Yamaha DT125X roadtrip

voimaventtiili
Liittynyt:
6.2.2023 15:37
Yamaha DT125X roadtrip

ViestiKirjoittanut voimaventtiili » 6.2.2023 15:45

Tarkotus ois kesemällä lähtee roadtripille -06 DTX:llä virityksiä sen verran et ypvs aukeaa kokonaan, giannellin putki ja änkkä, ja pääsuutin 270. Imatra-pihtipudas on reitti eli jonkin verran kutostietä mutta varmaan suurimmaks osaks kaksnumeroisia teitä jossa 80 rajoitus. Kamoja on lätkäkassin verran ja pitäs se saaha jotenkin teljettyä lipalle. Miten on kestääkö tuo moottori hyvin matka-ajoa ja kuin usein sitä pitäis jäähdytellä helteellä? Koneessa nyt kiinni vakiokoossa oleva vakiosylinteri, jonka edellinen omistaja vaihtanut. Pytyn vaihdon jälkeen ajettu väh. 4000km ja kuluma moottorissa on ollut minimaalinen. (Hoonausjäljetkään eivät ole kuluneet pois) 16 piikkinen eturatas mahtaa olla paikallaan tällä hetkellä, tuntuu että ovat todella lyhyet välitykset ja ettei kelaa hirveästi 100kmh jälkeen vaikka kiihtyvyys on mainio. Miten tuohon saisi n. 120kmh huippunopeuden siten, että 100kmh menee matalilta kierroksilta?
renji
Liittynyt:
1.4.2023 7:27
Re: Yamaha DT125X roadtrip

ViestiKirjoittanut renji » 1.4.2023 7:32

Varmasti jos aiot ajaa sillä kaduilla. Pienellä virityksellä siinä on tarpeeksi tehoa pitääkseen hauskaa ja on todella mukava ajaa. Tuskin tärisee oikealla polttoaine/ilma-seoksella. Jos haluat tietää lisää, kysy minulta.
https://9apps.ooo/
Hargereade
Liittynyt:
11.5.2023 10:21
Re: Yamaha DT125X roadtrip

ViestiKirjoittanut Hargereade » 11.5.2023 10:25

Minulla oli 07 DTR kun aloitin ajamisen, se oli myös puhdas, vähän ajettu jne. Tein muutaman yksinkertaisen modifioinnin ja se meni maksimituloksesta 65 suoraan 85:geometry dash bloodbath een, varmasti se liittyi 2 johtoa ajovalon takana tai jotain tyhmää tuollaista. Toivon, että en olisi myynyt sitä, mutta se on pakko, siirryin DRZ 400:aan 33 hevosvoiman lisenssipäivinä.
mareunused
Liittynyt:
2.10.2023 11:39
Re: Yamaha DT125X roadtrip

ViestiKirjoittanut mareunused » 2.10.2023 11:42

Min. 4000km have been driven since the rod was replaced, and the engine hasn't worn out much. (The honing markings also haven't faded) Although the acceleration is fantastic, the 16-spoke front wheel may already be in place. It also appears that the gears are really short and that it doesn't spin badly beyond 100 km/h.
geometry dash world
Mira23
Liittynyt:
20.11.2023 10:36
Re: Yamaha DT125X roadtrip

ViestiKirjoittanut Mira23 » 20.11.2023 11:03

renji kirjoitti:Varmasti jos aiot ajaa sillä kaduilla. Pienellä virityksellä siinä on tarpeeksi tehoa pitääkseen hauskaa ja on todella mukava ajaa. Tuskin tärisee oikealla polttoaine/ilma-seoksella. Jos haluat tietää lisää, kysy minulta.

Miten voin säätää sitä? dino game
rabic
Liittynyt:
25.12.2023 12:52
Re: Yamaha DT125X roadtrip

ViestiKirjoittanut rabic » 25.12.2023 12:53

En ymmärrä...snow rider 3d
sarang1802
Liittynyt:
30.12.2023 5:07
Re: Yamaha DT125X roadtrip

ViestiKirjoittanut sarang1802 » 30.12.2023 5:11

The attention to detail in the game's Geometry Dash design, from the realistic physics of sledding to the dynamic response of the environment, contributes to the overall authenticity and enjoyment.
herringbur
Liittynyt:
16.1.2024 7:19
Re: Yamaha DT125X roadtrip

ViestiKirjoittanut herringbur » 16.1.2024 7:23

Joten mikä on ratkaisu? geometry dash