Tunturi Tiger Air/Aqua

MattiZ
Pyörä:
Rieju MRX -07
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
11.8.2010 20:44

ViestiKirjoittanut MattiZ » 8.12.2010 22:53

Slerpa_ kirjoitti:Merkki on aivan sama mikä on kunhan vaan lämpöarvo on oikea.


Osaatko kertoa et minkälaisen tulpan hankin?

E: NGK BP7HS?
EtuX
Pyörä:
Suzuki PV vm-96, Aprilia RS 125 vm-2000
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
17.4.2008 15:12

ViestiKirjoittanut EtuX » 8.12.2010 23:52

tuo varmasti toimii mut jos ei niin kokeile br7hs
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18

ViestiKirjoittanut Throttle » 9.12.2010 0:02

Ei kannata ostaa resistoritulppaa ostaa !! Pimenee samantien.
Resistorin merkintä on R
EtuX
Pyörä:
Suzuki PV vm-96, Aprilia RS 125 vm-2000
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
17.4.2008 15:12

ViestiKirjoittanut EtuX » 9.12.2010 16:06

Throttle kirjoitti:Ei kannata ostaa resistoritulppaa ostaa !! Pimenee samantien.
Resistorin merkintä on R

ja miten sä ton perustelet itellä kyllä ainaki kaikis mopois toiminu loistavasti
MattiZ
Pyörä:
Rieju MRX -07
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
11.8.2010 20:44

ViestiKirjoittanut MattiZ » 9.12.2010 22:19

Kokeilin NGK BP7HS tulpalla ja vähän aikaa kävi ja kierti ihan jees... Menin testille nii sitte alko taas pätkiä ihan kunnolla.... Mufflerin tehari , 21mm dellorton kaasari jossa 92 suutin... kokeiltu suuttimilla 80 ja 86. sama ongelma
EtuX
Pyörä:
Suzuki PV vm-96, Aprilia RS 125 vm-2000
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
17.4.2008 15:12

ViestiKirjoittanut EtuX » 9.12.2010 23:38

koitappa vaihtaa se tulppa br7hs:ään jos ei toimi nii kato missä kunnos on tulpanhattu ja tulpanjohto
Tonskee
Liittynyt:
10.12.2010 21:44

ViestiKirjoittanut Tonskee » 10.12.2010 21:59

Kuva
tietääkö joku mistä saisi tämän kaltaisen osan ostettua erikseen.
kyseessä on tunturi tiger aquan ducati (85w) sytytyskäämi huom! ei sytytyspuola
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 10.12.2010 23:04

v.2004 tuota impulssilkäämiä/liipaisupuolaa ei saanut mistään erikseen, omassakin aikanaan moinen hajosi kun taustalevy löystyi ruuveistaan ja otti kiinni vauhtipyörään. itse kyllästyin metsästämään osia ja ostin suoraan mc scatterilta 85w idm merkkiset tarvikesähköt, rahaa paloi silloin joku n.200e, nykyisistä hinnoista en osaakkaan sitten sanoa.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
EtuX
Pyörä:
Suzuki PV vm-96, Aprilia RS 125 vm-2000
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
17.4.2008 15:12

ViestiKirjoittanut EtuX » 10.12.2010 23:19

ite viime vuonna ostin voimakoneelta 85w idm:mät ni makso joku 125e ;)
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 11.12.2010 12:05

EtuX kirjoitti:ite viime vuonna ostin voimakoneelta 85w idm:mät ni makso joku 125e ;)
onko koko paketti nykyään noin halpa? 8o jos on niin suosittelen kyllä kaikille, hyvin toimivat vermeet. siis sisältikö tuo teikäläisen 125euroa vauhtipyörän, taustalevyn helyineen ja sytytyspuolan? todella edullinen =)
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Tonskee
Liittynyt:
10.12.2010 21:44

ViestiKirjoittanut Tonskee » 11.12.2010 13:14

täydellinen IDM on 200 € voimakoneella.
mutta se impulssikäämi on aiemmin voinut osta erikseen? katoin että ainakin dt, x-limit, senda ja rx ovat ennen 2004 käyttäneet joku ducatin mallinen magneetto, onko se sama käytetty tiikerissa?
EtuX
Pyörä:
Suzuki PV vm-96, Aprilia RS 125 vm-2000
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
17.4.2008 15:12

ViestiKirjoittanut EtuX » 11.12.2010 21:46

Tonskee kirjoitti:täydellinen IDM on 200 € voimakoneella.
mutta se impulssikäämi on aiemmin voinut osta erikseen? katoin että ainakin dt, x-limit, senda ja rx ovat ennen 2004 käyttäneet joku ducatin mallinen magneetto, onko se sama käytetty tiikerissa?

nykyääbn voimakoneella täydellinen magneetto 135e ja sytkäpuola 60e ;)
Tonskee
Liittynyt:
10.12.2010 21:44

ViestiKirjoittanut Tonskee » 12.12.2010 1:18

EtuX kirjoitti:
Tonskee kirjoitti:täydellinen IDM on 200 € voimakoneella.
mutta se impulssikäämi on aiemmin voinut osta erikseen? katoin että ainakin dt, x-limit, senda ja rx ovat ennen 2004 käyttäneet joku ducatin mallinen magneetto, onko se sama käytetty tiikerissa?

nykyääbn voimakoneella täydellinen magneetto 135e ja sytkäpuola 60e ;)


135 + 60 = 195
~200 :nörtti:

täydellinen idm systeemi
EtuX
Pyörä:
Suzuki PV vm-96, Aprilia RS 125 vm-2000
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
17.4.2008 15:12

ViestiKirjoittanut EtuX » 12.12.2010 1:48

noo mullon matikka 6 :D osaan laskee... mutta tosiaan kannattaa ostaa samantien noi kun on paljon kirkkaammat kun vanhat sähköt ;)
-Syyläri-
Pyörä:
Myynnissä
Paikkakunta:
Mahlu city
Liittynyt:
22.2.2009 18:52

ViestiKirjoittanut -Syyläri- » 12.12.2010 11:44

Tomppade kirjoitti:v.2004 tuota impulssilkäämiä/liipaisupuolaa ei saanut mistään erikseen, omassakin aikanaan moinen hajosi kun taustalevy löystyi ruuveistaan ja otti kiinni vauhtipyörään. itse kyllästyin metsästämään osia ja ostin suoraan mc scatterilta 85w idm merkkiset tarvikesähköt, rahaa paloi silloin joku n.200e, nykyisistä hinnoista en osaakkaan sitten sanoa.

Mitenkä hyvät nuo idm sähköt on? Hinta/laatusuhde?
Pitäs luultavasti itsekkin ostaa nuo sähköt ni siks kyselen.Sparewheel myy idm sarjaa 200e.Tuleeko siihen mukaan minkälainen johtosarja.Meneekö kaikki piuhat valoille ja töötille?
TSEK!!ILMOITUKSETTSEK!!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista