Yamaha WR125X/R

Hepex
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
13.9.2008 22:15
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Hepex » 19.10.2013 5:27

En kyllä toiste Weeraa ostais (ellen piikki-iässä olisi) kulkujahan ei ole mihinkään mutta mukava pyörä näppäillä kaupungilla sekä varsinkin hiekkateillä, voin vain suositella kaikille pyörää harkitseville. Toki 2-t on "tehokas" mutta toisaalta jos sillä piikillä ajaa sen kesän tai kaks niin loppupeleissä sillä ei ole mitään väliä.
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alexir » 19.10.2013 14:52

.miGGis kirjoitti:Itseä kyllä huvittais vaihtaa DT:seen. Taitaapi vaan joutua myymään ensin WR, koska eipä porukka juurikaan kelpuuta vaihtoon. :roll:

Ei se 2 tahti niin kummonen ole ;)

Ja mihin painottaisin jos teen videon venttiilien säädöstä, kannattaisiko huomioida kuolonkohdan haku, vai ?
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
.miGGis
Pyörä:
Aprilia SX 50, Yamaha WR 125
Liittynyt:
11.9.2011 23:22
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut .miGGis » 19.10.2013 17:48

Kyllä se kummosempi vähän on ku siinä on ne maagiset reilu 10 hp lisää. :D
WR:llä on hyvä ajaa ja max vauhti on melkein riittävä, mutta se tehon puute on pikkasen liikaa itelle. :roll: Ei ole offtopicia :D
ediiiii
Pyörä:
Yamaha WR 180cc-09
Paikkakunta:
lempäälä
Liittynyt:
25.7.2012 22:24
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut ediiiii » 19.10.2013 19:00

Alexir kirjoitti:
.miGGis kirjoitti:Itseä kyllä huvittais vaihtaa DT:seen. Taitaapi vaan joutua myymään ensin WR, koska eipä porukka juurikaan kelpuuta vaihtoon. :roll:

Ei se 2 tahti niin kummonen ole ;)

Ja mihin painottaisin jos teen videon venttiilien säädöstä, kannattaisiko huomioida kuolonkohdan haku, vai ?


itseäni kiinnostaa suurinpiirteen koko homma alusta loppuun asti, koska eka kerta tulee säädettyä itse eikä kokemusta nelareista ole suurinpiirtein lainkaan :s
Viimeksi muokannut ediiiii päivämäärä 19.10.2013 19:53, muokattu yhteensä 1 kerran
lusikka6000
Liittynyt:
27.5.2012 14:46
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut lusikka6000 » 19.10.2013 19:07

ediiiii kirjoitti:
Alexir kirjoitti:
.miGGis kirjoitti:Itseä kyllä huvittais vaihtaa DT:seen. Taitaapi vaan joutua myymään ensin WR, koska eipä porukka juurikaan kelpuuta vaihtoon. :roll:

Ei se 2 tahti niin kummonen ole ;)

Ja mihin painottaisin jos teen videon venttiilien säädöstä, kannattaisiko huomioida kuolonkohdan haku, vai ?


itseäni kiinnoista suurinpiirteen koko homma alusta loppun asti, koska eka kerta tulee säädettyä eikä kokemusta nelareista ole suurinpiirtein lainkaan :s

Joo sellanen video olis hyvä missä neuvottais kaikki että ei sellasta että joku video klippi missä kuvia ja tekstejä niihin lisäilty... :)
Alkoon_
Pyörä:
Fantic Motor Caballero 125 -09
Liittynyt:
27.5.2012 10:20
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alkoon_ » 20.10.2013 13:34

Hyvinhän tuo venttilien säätö onnistu multakin loppujen lopuksi sitten. Ei ne välykset tosiaankaan ollut muuttunut paljoa, mittaajassa virhe :D . Taisi olla imupuolella välys vähän pienentynyt (varmaan joku 0,08mm-0,09mn) ja pako oli se 0.20mm.
Jos sä Alexir teet sen videon, niin vaikein kohta tossa säädössä oli varmaan luottaminen siihen, että nyt ne välykset on hyvin. Varmaan puoli tuntia vekslasin sen rakotulkin kanssa hinkkaamassa ja pyysin kaverinkin varmistamaan, että välykset on kunnossa. Tiedä sitten miten tuota voi neuvoa videossa.
Niin ja se yläkuoloohdan löytäminenkin oli hiukka hankalaa, kun ei ollut kovin selviä kuvia.
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki
Fooni
Pyörä:
Fantic Caballero 2t -12, DT125x -05, E30
Paikkakunta:
Sipoo!
Liittynyt:
10.4.2011 16:31
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Fooni » 20.10.2013 14:18

Nyt olis sitte WR myyty, ja talvi mennään nyt mopolla ja keväällä varmaan takaisin 2-tahtien maailmaan :)
Hyvä pyörä oli kyllä, mukava ajella matkaa ja eihän tota tarvinu tankkailla melkein koskaan :lol: Aika painava toki, ja tuo rimpula keulakin alkoi vuotamaan aika äkkiä. Varmaan nelarihusse olis monella alueella parempi, mutta ei tämä missään nimessä huono. Tykkäsin tästä kyllä enemmän kun Dukesta, varmaan koska tää on ihan supermoto ja duke vähän smoto-kyykky välimallia.

Ehkä vähän halvalla meni3000€ mutta eipä näin talven alla varmaan enempää saakkaan.

Kaikille jotka tätä pyörää harkitsee, nii voin kyllä suositella, näin parinkin nelarin kokemuksella ;)
Kerran Kotari, aina Kotari
Youtube Facebook
MYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
Hepex
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
13.9.2008 22:15
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Hepex » 20.10.2013 21:16

VM ja KM? Itellä oli 2012 ja 21tkm ja alle kolmeen tonniin myin kun piti saaha jaloista kulkemasta :D
röde
Liittynyt:
13.11.2012 21:15
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut röde » 20.10.2013 21:32

Osaisko joku kertoa yhtään että auttaisko tämmönen mitään? 8) http://www.automotivespartsshop.com/pro ... VALVE-HEAD

Entä mahtaako tämmösessä sitten olla mitään järkeä?
http://www.automotivespartsshop.com/pro ... ORE-UP-KIT

Ja sitten vielä ihan yleisesti kyselisin että miten ylipäätänsä tuo kyseinen automotivespartsshop muuten? Onko luotettava? Kiiitoksia vastauksista :)

Edit Vielä tommonen löyty :eek: Mitä luulette? Kestääkö tommonen jos vaan ruiskun säätää yms.? Lämpöleikkaakohan?
http://www.automotivespartsshop.com/pro ... R125-WR125
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut AceFin » 20.10.2013 21:44

Hepex kirjoitti:VM ja KM? Itellä oli 2012 ja 21tkm ja alle kolmeen tonniin myin kun piti saaha jaloista kulkemasta :D

2011 ja 16 tkm. Täytyy kyllä sanoa, että menee halvalla nämä weerat. Oma nelarihusse 2011 ja 9,5tkm ajettu, 4200€. Olihan se Hermunen ja leo vince, mutta silti.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Pattes798
Pyörä:
TM MX250 2T -13
Liittynyt:
25.4.2011 11:21
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Pattes798 » 21.10.2013 7:33

Käytettyjä weeroja on vaan niin helvetisti myynnissä, että jos meinaa kaupaksi saada, niin pakko on halvalla myydä.
Eemelijan
Pyörä:
Yamaha WR 125X -11
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
17.11.2012 14:15
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Eemelijan » 22.10.2013 22:15

Mitenkäs teillä joilla on esim. Arrowi tai muu vaihettu änkkä, niin onko kyydittäminen onnistunu ihan yhtä hyvin kuin vakio änkällä vai onkos tullu valituksia että jalat palaa? :D
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut AceFin » 22.10.2013 22:26

Ei ole mitään ongelmaa olla kyydissä, vaikka oliskin Arrowin änkkä.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
^DeeTee^
Pyörä:
Yamaha DT 50x, Yamaha WR 125x
Liittynyt:
23.10.2011 19:59
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut ^DeeTee^ » 24.10.2013 16:33

Kuinka paljon voltteja teillä on kun pidätte tyhjäkäynnillä? Kun ittellä tulee vaan 8-9v ja ei meinaa sen takia pysyä tyhjäkäynnillä. Sittenkun kierroksia antaa tulee se 14volttia mutta tyhjäkäynnillä noin vähän. Jos joku tietää tai viittis kattoo olis hyvä homma.
Ei oo yamahalla rajaa kun riemulla ajaa!
Ghostly.K Moderaattori
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
12.8.2012 14:48
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Ghostly.K » 24.10.2013 17:24

Siis väitätkö, että käynnissä pysymiseen tarvitaan 14V jännite akulle?
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.