Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

lorso
Pyörä:
Aprilia sx50, 4t Husqutin, 2t Husqutin, nsr
Liittynyt:
22.4.2012 19:41
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut lorso » 17.5.2014 23:28

Tuli tänään yhtäkkiä mieleen, että miksi noi venttiilit neuvotaan säätämään tuon merkin näkyessä tarkitusreijästä? :roll: Oon pitkään ihmetellyt että miks husse nakuttaa niin perkeleesti vaikka oon säätänyt just niin kuin neuvotaan. Noh, tänään venoja säädellessä tuli huomattua, että kun merkki näkyy tarkistus reijästä, on moottori pako- ja imutahdin välissä, jolloin kaikkia venttiileitä painetaan alas. Eihän siihen sillon mitään välystä jää :roll: . Pyöräytin koneen puristustahdin lähes loppuun jolloin mikään venttiili ei painu alas ja säädin venttiilit siinä. No siihenhän loppui nakutus ja pyörä käy paljon paremmin ;) Eli miksi helvetissä noi neuvotaan säätämään koneen ollessa siinä asennossa? :lol:
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 0:10

Onko siitä nyt haittaa, jos säätäisi vähän laihemmalle, että just ja just Akra vähän paukkuisi? :D
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 18.5.2014 1:30

Tehoja ja koneen ikää menetät jos laihalle säädät. Lorso, sulla on ollut pakotahdin yläkuolokohta kun olet säätänyt venttiileitä, pyöräytät vaan konetta 360 astetta niin saat puristustahdin yläkuolokohdan.
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 2:02

Joo no jätetään se sitten suosiolla väliin...

Eilen tuli kokeiltua kaverin 180cc Hussea ja oli kyllä mahtava peli. :D

Onko tämä nyt halvin mitä löytyy ja tarvitseeko ostaa jotain muutakin? Muutkin ajatukset tervetulleita. http://www.malossistore.eu/en/products/ ... 852&Type=M
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 18.5.2014 10:59

Tästä vielä halvemmalla. Kytkin saattaa alkaa luistaa 180cc kanssa. Jotkut korjannu tämän vaan prikoilla jousien luokse.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 11:04

Mutta eikös tohon tarvi vielä ecun?
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 18.5.2014 11:07

Miksei se vakioeculla pelais? Oot tainnu sekottaa Yamahoihi joissa tarvii ruiskunsäätöhommelit. Tässä vaihat vaan suuttimet isompiin ;)
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 11:15

Hyvin paljon mahdollista. :D Löytyykö sulta juuri tuo kyseinen? Paljon tuli tullimaksua? Voit vaikka laittaa mulle YV:nä tai tässäkin, että mitä kaikkea tarvii tehdä/ostaa.
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 18.5.2014 11:47

Ei löydy :D Maksuineen pitäis olla alle 250e kuitenkin sylinterin hinta. Jalkapyörä on vissiin aikoinaan tilannut tuolta ampsilta osia, kannattaa häneltä kysellä lisää.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 11:54

Okei, no mutta oisko tämä laadukkaampi? http://www.malossistore.eu/en/products/ ... TER&Type=M
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 18.5.2014 11:59

En usko että laadullisesti noissa olisi merkittäviä eroja, pytyt pinnoitettu ja takomännät. Mä tilaisin sieltä mistä halvimmalla saa ;)
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 12:12

Joo. Ois kyllä kiva tietää se loppusumma, ettei tule yllätyksiä... Tosiaan kaverin 180cc (Athena) SMR:ää testailin toissapäivänä ja kyllähän se kiihty ihan eri tavalla. Sanoi kuitenkin että huiput on 110km/h?
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 18.5.2014 14:40

Huippuvauhti tehdään hevosvoimilla ja pelkällä pytyllä ei niitä heposia juurikaan tule lisää, vääntöä sitäkin enemmän ja se tuntuu kiihdytyksissä.

Tarkka hinta on helpompi laskea kun ensin tietää paketin hinnan, siihen päälle 24% alvia ja 2-5% tullia. Ei se 250€ kovin kaukana todellisuudesta ole.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 14:46

Okei. Ei se varmaan voi sentään 300€ maksaa?

Mitäs kaikkea tuo operaatio vaatis ja varmaan paketin mukana jonkinlaiset ohjeet?
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 18.5.2014 16:50

Jos pytty maksaa 189$ ja lähetyskulut vaikka 30$ ja jos maksaa PayPalilla niin siihen 5% päälle eli noin 230$. Euroiksi muutettuna on noin 175€, siihen päälle alv24% sekä oletettavasti 5% tullia niin loppusumma on noin 228€.