KTM EXC 125

Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 4.1.2014 20:45

Jepjep, olikohan ne M10 vai M8 kierteillä? Tosiaan Biltemasta ainakin saa alle viiden euron noita kiinnikkeitä :)
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
Apamies
Pyörä:
KTM exc 125cc -09 & KTM exc 125cc SixDays -09
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
5.5.2012 21:40
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Apamies » 6.1.2014 0:24

Apua! Miten on kun kotarini on rempattu n. 50h sitten (kietari, kampuran korjaussarja, stefat, laakerit, mäntä ja tiivisteet) niin kauanko ajan alakerrallla ennen uutta remppaa? ja hei, paljonko ulkallal männällä enään ajaa? ajettu tarkallee 57h, ja minkä laista "sisäänajoa" ajan? :roll: Ja viellä onko wösnerin männät hyviä?
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 6.1.2014 12:51

Riippuu paljolti, että minkälaista ajoa ajat, mutta eiköhän sillä sen 150h-250h vielä aja. Mäntä kannattaa 15-20h sisällä varmaan vaihdella. Sisäänajoksi isommilla seoksilla, rauhallisempaa ajelua pari tankillista. Männistä en tiedä, mutta olen ainakin kuullut että orkkis on paras :lol:

EDIT: Ainiinjoo, onko muilla ollut sellasta ongelmaa että etuvalo osottaa ihan päin persettä ja kun laittaa pitkät päälle, niin valokuvio on niin huono ettei nää mitään :D Miten tuota vois säätää? Maskia liikuttamalla tms?
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
|Jamppa|
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Liittynyt:
13.6.2012 22:27
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut |Jamppa| » 6.1.2014 19:05

Mulla on laitettu siihen umpion ala kiinniikkeeseen muttereita väliin mikä liikuttaa umpion alareunaa sisäänpäin eli valokuviota alemmas, vähän huonosti selitetty mutta toivottavasti ymmärsit. :lol:
Alatvala
Pyörä:
KTM EXC 125 Sixdays -12
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.6.2012 0:32
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Alatvala » 6.1.2014 19:49

EDIT: Ainiinjoo, onko muilla ollut sellasta ongelmaa että etuvalo osottaa ihan päin persettä ja kun laittaa pitkät päälle, niin valokuvio on niin huono ettei nää mitään :D Miten tuota vois säätää? Maskia liikuttamalla tms?[/quote]

Siellähän on maskissa takana semmonen ruuvi minkä kun aukasee niin saa umpiota liikuteltua jonkun verran ylös/alas.. ohjekirjan sivulla 88 kerrottu ehkä paremmin ;)
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 6.1.2014 23:07

No hyviä mäntiä on ainaki kotarin orkkis, vertex ja wössner. Kotarin orkkis ja vertex muistaakseni sama asia. Vertexi vaan halvempi ku orkkis ainaki Örtheniltä, kun olen itse ostanut mäntiä. :)
KTMJuippi
Pyörä:
KTM Exc -09
Liittynyt:
22.7.2013 22:17
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut KTMJuippi » 6.1.2014 23:27

Onkos tuolla Gold Series FMF Fatty putkel mitään eroa KTM powerparts FMF putkella? :D
tomppa188
Pyörä:
KTM exc125 vm.2010
Liittynyt:
6.10.2010 21:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut tomppa188 » 7.1.2014 16:30

einyt liity aiheeseen mutta aattelin tilata 320mm jarrulevyn kotariin niin onko sillä isokin jarrutusteho ero kuin vakio levyllä? :)
KTM <3
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut pelle000 » 7.1.2014 21:00

mistähän johtuu kun näillä keleillä kiihytyksen jälkeen jaa kierrokset leijaamaan hetkeksi aikaa? ps 190
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 7.1.2014 21:11

KTMJuippi kirjoitti:Onkos tuolla Gold Series FMF Fatty putkel mitään eroa KTM powerparts FMF putkella? :D


Viime sivulla näistä juuri kait puhuttiin :lol: Eikö toi Fatty ollut ns. vääntöputki, että vääntää enemmän keskeltä ja alhaalta? Ja toi powerparts fmf on taas ymmärtääkseni ylhäältä kiekuva.

tomppa188 kirjoitti:einyt liity aiheeseen mutta aattelin tilata 320mm jarrulevyn kotariin niin onko sillä isokin jarrutusteho ero kuin vakio levyllä? :)


Ainakin mitä oon kuullut, niin pysähtymisteho on kun eri maailmasta :D Luulis kyllä pysähtyvän!
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
tomppa188
Pyörä:
KTM exc125 vm.2010
Liittynyt:
6.10.2010 21:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut tomppa188 » 7.1.2014 23:31

joo ku etujarrulevy jo vaihtamis kunnossa ni aattelin että jos sellane 320mm levy tuo paljoki sitä jarrutus voimaa lisää ni ois helpompi alkaa opettelee endoomistaki :P
KTM <3
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 7.1.2014 23:34

pelle000 kirjoitti:mistähän johtuu kun näillä keleillä kiihytyksen jälkeen jaa kierrokset leijaamaan hetkeksi aikaa? ps 190


Kerroppas mitä muuta sun kaasarista löytyy ? neula, neulan asento, tyhjäkäynti suutin ? Ootko kattonu bensanpintaa kaasarista ?
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut pelle000 » 7.1.2014 23:40

putsipa kirjoitti:
pelle000 kirjoitti:mistähän johtuu kun näillä keleillä kiihytyksen jälkeen jaa kierrokset leijaamaan hetkeksi aikaa? ps 190


Kerroppas mitä muuta sun kaasarista löytyy ? neula, neulan asento, tyhjäkäynti suutin ? Ootko kattonu bensanpintaa kaasarista ?

En oo kyllä kattonut.. Mitä veikkaat mistä johtuu?
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 7.1.2014 23:43

No se voi jäädä leijumaan hieman jos esimerkiksi on liian pieni tyhjäkäynti suutin. Mut jos osaat / pystyt nii kato noi mitä edellisessä viestissä sanoin. :)
OklaMokla
Pyörä:
KTM exc 125 Sixdays -14 Supermoto
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.5.2013 15:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut OklaMokla » 8.1.2014 9:31

Onko täällä kellään kokemusa pro circut putkesta, millanen tehoalue verrattuna vakio putkeen?
kolisee