KTM EXC 125

weeramies
Liittynyt:
11.12.2014 20:07
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut weeramies » 10.7.2015 12:55

Milläs takahaarukan akselin saa irti? Crc:tä menny puol pulloo ja lekaa näytetty mut ei liikahdakkaa.. :roll:
kotarijehu
Liittynyt:
27.10.2014 21:40
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut kotarijehu » 12.7.2015 13:42

Ittellä lähtenyt mutterin avaamisella ja pari lyöntiä vasaralla ja loput vetämällä :lol: laita pyörää kyljelleen ja laita sitten crc että menee alaspäin jos tunkeutuis vähän paremmin. Jos se ei auta niin sitten lämmittämään. Sitten kun laitat takaisin niin heitä siihen rasvaa/vaseliinia niin enskerralla lähtee helposti

Edit: jaahas vähän myöhässä vastailen näköjään :eek: toivottavasti oot edennyt
santerii
Liittynyt:
25.9.2014 7:15
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut santerii » 12.7.2015 14:04

Millane piikki exc kotarin tt putkessa on ja miltä alueelta piikki alkaa? nopeesti vastauksia! kiitti jo etukäteen :D
Pelmer
Liittynyt:
10.5.2015 19:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Pelmer » 12.7.2015 15:32

Tarvitseeko muuttaa säätöjä kun laskee bensanpintaa ja jos tarvitsee niin miten? Ja mikä on pakoaukonsäätimen vakio asento?
M1Kseri
Pyörä:
Ktm exc 125 -07, Yamaha DT50
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
24.8.2013 23:15
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut M1Kseri » 12.7.2015 18:20

Oisko kellään vinkkiä, että miten tuota pa-säädintä kannattaa alkaa säätämään kun kaipais lisää alavääntöjä?
Ostetaan piikkiseen kotariin lommoton putki!!!
Hmmi
Liittynyt:
14.9.2014 0:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Hmmi » 12.7.2015 19:46

Jos hommaa kotariin smotot ni tarviiko esim uuden jarrulevyn tai jotai?
myrtsinbeta
Liittynyt:
2.6.2014 0:20
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut myrtsinbeta » 13.7.2015 14:07

santerii kirjoitti:Millane piikki exc kotarin tt putkessa on ja miltä alueelta piikki alkaa? nopeesti vastauksia! kiitti jo etukäteen :D

No siis aika hyvät alaväännöt ja keskellä. Piikki alkaa semi alussa ja oisko about 4000-6000rpm kohalla tarkkaa en muista. Vääntä ylös jonnekki 14000 jos muistan oikein. Korjatkaa virheet.
.Juho
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 12:50
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut .Juho » 13.7.2015 14:30

Dynokäyrä
Huipputeholukemaan ei kannata kiinnittää huomiota (paskamyrskyn välttämiseksi).
kotarijehu
Liittynyt:
27.10.2014 21:40
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut kotarijehu » 14.7.2015 11:39

M1Kseri kirjoitti:Oisko kellään vinkkiä, että miten tuota pa-säädintä kannattaa alkaa säätämään kun kaipais lisää alavääntöjä?

No eikai pakoaukkoa säätämällä lähdetä mitään alavääntöjä hakemaan. Kyllähän niillä varmaan voi vähän saada säädettyä ilman että ei enää tietyillä kierroksilla toimi. Pyörät on yksilöitä joten luulisin että jos haluat alavääntöjä pa aukkoa säätämällä niin se on vain itse kokeiltava vähän säätää ja käydä tesmii ja taas säätöä. En voi varmaksi sanoa että edes onnistuu.

Hmmi kirjoitti:Jos hommaa kotariin smotot ni tarviiko esim uuden jarrulevyn tai jotai?

Ei tarvitse mutta jos laitat isompaa levyä esim 320mm niin tarvitset jarrusatulalle adapterin jolla se saadaan vähän ulommas akselista. Itsellä ei kokemusta mutta näin olen käsittänyt. Korjatkaahan jos olen väärässä :s

Pelmer kirjoitti:Tarvitseeko muuttaa säätöjä kun laskee bensanpintaa ja jos tarvitsee niin miten? Ja mikä on pakoaukonsäätimen vakio asento?

Pa säätimen vakioasento on kun kurkkaa pytyn vasemmalla puolella olevasta luukusta jossa on letku ja katsoo että 2 "viivaa" on kohdakkain tai männän puoleinen vähän ylempänä. Näistäkin löytyy keskustelua kun kirjoitat vanhan topicin hakuun "pakoaukonsäädin" tai jotain vastaavaa.
myrtsinbeta
Liittynyt:
2.6.2014 0:20
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut myrtsinbeta » 14.7.2015 21:28

Mites ootte tehny harjoituslupakolmion :)? Kuinka pitkää yleensä kestää saada harkkaluvat ku ois huomenna käsittelykoe. Ja vielä et millast ajaa harkkalupii kotaril et jos o tt vaikuttaako mitää?
Kiitos etukätee!!:)
Twiksor
Pyörä:
Husqvarna TE 125 //// (EX) Ktm Exc 125 / Husqvarna Sm / Beta RR 50 / Baotian
Liittynyt:
3.8.2013 21:44
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Twiksor » 14.7.2015 21:48

Semmosesta muovi pleksistä tein ite kolmion ja sain heti harkkaluvat kun menin käsittelykokeen jälkeen laitokselle. Eikai tt:eenä sen ihmeellisempi oo ajaa mut ainaki ite välttelin poliiseit :lol:
kopaa99
Liittynyt:
2.1.2015 0:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut kopaa99 » 15.7.2015 15:16

moro! olisin mahollisesti ostamassa ktm 125 exctä kevariks tässä puolen vuojen sisää, mutta yks asia huolettaa.... eli oon vaa vähä päälle 160cm pitkä yltäsinkö ajaa ollenkaa semmosella vehkeellä? :roll:
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JL- » 15.7.2015 16:04

Yltät, varsinkin jos on supermotovanteet. Lisäks voit keulaa säätää t-paloissa pari senttiä alemmas niin vaikuttaa heti, ja tuskin painatkaan ihan kauheesti niin takajousen esijännityskin voi olla suht löysällä. Sit ei ainakaan oo mitään ongelmaa.
Wildzuria
Pyörä:
Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
16.2.2012 19:00
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Wildzuria » 15.7.2015 17:43

Meneekö pakoaukonsäädin ja kansi uudenmallinpytystä suoraa vanhanmallin pyttyyn?
Viimeksi muokannut Wildzuria päivämäärä 16.7.2015 12:30, muokattu yhteensä 1 kerran
myrtsinbeta
Liittynyt:
2.6.2014 0:20
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut myrtsinbeta » 16.7.2015 11:57

Miten näissä uudemmis kotareis kalibroidaa mittari smotoille ku ei o mode nappia?