Opvoeren / vsmotoparts

-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 2.5.2007 20:08

orxon kirjoitti:Tänään tilasin putken pösöön. Ei oo vielä kuulunu ees tilausvahvistusta eikä tilinumeroa mutta kai ne sieltä tulee huomisen aikana.
Onko muuten ollut luotettava kauppa että aina on tullut ne kamat mitä on tilattu ja sillälailla?

aika epämääränen kauppa musta, ekala kerral tilaus kesti noin 4 viikkoo et tavarat tuli ja viimeks ku tilasin sielt kytkinlevyt joka oli muuten 21.3 eli siitä on ny pyöreesti joku puoltoist kuukautta eikä oo mitään kuulunu. Olen lähettäny sinne joku 6 sähköpostii ja misä olen kyselly ja kironnu et misä tavarat viipyy, mut en oo saanu minkäänlaista vastausta sieltä, kumma firma ku ei postiin vastata
Mazi
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R
Liittynyt:
23.8.2006 15:32

ViestiKirjoittanut Mazi » 2.5.2007 21:10

Voiks tonne maksaa tilauksen muutenku tilisiirrol ku en viittis sillee maksaa jos ei sit lähetäkkää kamoi ja rahat menee hukkaaa???
PieruBömber
Pyörä:
Kawasaki kmx, Rieju rrx
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2005 18:30

ViestiKirjoittanut PieruBömber » 3.5.2007 8:02

kyllä tämä kauppa hoitaa hommansa..
Sawo
Pyörä:
Projektit Magnum X ja Tiger Aqua, ja Suzuki TS125 Sm
Paikkakunta:
Iden
Liittynyt:
15.5.2006 17:54

ViestiKirjoittanut Sawo » 3.5.2007 14:42

Mulle tais toi 70cc paketti tulla jossain 2,5-3,5 viikossa.
Nopea ja helppo(:D) liike
Tunturi Tiger g0es 21st century
Galleriaan!
TS-proju
orxon
Paikkakunta:
Punkalaidun
Liittynyt:
1.10.2006 15:41

ViestiKirjoittanut orxon » 3.5.2007 21:54

-Epeli kirjoitti:
orxon kirjoitti:Tänään tilasin putken pösöön. Ei oo vielä kuulunu ees tilausvahvistusta eikä tilinumeroa mutta kai ne sieltä tulee huomisen aikana.
Onko muuten ollut luotettava kauppa että aina on tullut ne kamat mitä on tilattu ja sillälailla?

aika epämääränen kauppa musta, ekala kerral tilaus kesti noin 4 viikkoo et tavarat tuli ja viimeks ku tilasin sielt kytkinlevyt joka oli muuten 21.3 eli siitä on ny pyöreesti joku puoltoist kuukautta eikä oo mitään kuulunu. Olen lähettäny sinne joku 6 sähköpostii ja misä olen kyselly ja kironnu et misä tavarat viipyy, mut en oo saanu minkäänlaista vastausta sieltä, kumma firma ku ei postiin vastata

Niinpä. Nyt ei oo tänkään päivän aikana tullu tilausvahvistusta. Yleensä ne tulee suomen kaupoista aika äkkiä että ikinä ei mee päivää kauempaa. Ainakaan mulla ei oo menny.
Aja vakiolla kuole vitutukseen.
Juuxor
Liittynyt:
19.3.2006 22:23

ViestiKirjoittanut Juuxor » 3.5.2007 22:45

orxon kirjoitti:
-Epeli kirjoitti:
orxon kirjoitti:Tänään tilasin putken pösöön. Ei oo vielä kuulunu ees tilausvahvistusta eikä tilinumeroa mutta kai ne sieltä tulee huomisen aikana.
Onko muuten ollut luotettava kauppa että aina on tullut ne kamat mitä on tilattu ja sillälailla?

aika epämääränen kauppa musta, ekala kerral tilaus kesti noin 4 viikkoo et tavarat tuli ja viimeks ku tilasin sielt kytkinlevyt joka oli muuten 21.3 eli siitä on ny pyöreesti joku puoltoist kuukautta eikä oo mitään kuulunu. Olen lähettäny sinne joku 6 sähköpostii ja misä olen kyselly ja kironnu et misä tavarat viipyy, mut en oo saanu minkäänlaista vastausta sieltä, kumma firma ku ei postiin vastata

Niinpä. Nyt ei oo tänkään päivän aikana tullu tilausvahvistusta. Yleensä ne tulee suomen kaupoista aika äkkiä että ikinä ei mee päivää kauempaa. Ainakaan mulla ei oo menny.
Saattaa olla suomen kaupoissa noi tilausmäärät kummiskin vähä pienempiä ku tuolla. Ei ne suomalaisetkaan kaupat pahemmi tunnu maileista välittävän, soittamalla kyllä saa asian menemään perille.
"Voi vitutuksen multihuipennus"
supi
Paikkakunta:
Kannus
Liittynyt:
4.1.2006 17:17
Re: Tilaus

ViestiKirjoittanut supi » 3.5.2007 22:48

ekkoo kirjoitti:Joo viime viikon tiistaina maksoin tilaukset ja mitään ei oo kuulunu? Pitäskö sieltä tulla joku sähköposti? Kauanko kestää että rahat menee sinne?


Mulle ne änkytti, että "ei näy rahoja tilillä".. Noh, pakettihan olikin jo ovella, vaikka aina vain väittivät että ei ole rahoja näkynyt :O
Järkee vai ei

M: Suzuki pv50 -97, Suzuki pvts125, 19-20mm lortot...
Derberi.90
Liittynyt:
27.1.2007 20:55

ViestiKirjoittanut Derberi.90 » 4.5.2007 23:36

Joo mä ajattelin tilata tuolta leovince v6 putken kai se menee tohon mun mopoon, mitä ne toimituskulut on ja mitkä maksutavat?
-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 4.5.2007 23:50

orxon kirjoitti:
-Epeli kirjoitti:
orxon kirjoitti:Tänään tilasin putken pösöön. Ei oo vielä kuulunu ees tilausvahvistusta eikä tilinumeroa mutta kai ne sieltä tulee huomisen aikana.
Onko muuten ollut luotettava kauppa että aina on tullut ne kamat mitä on tilattu ja sillälailla?

aika epämääränen kauppa musta, ekala kerral tilaus kesti noin 4 viikkoo et tavarat tuli ja viimeks ku tilasin sielt kytkinlevyt joka oli muuten 21.3 eli siitä on ny pyöreesti joku puoltoist kuukautta eikä oo mitään kuulunu. Olen lähettäny sinne joku 6 sähköpostii ja misä olen kyselly ja kironnu et misä tavarat viipyy, mut en oo saanu minkäänlaista vastausta sieltä, kumma firma ku ei postiin vastata

Niinpä. Nyt ei oo tänkään päivän aikana tullu tilausvahvistusta. Yleensä ne tulee suomen kaupoista aika äkkiä että ikinä ei mee päivää kauempaa. Ainakaan mulla ei oo menny.

Kysyin muuten eilen että onko teillä kytkinlevyjä mun gilera gsm:ään ja kas kummaa vastaus tuli puolen tunnin kuluttua. Noo vastasin siihen että selvä ja kysyin samalla et koska ne mun tilaamat sitten tulee perille. Ne taas kysyivät sieltä että koska olen tilannut ja nimellä ei ainakaan löydy kuulemma mitään.
Lähetin eilen yöllä sinne kopion pankista saamastani tositteesta, jossa näkyy että koska maksettu ja sitä rataa, saa nähdä mitä nyt vastaavat :)
Peesu
Liittynyt:
15.8.2005 15:36

ViestiKirjoittanut Peesu » 5.5.2007 0:35

Pistäs sitten foorumille viestiä, että mitä ne oikeen vastas :)
itekki tullu tilattua sieltä n.viikko sit...
Cover
Pyörä:
Rieju RSX
Paikkakunta:
Sln
Liittynyt:
28.5.2006 20:21

ViestiKirjoittanut Cover » 5.5.2007 8:23

-Epeli kirjoitti: Ne taas kysyivät sieltä että koska olen tilannut ja nimellä ei ainakaan löydy kuulemma mitään.
Lähetin eilen yöllä sinne kopion pankista saamastani tositteesta, jossa näkyy että koska maksettu ja sitä rataa, saa nähdä mitä nyt vastaavat :)


Milloin oot maksanu? Siinä kestää n. 3 päivää kun rahat näkyy niitten tilillä.
Derberi.90
Liittynyt:
27.1.2007 20:55

ViestiKirjoittanut Derberi.90 » 5.5.2007 11:51

Derberi.90 kirjoitti:Joo mä ajattelin tilata tuolta leovince v6 putken kai se menee tohon mun mopoon, mitä ne toimituskulut on ja mitkä maksutavat?

Meneekö leovince v6 toho derbi senda x-race -06???
Cover
Pyörä:
Rieju RSX
Paikkakunta:
Sln
Liittynyt:
28.5.2006 20:21

ViestiKirjoittanut Cover » 5.5.2007 15:58

Derberi.90 kirjoitti:Meneekö leovince v6 toho derbi senda x-race -06???


Menee jos otit Derbi Senda SM / Senda 2000 / Senda DRD kohdalta.
Derberi.90
Liittynyt:
27.1.2007 20:55

ViestiKirjoittanut Derberi.90 » 5.5.2007 23:55

Cover kirjoitti:
Derberi.90 kirjoitti:Meneekö leovince v6 toho derbi senda x-race -06???


Menee jos otit Derbi Senda SM / Senda 2000 / Senda DRD kohdalta.

Ok, mut kui siellä lukee leovinci sehän on leovince v6.
Viimeksi muokannut Derberi.90 päivämäärä 6.5.2007 21:59, muokattu yhteensä 2 kertaa
Derberi.90
Liittynyt:
27.1.2007 20:55

ViestiKirjoittanut Derberi.90 » 6.5.2007 0:07

Tietääkö joku että saiskohan ton leovince v6 putken nopeesti et onko niitä juuri varastossa, alle 2 tai 1 viikossa?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista