Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

Liittynyt:
2.12.2016 8:54
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Betaboyy » 7.10.2017 2:29

Olisko kellää yksinkertasten sähköjen kaaviota 2010 detsii?
Liittynyt:
19.4.2017 13:51
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut MinarelliAM » 7.10.2017 21:47

Itsellä dteessä omituinen vika. Ei pysy lämpimänä tyhjäkäynnillä, ja jos annat seisoa hieman matalemmilla kierroksilla, rupeaa mopo röpöttämään kierrätettäessä ja hieman houkuteltua kierrätystä niin toimii normaalisti? Kylmänä pysyy tyhjäkäynnillä, mutta pitää kans houkutella kierroksille.
Liittynyt:
12.2.2017 1:38
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut sormet_korvassa » 26.10.2017 19:11

Nyt tartteis sitä apua. Koitin laittaa tota uutta kilventelinettä kiinni ja sit laitoin niitä johtoja yhteen mut takavalo ei palanu mut jarruvalo palo. Noh siin sitte koiteltii saaha sitä takavalooki palamaa ni sit alko noi sulakkeet palamaa. Otettii sit takavalo kokonaa irti ja silti ku painaa etujarrua ni sulake palaa. Mikä tähä nyt tuli ku yhtäkkii alko noit sulakkeit polttamaa?
Liittynyt:
26.8.2017 15:27
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut KimmoHH » 28.10.2017 21:48

Semmone ongelma ku ohitin moricin ledillä ja sen jälkeen sateella/märällä alkanut vähän väliä pätkimään rajusti ja sammuolemaan miten saisi estettyä kosteuden pääsyn sille ledille?
Liittynyt:
1.10.2017 17:32
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detsijonne3000 » 12.11.2017 14:02

Eli mikäs vois olla jammussa vikana kun ajaa jotai 60/kmh mittarii ja sit nostaa nopeutta ( huiput n77/kmh mittari mukaa) nii alkaa pätkii ja sit jossai 65 kohal alkaa booaa ja sit ku laittaa kytkime pohjaa nii loppuu booaaminen ja alkaa taas ajaan nii toimii taas. Virejä on vakioputki mut kurit pois, oliko 108 suutin,porattu moric... en nyt muista kaikkee mitä entine omistaja tehny. Onegelma alko siis eilen kun sato nii perkeleesti ja ongelma jatku vielä tänään. Jos sais vastauksia mahollisimma nopeesti et pääsis taas ajaa kiitoos! ;)
Pyörä:
Yamaha DT50X -10
Liittynyt:
4.4.2017 15:25
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Axu_02 » 29.11.2017 17:23

Detsijonne3000 kirjoitti:Eli mikäs vois olla jammussa vikana kun ajaa jotai 60/kmh mittarii ja sit nostaa nopeutta ( huiput n77/kmh mittari mukaa) nii alkaa pätkii ja sit jossai 65 kohal alkaa booaa ja sit ku laittaa kytkime pohjaa nii loppuu booaaminen ja alkaa taas ajaan nii toimii taas. Virejä on vakioputki mut kurit pois, oliko 108 suutin,porattu moric... en nyt muista kaikkee mitä entine omistaja tehny. Onegelma alko siis eilen kun sato nii perkeleesti ja ongelma jatku vielä tänään. Jos sais vastauksia mahollisimma nopeesti et pääsis taas ajaa kiitoos! ;)

Itellä teki samaa kun staattorille pääs vettä. Avasin mg kopan, kuivatin staattorin ja laitoin crc ja tiivisteliiman kanssa kiinni ja nyt pelaa vaikka kaatosateella. Aikasemmin jos lähti sateella liikkeelle pääsi sen max. 2 km ja sit rupes jo sytytys herjaamaan. Eli tosiaan kato staattori.
Liittynyt:
3.12.2017 21:19
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Am6a » 3.12.2017 21:22

Onko kellään kokemusta ohjauslaakerien vaihosta dteesen? Onko kuinka hankala homma?
Liittynyt:
17.12.2016 19:19
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Dartteh » 20.12.2017 20:01

Terve tuassiinsa. Semmosta kyselisin tälläkertaa kun kävin tuossa vaihattamassa nastarenkaat vanteille ja irrotin sitten tuon taka-akselin pultin ja sieltähän piäs lipsahtamaan peräti 2 vaiko 3 prikkaa ja enhän minä aloittelijana & hädissäni & kiireissäni kerennä kahtomaan mihinkä mikäkin prikka menee. Elikkäten semmoista kyselisin että mihin mikäkin prikka menee? Yks prikka on semmonen että se taka-akseli ei mee kun kierteiltään siitä läpi mut sit ottaa vastaan ja toinen prikka on semmonen että sen sua pujotettua akselin läpi ja se on sitä toista prikkaa isompi. Ihan vuan sillä että jarrusatula ottaa laakeriin kiinni niin kyllähän siinä kaitten pitäs suoja olla ja ei oo ainenkaan vielä tuolta ethernetin ihme mualimasta löytynä kuvia. Olisko kellään iskee kuvaa tai kertoa miten ne prikat männöö ennenku on laakerit paskana? Aattakkee amatööriä! :lol:
Liittynyt:
26.12.2017 20:45
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut samumantyla » 26.12.2017 21:00

Ostin pari kuukautta sitten dt 50 -06. Käyntihäiriöitä on ollut, alkaa röpöttämään jo 6000 kierroksessa. Epäiltiin että vika on cdi boxissa. Vanhalla boxilla lähti hyvin käyntiin, mutta uudella ei käynnisty ollenkaan. Kipinä tulee tulpalle. Voiko kuitenkin olla että uusi cdi boxi on väärä vaikka iskee kipinää. https://www.emc24.fi/tuote/c4-sytytyspu ... rbi-senda/ tässä boxi joka tilattiin.
Liittynyt:
21.11.2017 16:13
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut foktorrr » 11.1.2018 4:37

Kumpaa luottais kun lämmöt on semmoset 2-4tolppaa mut lämpövalo vilkkuu?
Liittynyt:
16.5.2017 15:43
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juho_1_ » 31.1.2018 19:27

pystyykö detsissä säätää sytytyksen ajoitusta staattorin pohjalevystä tai mikähä on vialla ku ei ota kierroksia kunnolla?
VIP
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, MBK X-Limit SM, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 15:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 31.1.2018 20:18

Pystyy, mutta jos vauhtipyörä on kiilan kanssa kiinni ja pohjalevy on kiinni kunnolla ei vika ole ennakossa. Mahdollisia vikoja voisi olla rikkinäinen tulppa tai muu sytyksen komponentti, seos, ilmanputsari tukossa, kampuran stefa rikki, putki tukossa jne.