Yamaha YZF-R125

Justus96
Pyörä:
Suzuki PV '97
Liittynyt:
20.8.2011 20:21
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Justus96 » 20.9.2012 16:47

Juu todennäkösesti.. Renkaat nimittäin aika uuet..
hanskii
Pyörä:
Derbi Senda x-race sm 2007(EX) , CPI SM "KTM" Pro 2009(EX) , Yamaha YZF-R125 2008
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
17.11.2010 19:55
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut hanskii » 20.9.2012 21:39

mites nuo yzärin välitysten pienennys.. Kun mistään ei tunnu isompaa takaratasta löytyä, niin miten jos vaihtaisi eturattaan (vakiona 14? ) 13:sta ? Muuttuuko huiput paljonkin?
Nyt kun ei jaksa kutosella mennä millään.. =D sanotaan että jos vauhtia haluaa ylläpitää täytyy ajaa vitosella... =D
hanskii
Pyörä:
Derbi Senda x-race sm 2007(EX) , CPI SM "KTM" Pro 2009(EX) , Yamaha YZF-R125 2008
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
17.11.2010 19:55
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut hanskii » 20.9.2012 21:51

sitä nyt en hakenut että huiput nousisi. Olisi vaan kiva päästä ajamaan kutosellakin ilman että pitää vitonen raiskata rajottimelle =D
Ghostly.K Moderaattori
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
12.8.2012 14:48
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Ghostly.K » 21.9.2012 6:56

Viittu, mulla kutonen jaksa vetää hädintuskin 7k-8k väliä muna-asennossa. :D Huiput hyvällä säällä 115, miten te oikein pääsette sinne 130 vauhtiin? :eek:
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
Puuro
Pyörä:
-09 säxä EX, -08 yzf-r125
Paikkakunta:
Helsinki, Herttoniemi
Liittynyt:
24.5.2010 18:28
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Puuro » 21.9.2012 16:16

Nojoo mullaki toi 115-116 taitaa olla maksimit normiasennossa normikeleillä, eikä tosiaan oma kehon rakenne ainkaa kyllä tiputa niitä huippuja :D Kerran oon päässy alamäen jälkee johonki 128-130.

E: Tuli justiinsa testattuu länsiväylällä paljo se ny oikeesti kulkee nii normiasennossa 114-116, muna-asennossa 127 täysin tasasella tai ehkä jopa hiukan ylämäkeen. Ois ehkä vielä saanu snadisti nostettuu jos ois vähä viel vinguttanu, mut nytteki oli jo viisari ihan punarajan tuntumas nii ei raaskinu enempää raiskata :D

Putkena toimii Giannelli gx-one db-killerillä ilman säädätystä.
Puuro
Pyörä:
-09 säxä EX, -08 yzf-r125
Paikkakunta:
Helsinki, Herttoniemi
Liittynyt:
24.5.2010 18:28
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Puuro » 21.9.2012 23:35

Joo tosiaa siis nuo omatki lukemat on mittarilukemia. Kuitenkin varmaa jossai määrin vertailukelposia ku luulis, että näissä ny ois kaikki samallailla calibroitu mittaristo.
|Psychosocial|
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
20.10.2010 22:16
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut |Psychosocial| » 22.9.2012 2:23

itellä tänää taas ihanat tutut lukemat ku paahdoin söderkullasta porvooseen:)) gps näytti 130,98 (kännykän, jossai gadget ohjelmassa discoveryllä suositeltu oikeen XD) ja mittari paukkas siinä kutosen rajottimella. luovuin jo toivosta että tehot olisivat laskeneet männänvaihdon jälkeen mutta alkoki löytyy kulkua ku voitelin jarrujen liu'ut sun muut ja akselit ettei ainakaa ne hankaa vastaan;) ja vitosella menee 117 mittaria ja gps:ää 114,67 PYSTYSSÄ, kutoselle laittaessa joutuuki menemää kyyryy jonkun verran
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
hanskii
Pyörä:
Derbi Senda x-race sm 2007(EX) , CPI SM "KTM" Pro 2009(EX) , Yamaha YZF-R125 2008
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
17.11.2010 19:55
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut hanskii » 22.9.2012 16:10

nyt voitelin takajarrujen liukutapit ja palojen lukitustapit yms. jarrut muuttui ainakin paljon pehmeämmiksi, ettei ole enää jäykkä ja äkkinäinen. Nyt tasanen jarrutus ja pehmeä... Täytyy vielä etujarrua katsoa kun kuulostaa laahaavan. Miten päin sen sokan piti olla , että on oikein päin? =D
|Psychosocial|
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
20.10.2010 22:16
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut |Psychosocial| » 23.9.2012 14:22

ite laittanu ne vaa sillee järjellä ajatellen et "miten päi nää laittaa ettei ne jumita mihinkää?" tai sit simppelisti ota kuva enne ku purat;) ps. kannattaa alumiinitahnaa levittää niille pinnoille mitä vasten palat hinkkaa sen lisäks et voitelee liukutapit
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
Karggainen
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
9.7.2009 14:40
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Karggainen » 23.9.2012 21:48

Ostin tuossa jonkun aikaa sitten tommoisen projekti yzärin ja olen vähän kahden vaiheilla 125cc orkkis sylinterin ja 183cc malossin setin kanssa.

Onko tuo malossin setti kuinka luotettava? (Onko tietoa esim. männänvaihto välistä yms)
EX**Yamaha WR 125 X 2009
Akrapovic titanium
Malossi 183cc

EX**Yamaha YZF-R125 2009
Akrapovic carbon
Malossi 183cc
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 23.9.2012 21:54

Hyvä se malossi on, ehkäpä jopa parempaakin laatua kuin vakio-osat.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 23.9.2012 22:20

Malossihan on mopomaailmastakin tuttu ja todella vanha (lue: kokenut) merkki, varmasti luotettava.
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
Justus96
Pyörä:
Suzuki PV '97
Liittynyt:
20.8.2011 20:21
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Justus96 » 24.9.2012 13:43

Täs huoltoaikaa odotellessa pitäs päästä kouluunki ja matkaa tulee sellaset 30km/päivä nii onko haitallista koneelle ajaa venttiilit epäsääös tuollasta matkaa noin viikon ajan..?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 24.9.2012 16:58

Ei se kovin herkästi mitään riko, mutta ei se hyvääkään tee.

Ja mikäli sulla ei ole tiedossa et venttiilit viturallaan ni senkus ajat, koska huollossa tarkistetaan ja säädetään tarvittaessa ne venttiilit, aina ei siis ole välttämätöntä säätää ollenkaan.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Ghostly.K Moderaattori
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
12.8.2012 14:48
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Ghostly.K » 24.9.2012 17:07

Joo, ja silti perivät sen hinnan sen mukaan, että säätivät venttiilit, eivätkä vaan tarkistaneet. :D

Kehtaatteko ettiä mulle jonkun kivan paketin, mikä sisältää ketjut ja rattaat? Kun ei oikeen aika riitä puhelimella etsimään. Eli se pykälän pienempi eturatas ja sit takahamppi vakio + näille hyvät ketjut, mitkä ei hirveesti venyilis... :D Saiskohan hintaa pysyyn alle satasen?
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.