KTM EXC 125

TerpiTrT
Pyörä:
Husqvarna wr 2k9
Liittynyt:
11.9.2008 19:35
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut TerpiTrT » 31.7.2012 21:12

Juhou's kirjoitti:Nyt pitäs alkaa mäntä vaihtaan ekan kerran tohon, nii missä se siellä pytyssä oikei lukee että mikä koko se on? :D

Pakoaukon alapuolella a,b,c,d merkintä joku noist? Aineki husses
http://www.motot.net/talli/osat/id41260/
Finland744
Pyörä:
Yamaha DT 125R '91
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
4.5.2009 16:06
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Finland744 » 31.7.2012 21:36

Kyllä noissa kotareissa on aina tehtaalta lähtiessään ykköskokoinen mäntä sisässä. Jos sillä nyt ei puolta tuhatta tuntia ole ajettu niin laita vaan se "A" -mäntä.
Työnnän männän uunihin, vedän valmiin takaisin...
selleri
Pyörä:
tunturi ss -82....Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen EXC 09!
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
4.8.2008 18:36
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut selleri » 31.7.2012 23:41

Tästä mäntä hommasta on tapeltu täällä niin pitkään kun minä muistan ja ite kysyin kerran ohimennessä ktm liikkeestä niin sanovat että a-mäntä kannattaa laittaa aina jos ei mitään ongelmia ole ollut ja suurin osa vahingoista tulee kun aletaan laittaa näitä b,c mäntiä.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 31.7.2012 23:50

Kuulostaa ihan viisaalta, koska eipä se pytty kauheesti kulu jos ei leikkaamaan pääse.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
P3lt0n3n
Pyörä:
KTM EXC 125 -10
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
17.6.2009 23:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut P3lt0n3n » 1.8.2012 1:57

Itelle ainaki sanottiin motokeitaalla kun kysyin että kumpi koko kannattaa laittaa a vai b koko 190h ajettuun sylinteriin niin suosittelivat b kokoa ja nykyset 60h sillä on jo menty ja hyvin on toiminu! ;)
hegasu
Liittynyt:
20.1.2012 20:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut hegasu » 1.8.2012 10:41

Omalla sylkällä ajettu 420,8h, B-koon mäntä sisässä ja pelaa niinkuin pitää.
wilQ
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
9.4.2010 13:48
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut wilQ » 1.8.2012 21:59

Nyt on kotarissa koneremppa meneillään. Mitä kaikkii laakereit te olette vaihtanu kun ootte koneen rempannut?

Kiertokanki sarja, petilaakerit ja kaikki koneen stefat ja tiivisteet ainakin vaihdan mutta mitä muuta kannattaa/olette vaihtaneet ? :)
bömbeer_
Pyörä:
Ktm exc 125 vm 06
Liittynyt:
25.4.2010 14:04
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut bömbeer_ » 1.8.2012 23:54

mistähän sais kotariin vilkku katkaisijan? Linkkiä? Kiitos! :)
mikkets
Pyörä:
Ktm exc 300 -08, Suzuki RM 250 -97, Honda cr 250 -97
Paikkakunta:
Kempele
Liittynyt:
23.8.2009 12:50
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut mikkets » 2.8.2012 0:12

http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet/ktm-varaosat-ktm-varaosat/flasher-switch-cev-98-50311029000 ;) ;)
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo18738/ Suzuki rm 250 rakentelua
Joksuuu-
Pyörä:
Exc 125
Paikkakunta:
lpr
Liittynyt:
6.2.2011 12:54
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Joksuuu- » 2.8.2012 1:41

Mikäs vois olla kotarissa kun kone tärisee ajaessa ja tärinä koventuu kun antaa kunnolla happee :D voisko olla et laakerit vetelee viimisiä? ja koko pyörällä ajettu nyt 240h
wilQ
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
9.4.2010 13:48
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut wilQ » 2.8.2012 8:36

Joksuuu- kirjoitti:Mikäs vois olla kotarissa kun kone tärisee ajaessa ja tärinä koventuu kun antaa kunnolla happee :D voisko olla et laakerit vetelee viimisiä? ja koko pyörällä ajettu nyt 240h


Mulla on ihansama vika :D lopuksi alko sen verran tärisemään et päätin laittaa konee remonttiin kun muutenkin pitäisi jo tuntien puolesta rempata. Kannattaa eka kattoo kaik koneen kiinnikkeet ja putki että on kireällä..
Sparkplug
Pyörä:
Ktm exc 125 -07
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
2.1.2011 18:00
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Sparkplug » 2.8.2012 12:16

keitaan vilkuissa tulee johdot ja liittimet ja sxs putki keitaalla on fmf mut doma on täysin sama putki, ilman kromausta ja yläkiertoinen ja sopiva stunttailuun jos vetää poweria mut kantsii pitää tt sil on mukavin ajaa jokapaikassa
Only one thing is sweeter than the sound of a two stroke, and that's the sound of two stroke passing a four stroke.
Maatte
Pyörä:
KTM Exc 125 -2003, Yamaha YZ 125 -05, Thumpstar Pro 125 -05, Piaggio Typhoon -06
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.5.2009 20:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Maatte » 2.8.2012 14:06

wilQ kirjoitti:Nyt on kotarissa koneremppa meneillään. Mitä kaikkii laakereit te olette vaihtanu kun ootte koneen rempannut?

Kiertokanki sarja, petilaakerit ja kaikki koneen stefat ja tiivisteet ainakin vaihdan mutta mitä muuta kannattaa/olette vaihtaneet ? :)


Mä vaihoin ihan jokasen laakerin koneesta. Sulla tosin vähän uudempi lelu, tohon ite vielä lisäisin vetarin laakerit ja kytkimen neula- sekä kuulalaakerin. Lohkoihin lämpöä ja laakereille kylmää niin lähtee ilman väkivaltaa :D Sit kannattaa kattoo kampiakselin holkki, jos urilla niin vaihtoon.
Myynnissä KTM tankkia ja penkkiä ! http://www.motot.net/talli/osat/id43374/
wilQ
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
9.4.2010 13:48
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut wilQ » 2.8.2012 15:38

Selvä :D ei kyllä ollut missää laakerissa hirveää välystä, mut laitetaa nyt sit varman päälle ku lohkotkin kerran auki :)
banana_69
Pyörä:
Husqvarna sm 125, Ktm exc 125, Samurai 110cc & Kawasaki 80cc
Liittynyt:
3.5.2011 20:23
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut banana_69 » 2.8.2012 16:37

Moro! mitä jos laittas kotariin VHM- kannen onko siitä mtn todellista hyötyä? :lol: entäs sitten V-force läpät?