Aprilia SX/RX125

NiiN-Aina
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
8.7.2011 10:16
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut NiiN-Aina » 28.1.2014 12:28

vhst:n luisti on paljon lyhyempi mutta halkasija sama :)
ilmeisesti tulvii sieltä ryyypyn kautta se kaasutin kun heilahtaa.

(laitan sen vhst:n luistin mitan tähän kuhan hieman virtaa saan tähän sairaspäivään)
-unknown
Pyörä:
Aprillia rx125,2xhopper,papiska & ex Gilera
Paikkakunta:
Kerimäki
Liittynyt:
7.6.2009 21:24
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut -unknown » 30.1.2014 11:44

Vhsb:n luisti tuli mopo-sportilta päivän sisällä soitosta postiin. Kiitoksia taas niille.

Olihan se melkein 10mm pitempi :DD varmuutta toimivuudesta en saanut, kun oli säädöt niin vituillaan että ensin huuti tapissa, sit booas kierroksia ottaessa yms.
Ja ihan vaan kaikille pikku vinkkinä, pitäkää maski silmillä tigillä hitsatessa. Terveisin kaksi yötä huonosti nukkunut, niin ei tullut kaasarin säädöstäkään vittua.
Neula solmuun ja kaasuvaijeri poikki.. Jos tänään vääntäis vaihteeks jarruvaijerista uuden kaasuvaijerin ja pääsis lopullisesti säätää :)
NiiN-Aina
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
8.7.2011 10:16
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut NiiN-Aina » 30.1.2014 13:50

noniin :D sillä pitäs ainaki loppua se jarruttaessa tukehtuminen :)
j|m|
Pyörä:
ex Yamaha DT 50x, ex Aprilia 125 SX, ex Husqvarna 610 SM, Suzuki RM 250 valkokilpi
Liittynyt:
16.1.2011 13:14
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut j|m| » 1.2.2014 2:16

Oisko teillä heittää vinkkiä miten ton tuorevoitelun sais pelaamaan paremmin? Vaijeri on jo tosi kireellä pumpussa mutta ei tunnu pumppaavan alle 7000rpm :s Vittu huomenna ois lähteny pyörä liikkeelle mutta myöhästyy näköjään taas kerran :x
NiiN-Aina
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
8.7.2011 10:16
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut NiiN-Aina » 1.2.2014 17:11

eipäse kovinpaljoa kuulukkaan pumpata matalilla kierroksilla, se on lähinnä pahasta kun tuorevoitelu antaa paljon öljyä matalille kierroksille
-kotem-
Pyörä:
EX KTM EXC 125 2003, EX Aprilia MX 125 2007, EX Beta RR 50 Track Motard 2010
Liittynyt:
13.4.2012 21:46
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut -kotem- » 3.2.2014 0:44

Jos jollain on myydä 34mm kaasuttimen imukaula 28asteen kulmalla ottakaa yhteyttä yksityisviestillä! :)
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 9.2.2014 1:12

Tekeekö leikanneella sylinterillä mitään? Saako siitä millään käyttö kelpoista? Ehkä hivenen hölmö kysymys.
Ps. Mul ois rave 1 ylimääräsenä jollekkin tarvitsevalle.
jonttee96
Liittynyt:
27.1.2013 22:09
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut jonttee96 » 9.2.2014 22:02

Onko kaasarin päällä olevalla sähköjutulla jotain virkaa? näytti toimiva ilman että johdot oli kiinni
-unknown
Pyörä:
Aprillia rx125,2xhopper,papiska & ex Gilera
Paikkakunta:
Kerimäki
Liittynyt:
7.6.2009 21:24
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut -unknown » 9.2.2014 22:47

Osa ulkomaalaisista pyttysarjojen (lue mitaka) välittäjistä, haluaa sen sun leikanneen pytyn ja saat vastineeks uuden käytetyn, eli uudestaan putkitetun kaasarin.

Kaasarin päällä olevalla kaasuasennon tunnistimella ei tee mitään, mut vakiokaasarissahan se mahtuu olemaan. Ite kun isomman laitoin, niin revin vaan johot irti.

Sen verran kyselyä viellä kaasarin säädöstä. Nyt toimii 1000rpm-7500rpm helvetin hyvin mut sit jää röpöttämään. Säädöt nyt k55/44tk ja 160ps ja ruuvi 1½auki.
Tyhjäkäyntiäkään ei oikein käy johtunee tuosta tyhjäkäyntisuuttimesta, mut kun 35 on liian pieni..
Tulppa on todella lähellä kahvinruskeaa, niin en kovin innokkaana tuota pääsuutinta enää pienemmäks laittas. Mistäs säädetään?
NiiN-Aina
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
8.7.2011 10:16
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut NiiN-Aina » 10.2.2014 16:58

tk:n ku vaihat vaikka 38 niin pitäs rueta rokkaa :P ja myös neulan vaihtoa suosittelen k56 toimii itsellä parhaiten, kuten monella muulla. tuo neula tekee sen että ei jaksa viedä ylhäältä, vaikka ei olekkaan neulan vaikutusalueella enää
reziner
Liittynyt:
19.3.2012 22:11
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut reziner » 15.2.2014 15:31

Itellä säädöt k56 neula, PS 158, TK 38. Itellä teki justiin ton 160 PS kanssa sitä, että kävi vähän rikkaalla ylhäältä, mutta heitin ton 158 ja toimii hyvin. En nyt muista, et paljonko mulla on se ruuvi auki. Vireinä on Vforcet, gianellin putki, rave1 ja lorton 34.

Muuten, hommasin tossa fättikset, niin ootteko löytäny mistään 7mm kierteellä olevia kuusiokolo pultteja? Vai millä ootte nuo fättikset laittanu kiinni kun itellä ei ainakaan mahdu hylsyt pyörimään sielä kiinnikkeiden sisällä :)
Derton
Pyörä:
PV -90, Tunturi City -79
Paikkakunta:
Toholampi
Liittynyt:
28.12.2010 23:45
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut Derton » 16.2.2014 13:11

Ite otin 11mm hylsystä reunoilta pois tavaraa. :)
Aap-
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
25.8.2009 14:57
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut Aap- » 16.2.2014 13:21

Pikkuräikän hylsy mahtu mulla just ja just bilteman raisereihin.
-unknown
Pyörä:
Aprillia rx125,2xhopper,papiska & ex Gilera
Paikkakunta:
Kerimäki
Liittynyt:
7.6.2009 21:24
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut -unknown » 20.2.2014 19:38

Kuuluuko rave1 lähtee se messinki kuorikin irti. Siis se joka on tapin ympärillä
Rave vetöö muttei palauta..
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 21.2.2014 13:33

nii puhut nyt siitä solenoidista? ei kyllä itellä lähteny repimällä irti :D Kato että vaijerissa ei oo mitää isoja kurveja ja että se jousi on siellä vaipassa oikein