopulta että virtalukon johot meni poikki ja mukava käry maskin alta :lol: mutta onnenks tämäkin laitos menee jossain hyvin kaukana musta :P
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut radon- » 12.12.2011 21:02

No jotain sinä sille olet tehnyt koska ei minulla oo sähköjen kanssa ollut mitää ongelmaa? Eikä kyllä oikeen muutenkaan, pikkukorjauksia lähinnä pitänyt tehdä. Ja tosiaan jos sulla on ollut johtoja poikki niin niitähän ei voi korjata vaan pitää ostaa uus mopo? En ymmärrä tätä logiikkaa...
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
arrow-95
Pyörä:
rieju mrx -07
Liittynyt:
1.11.2009 22:03
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut arrow-95 » 13.12.2011 16:32

no tottakai mä ne johot oon korjannu....eiku isi ostaa mulle uuden ku jotain hajoo?? ja kuule ihan vakio sähköt koskemattomina ainut joka oli silloin vaihettu oli takavalo muuhun ei oollu koskettu. ja se tuskin vaikuttaa maskin alle? niin ja lopulta nuosta kiinasähköistä luovuttiin ja tein ite uudet ducatin sytyksellä.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut KarsTa » 13.12.2011 16:53

mulla ainakin toiminu hyvin, paremmat sähköt ainakin mitä jammus/terpis. ainoa aika jännä asia on ne johot jotka ei mee minnekkään :D mutta kiitän itävallan insinöörejä siitäkin, jotta sain liittimen kisasähköille semmosesta johtonipusta, johon oli pistetty 5 johtoo ja liitin, eivätkä menneet mihinkään.
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
arrow-95
Pyörä:
rieju mrx -07
Liittynyt:
1.11.2009 22:03
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut arrow-95 » 13.12.2011 17:35

jep itekkin huomasin että siitä johtonipusta vois saada viissiin jotkut toiset sähköt ku omiani purin :D ne on ne tyhjät liittemet kyll kivoja :D mulla oli ainaki tankin alla 3 tyhjää liitintä ja maskin alla 1 :D
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut radon- » 14.12.2011 0:09

Mulla menee kaksi tyhjää liitintä tankin alle. Maskin alla ei pitäs olla yhtään ylimäärästä, sinne menee vain maskin, mittariston (valot yms) ja sitten eturenkaalta mittarille menevä johto. Mutta eniten oo ihmetellyt yhtä nelipaikkasta liitintä ja kaksipaikkaista liitintä jotka ovat tankin alla, ne eivät mene mihinkään. Ja suurin asia noissa sähköissä on kyllä se että maajohto kiertää ympäri mopoa eikä mitään mee suoraan runkoon maadotettuna vaan johtoja pitkin akun miinukseen.

Mutta itelläki ois tarkotuksena vähän siistiä noita sähköjä, kaavio ja homma ois muuten toteutettavissa mutta pitäs ostaa vielä puristusliittimiä, noi kiinanliittimet on aika heikkoa tekoa kun kerran irrottaa niin ei saa takas ilman että tulee kosketushäiriöitä, nämä ajattelin eliminoida ihan kunnon abikoilla ja juotosliitokset eristää vielä kutistesukalla.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
Genehamu
Pyörä:
Generic Trigger X 50
Liittynyt:
5.7.2010 2:38
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut Genehamu » 14.12.2011 22:09

Joku jolla on vakiona niin sanokaa nyt että montako kierrosta se seosruuvvi on auki vakiona?? Mää en haluu että tää nyt leipasee väärien säätöjen takia :DD

Jos vaikka viittitte käydä vilkaseen ruuvimeisselil.
hihi
Liittynyt:
5.8.2010 15:16
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut hihi » 15.12.2011 21:45

Mites tässä säädetään tuoreöljyvoitelua sillä mopo savuuttaa aika perkeleesti ja pitäs saada hyvät seokset joten miten se tehdään?
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut radon- » 15.12.2011 22:26

No mulla on ilmaruuvi ainakin ihan miten sattuu ja toimii eikä oo leiponut. Ei se vaikuta kun suunnillee tyhjäkäynnillä, jos käy pienel/keskikaasulla huonosti niin sillon säädetään neulaa ja täyskaasulle suutinta.

@ hihi: Avaas öljypumpun koppa ja kääntele kaasua, uskon että se sinulle valkenee. Eli ikään kuin löysäät sitä vaijeria niin öljyä menee koneeseen vähemmän ja päinvastoin.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
hihi
Liittynyt:
5.8.2010 15:16
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut hihi » 20.12.2011 16:16

Mikäs on kun katsoin mopon alkukäyrää ja siellä näkyi valumajälki ja totesin että se on bensaa ja se on tullut sylinteristä niin mistä tämä johtuu?
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut KarsTa » 20.12.2011 18:45

jos on vakiona, nii sieltä pytystä tuloo sitä töhkää, mutta virinä ei pitäs paljookaan tulla, itellä ainakin lakkas kun otti kurin pois :D pistin minivilkut eteen, ny kaikki vilikut vilkkuu normaalia nopeemmin, vastuksia varmaa tarvis, mutta ei järkeä hommata, kun kumminkan ei polisi voi siitä sakottaa ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut radon- » 21.12.2011 1:23

Tai elektroninen vilkkurele.

Onko moni tyhjentänyt vakioputken? Itse ajattelin tyhjentää paisarin tammikuussa kun ei nyt tänä vuonna enää koulussa ehtinyt ja kotona ei oo hitsauskoneita eikä kyllä kauheasti taitoakaan. Saa nähdä tuleeko lisätehoja. Ja sen jälkeen jos kiillottelisi vakiopaisarin ja rälläköi lämpöraudan kiinnikkeet pois niin näyttää nätimmältä.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
arrow-95
Pyörä:
rieju mrx -07
Liittynyt:
1.11.2009 22:03
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut arrow-95 » 24.12.2011 22:49

sama setti mikä mulla oli.... :D kyll se nyt pienen "teho" piikin ottaa ja huippuja ei tuu yhtää lisää, mutta tulee todella komee ääni tuon jälkeen :)
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut radon- » 25.12.2011 3:12

Noh, kilisee paisari vai? Kilisee nyt jo jonkun verran. Jotkut uskalsivat täs ketjus väittää että 80km/h ovat päässeet tyhjällä putkella ja luultavasti aavikkovälityksillä?
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista