KTM EXC 125

JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JL- » 11.2.2017 18:09

Esim tappokatkasijan johtojen väliin tai cdi-boksin johtojen väliin.
yz97
Liittynyt:
14.3.2015 20:04
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut yz97 » 12.2.2017 19:04

Morjens. Mikäs on 125 2010 EXC:ssä vikana kun sammuilee 30 sekunnin välein ja ei taho käynnistyä välillä ollenkaan?
downshift
Pyörä:
Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
30.9.2015 21:05
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut downshift » 12.2.2017 19:35

Morjensta! Auttakaas tietämätöntä, tulee parin viikon sisällä tommonen 2012 vuoden TE Husaberg pihaan. Varaosien saatavuuden takia tiedustelen, että kotarin osathan tohon pitkälti menee? Jos tohon nyt jotaki ostelen, esim. toista putkee nii minkä vuosmallin kotarin osia pitäis tohon 2012 bergiin kattella?

Kiitos jo etukäteen!
Muurari
Pyörä:
KTM
Liittynyt:
15.10.2015 1:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Muurari » 12.2.2017 21:33

Ajaako uudella pytyllä reippaasti 2 vuotta, jos kaikki ilmanputsari, säädöt jne on tikissä?
Päivittäisessa ajossa olisi.
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ma$$i » 12.2.2017 23:39

yz97 kirjoitti:Morjens. Mikäs on 125 2010 EXC:ssä vikana kun sammuilee 30 sekunnin välein ja ei taho käynnistyä välillä ollenkaan?

Säädöt, tulppa, staattori.. mahdollinen vikalista on todella pitkä noilla tiedoilla. Mahdoton sanoa. Kokeile ainakin alkuun vaihtaa uusi tulppa, putsaa ilmanputsari ja laita kaasuttimen säädöt kuntoon.

Antaako kipinää sammumisen jälkeen? Antaako kipinää kun ei halua käynnistyä? Miten sammuu? Miten käy? Jne
downshift kirjoitti:Morjensta! Auttakaas tietämätöntä, tulee parin viikon sisällä tommonen 2012 vuoden TE Husaberg pihaan. Varaosien saatavuuden takia tiedustelen, että kotarin osathan tohon pitkälti menee? Jos tohon nyt jotaki ostelen, esim. toista putkee nii minkä vuosmallin kotarin osia pitäis tohon 2012 bergiin kattella?

Kiitos jo etukäteen!

Kato 11vm mallien perusteella niin et ainakaan voi mennä vikaan.

Muurari kirjoitti:Ajaako uudella pytyllä reippaasti 2 vuotta, jos kaikki ilmanputsari, säädöt jne on tikissä?
Päivittäisessa ajossa olisi.

Suattaapi olla että ajaa, suattaapi olla ettei :). Paljonko sulla tulee vuodessa tunteja? Omassa ex -12vm husassa oli tunteja +400h ja kerran pytty pinnotettu sinä aikana. Ja sillä pyörällä oli ajettu metsässä, kadulla ja saanut kenkää.
iemelii
Liittynyt:
17.1.2017 23:35
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut iemelii » 14.2.2017 19:31

Onko rikkaalla ku tulppa musta, rötää yläkiekoilt ja buuaa ku antaa alakiekoilta täysillä kenkää :D
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ma$$i » 15.2.2017 16:02

Kampurakeskusteluun lisää vettä myllyyn

http://www.sylinterikauppa.fi/product/1 ... ne-ktm-125 hinta ei paha, mutta kohtaavatko hinta-laatusuhde..? :nörtti:
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ma$$i » 15.2.2017 16:06

iemelii kirjoitti:Onko rikkaalla ku tulppa musta, rötää yläkiekoilt ja buuaa ku antaa alakiekoilta täysillä kenkää :D

Kyllähän tuo rikkaalta kuulostaisi :roll: .. mutta tsekkaa suuntaa antavaa ohjetta manuaalista. Jos on kiinni "tehari" elikkä tt putkea repivämpi niin suutinkoot pitää sitten olla hitusen suuremmat kuin manuaalin suositukset.
naapurinjerenpekonit
Liittynyt:
23.9.2016 16:12
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut naapurinjerenpekonit » 15.2.2017 16:38

Kun laittaa tommosen ylhäältä repivän putken niin riittääkö 5 numeroa isompi suutin ja neula yhen pykälän ylöspäin ja tk suutin voi olla jopa pienempi?
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ma$$i » 15.2.2017 16:48

Muistaakseni itsellä vaihdos TT--> HGS, aiheutti juurikin +5ps, +yks neulan pykälä ja miinus- pari kokoa tk että oli taas kunnon säädöissä. eikä hgs edes ole kaikkein ylhäältä vetävin vrt esim fmf SST tai pp SXS :lol:.. mutta itse pidin, sillä passelisti vääntöä, todella repivä ja vahva keskialue, mutta putki venyi kuitenkin kierroksissa todella korkealle

Tämäkin on siis tekniikka ja tapauskohtaista. Oikeaa vastausta ei ole ja kokeilemalla selviää.
Manuaali on kuitenkin hyvä ohjenuora, josta soveltaa.
iemelii
Liittynyt:
17.1.2017 23:35
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut iemelii » 15.2.2017 20:42

Elikkäs, tarkistin säädöt 175, noze 3, 48. Ja mulla on fmf putki ja vforcen läpät nii voiko olla muka rikkaalla nollakeleille? : :s
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ma$$i » 16.2.2017 17:43

Kuva
Tuossa vielä taulukko jos joku ei tiedä mistä puhe.

Ei nuo säädöt nyt niin rikkailta kuulosta, mutta tekniikat voivat olla yksilöitä :), säätöjumppaa niin siitä se selviää.

Ilmanputsari jos on kovinki tukossa niin käy rikkaalla, tai jos kone/ putki on tukkonen. Myös väärän lämpöarvon tulppa voi aiheuttaa huonoja puolia.
iemelii
Liittynyt:
17.1.2017 23:35
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut iemelii » 16.2.2017 18:20

Mikä se ois sopiva tulppa täl hetkellä br9eg. pitää putsailla ilmanputsari ja säätäää
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JL- » 16.2.2017 18:33

Se on hyvä. Tai BR9ECMVX.
Muurari
Pyörä:
KTM
Liittynyt:
15.10.2015 1:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Muurari » 16.2.2017 20:23

Mistäköhän mahtaa johtua kun aika monella esim. mulla niin ei toi BR9ECMVX ei kierrä lähellekkään piikkiä. Kumma juttu kun alkuperäis osa kuitenkin