Generic Trigger

hihi
Liittynyt:
5.8.2010 15:16
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut hihi » 11.7.2012 13:59

Putsaa kaasari ja ilmanputsari sekä ota hana irti niin sielä on 2 suodatinta jotka voivat olla täynnä paskaa sillä minulla vika johtui kerran siitä mutta vaihtele tulppaa vasta sitten kun oot muut paikat yrittänyt,
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut KarsTa » 11.7.2012 18:36

hihi kirjoitti:Mites tuollaisen pystyy tuonne asentamaan?? http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=1187

soita sähkömies asentamaan.... ja sitäpaitti ei oo mitään takuita jotta toi eres toimis kunnolla, ja eihän genen verot oo muutakun siinä + 200 e.

matiazzsalminen1 kirjoitti:oisko kellään tietoa mikä tehari sopis generic triggeriin ? :)

joo, ite käytän nelitahti kiinankootterin lisäkuristettua vakioputkea :roll: ai niin joo myös vanhanmallin aprilia rx tehari mänee hyvin.
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Tuhhe
Pyörä:
KTM EXC 125
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.7.2012 16:19
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut Tuhhe » 13.7.2012 16:47

Noonih. Meni hetki että löysin mistä tehdä viesti, toitovasti osu oikeeseen :P

Nyt on Triggerissä helvetin ärsyttävä ongelma, joka on kestäny jo keväästä asti.

Keväällä ku koitin mopoa käymään, meni päälle ihan nätisti jne, mutta ajaessa huomasi että ei ihan ota täysiä kierroksia, ja kulki jonkun ~5 kmh normaalia hitaammin.

No, ei siinä mitään, onhan mopo sentää kylmässä tallissa koko talven seissy.
Vika on kumminkiin jatkunut, tosin välillä on toiminut normaalisti! Että kylillekkin on voinut ajaa ja kouluun (sori ku mainitsin sen) kun sitä vielä oli :D pari kolme viikkoa sitten mopo hyyty suoraa ajaessa pahemman kerran, ihan kun olisi roska mennyt suuttimeen (jota olen epäillyt, ja runkannu kaasutinta, mutta turhaan). Vääntöä saattoi vähän kadota, ja eteenkin nopeutta. Kulki sitte loppumatkan 55kmh.
Tyhjäkäynti on ok, ja käynnistyy ryyppy päällä yleensä ekalla. (voiko ryyppy olla jotenkin rikki btw, ja se aiheuttaisi tämän?)

Moposta on siis kuristus poissa kokonaan, ja 105 suutin. Vaihdoin 95>105 sen toivossa että vika olisi korjautunut, mutta ei oikeastaan mitään eroa. Ilmaruuvi on auki 1½ kierrosta.
Näillä kulki normaalisti n. 70+ ja kiihty oikein nätisti.

Olen tehnyt:
-Putsanut pienimmätkin hyttysen paskat kaasuttimesta
-Kokeillut toista tulppaa, samalta lämpöarvolta (BR7ES)
-Rälläköinnyt jonkun magneeton johdon paskaks vahingossa, toisaalta ehjänä teki samaa :D ei vittu.. :P

Vika ei ole:
-Putkessa
-Tulpassa
-Kaasuttimessa tai ilmanputsarissa (vai?)
-Öljypumpussa

Mitä olen ymmärtänyt, on genericit normaalisti rajoitettu CDI:stä. Onko CDI "korjautunut", ja alkanu rajoittaa? Ei kai? Vapaalla kiertää aika ok, mut mitä isompi vaihde, sitä huonommin kiertää ja vääntää.

Nyt apuja kiitos, konstit on loppu!

Myöhään laitan tän tänne, muuta parempi kun ei koskaan! :)
Eli vika oli hajonnessaa männässä. Pieni pala lohjennut männän laesta, ylemmän männänrenkaan kohalta, samoin itse männänrenkaasta n. puolen sentin pala poissa.

Nytte on mopskuukkeli toiminu.
Viimeksi muokannut Tuhhe päivämäärä 12.9.2012 10:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Genevakio
Pyörä:
Generic Trigger SM Competition
Liittynyt:
26.6.2012 0:30
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut Genevakio » 14.7.2012 18:02

Ookkos kattonu putken alkukäyrään viimeksi? Onko öljynsyöttöä koskaan pienennetty? Ootko polttanu putkea? Itellähän oli samankaltainen ongelma. Putken otin alkukäyrän kohalta irti ja sieltähän valu öljyä ½-1 desin verran ja öljyä on vieläki putkessa kiinni, pitäisi polttaa. Samallailla tuli nyt talven jälkeen... Mulla taas se hidastu noin ~10 km/h...

Mutta koitappa kattoa sinne alkukäyrään ja poltat sen jos siellä näkyis mitään ylimäärästä paskaa.
Tuhhe
Pyörä:
KTM EXC 125
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.7.2012 16:19
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut Tuhhe » 14.7.2012 18:15

Moro, kiitos ehdotuksesta, mutta kokeilu on :/ kuumailmalla polteltu putkea, ja hyvältä näytti, eikä savuakaan juuri tullut.. Ja tekee samaa pätkimistä myös kokonaan ilman putkea
Unohin laittaa tän aikasempaan viestiin :/

Ja nyt on staattorista/magneetosta tuleva johto korjattu, mustan värin johto.
Ei mitään vaikutusta missään :D eiköhä se nyt oo se CDI tai sitten puola

mut uus kysymys, koska genereiceissä tuntuis nyt kumminkin olevan rajoitettu CDI:
Niin näin jonkun viestin jossa väitettiin että poikkasemmalla jokin johto boxista, on rajotin poissa? onko totta? :P jos näin, vähän tarkeempaa tietoa, kiitos! :D ja mahd. nopeasti
hihi
Liittynyt:
5.8.2010 15:16
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut hihi » 15.7.2012 21:56

Puhdista se ilmanputsari.
Tuhhe
Pyörä:
KTM EXC 125
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.7.2012 16:19
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut Tuhhe » 15.7.2012 23:31

Juhuu-juu, puhdistettu on, kokeiltu toisen putsarin kanssa, kokeiltu ilman, aina sama :D
kyl se vika jumalauta on viel siin CDI:ssä tai puolassa ;) tai mopossa=D

ja niin kuin aikasemminkin pyysyn, jos joku tietää kuinka cdi rajoituksesta pääsee eroo, pliis kertokaa=)
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut radon- » 18.7.2012 13:49

no ei todellakaan ole rajotettua cdi boksia genericissä, mistäs olet semmosta päähäsi keksinyt?
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
Tuhhe
Pyörä:
KTM EXC 125
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.7.2012 16:19
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut Tuhhe » 18.7.2012 14:36

lue minun aikaisempia viestejä..

eli joku oli näin väittäny.
oliko sulla muuta? osaatko auttaa tähän asiaan?
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut radon- » 18.7.2012 19:34

katoppas kaikki liittimet että on kunnolla kiinni, ensimmäisenä tulee mieleen puolalle menevä ohut johto jonka liitin oli mulla vähän laajentunut että ei pysyny enää kunnolla kiinni. kato kaikki sähköjohdot että on ehjiä ja liittimet tiukkoja mutta tuo puolan johto vois olla yks, mulla oli sama homma että pikku vaihteilla toimi suht hyvin mutta isoilla vaihteilla rupes pätkimään kun mopo tärisi enemmän.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
Tuhhe
Pyörä:
KTM EXC 125
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.7.2012 16:19
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut Tuhhe » 18.7.2012 19:53

Nooni ok, selvä homma. Täytyy tää tsekata, tänks! ;)
hihi
Liittynyt:
5.8.2010 15:16
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut hihi » 18.7.2012 23:45

Nyt sellainen ongelma että mopo pätkii aivan holtittomasti sekä vilkut ei toimi vaikka mopo on käynnissä, sekä lähtee TODELLA huonosti käyntiin vaikka aiemmin päivällä lähti yhdellä polkaisulla käyntiin mutta illalla kun oli seissyt monta tuntia niin ei enää toiminut, aivan kuin jättäisi sytytyksen välistä sekunnin ajaksi, vika ei ole putkessa sillä koitin vakioputkea sekä turbokittiä, vaihdoin tulpan, ja en usko että on kaasari vikainen.

VIKA OLI TYHJENTYNEESSÄ AKUSSA.
ilbbe
Pyörä:
Generic Trigger SM 2011
Liittynyt:
16.6.2011 22:49
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut ilbbe » 21.7.2012 0:43

Myydään Generic Trigger SM 2011 Kevarin alta pois.
Ajettu 2300km ja kilometrejä tulee lisää kunnes ostaja löytyy. Otettu alkukäyrästä kuripois, vaihdettu fatbar tanko ja kiinnikkeet ja Polisportin SM lokari. Mukaan tulee myös Polisportin MMX maski. Kuvia pistän kun kerkiän ja lähtö hinta 1650€ tinkivaraa on.
Kysymykset ja tarkemmat tiedot yksityisviestillä.
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut radon- » 21.7.2012 13:00

onnea yritykseen, voin vaan mainita että tuskin tuhatta euroa enempää siitä saat (jos sitäkään). ehkä kannattaa tehdä ilmotus nettimotoon tjsp.


hihi kirjoitti:VIKA OLI TYHJENTYNEESSÄ AKUSSA.

onpas mielenkiintoinen mopo, mulla nääs kun toimi moitteetta pitkään kokonaan ilman akkua joten jossain muualla sulla on vikaa ollut. ainoa mihin akku on oikeasti tarpeellinen genericissä on sähköstartti jolla ei kyllä tee juuri mitään joten akku on aika turha.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
hihi
Liittynyt:
5.8.2010 15:16
Re: Generic Trigger

ViestiKirjoittanut hihi » 21.7.2012 14:58

Ny o turbokitti ja kulkee vaivaiset 83 12 eturissalla vaikka entisellä omistajalla meni tasan 100 muna-asennossa ja huudattamalla hoosiannaa + voin todistaa että samat virit oli ja kaikki mutta itsellä menee sen 90 muna-asennossa vaikka olen huomattavasti pienempi mutta koitan laittaa vähän isompaa etu rissaa ja kattellaa mite menee

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista