Sain ensimmäisen pyöräni!! sen ktm rc 390. siellä on vain yksi ongelma. Kun otin ensimmäisen kerran MSF:n, siellä olevat pyörät osoittivat minulle, että pystyin päästämään kytkimen ulos hitaasti ensimmäisellä vaihteella ilman kaasua ja pyörä rullaa itsestään. mutta kun sain ensimmäisen kerran tähän RC 390:een, pysäytin sen VÄLITTÖMÄSTI. Sitten omistaja kertoi minulle, että minun pitäisi kiihdyttää 2,5-3 kilometriä samalla kun päästän kytkimen ulos, tai pyörä pysähtyy. Onko tämä normaalia vai pitäisikö minun olla huolissaan?

Se on jo luonut valtavan oppimiskäyrän pyörään. Kun sain sen kotiin, minulla oli paljon vaikeuksia saada pyörä liikkeelle, ja kun tein sen kierrosten noustessa, se tuntui hallitsemattomalta. Niin paljon, että menetin kaasun ja törmäsin reunakiveyteen ja pudotin pyörän jalalleni. Voin hyvin, vain melko turvonneena ja mustelmana. Onko teillä vinkkejä liikkeelle pitämiseen samalla kun hidas vauhti pysyy? tai harjoitusmenetelmiä, joita te suosittelette? Ajattelen msf-kurssin suorittamista uudelleen, koska siitä on kulunut vuosi, kun viimeksi kävin sen. Ja isomman pyörän ja omani pyörän pudottamisen aiheuttama stressi saa minut sotkemaan.