Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

Noxq
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
18.6.2012 21:57
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Noxq » 29.3.2014 23:44

Joo on tullu luettua melkein koko topikki läpi vikaa etsiessä, Pitää varmaan keksiä tapa tukkia toi tsydeemi.
E: Ei varmaan tartte kuin tukkia toi letku mikä lähtee putkesta ja homma on redi?
https://www.youtube.com/channel/UCyoGQU ... u8SiyJx4Cw
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 30.3.2014 7:29

Putken letkun tukkiminen riittää, rilloin egr on eliminoitu.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 30.3.2014 22:10

Onkos täällä kaikilla vakiosuuttimet kiinni? Ajattelin vain, että tarvisko isompaa Akrapovicin änkän kanssa..
lorso
Pyörä:
Aprilia sx50, 4t Husqutin, 2t Husqutin, nsr
Liittynyt:
22.4.2012 19:41
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut lorso » 30.3.2014 22:53

Itellä twinair laitettu ja egr otettu pois käytöstä ja suuttimina ps135 ja tk42 ;) Ja monta kertaa sanottu, kun tekee pako- tai imupuolelle muutoksia niin aina pitää säätää kaasutin. Oikeestaan pitäis säätää heti kun on pyörän ostanut, mitä näitä kattellu niin lähes kaikki käyny törkeen laihalla vakionakin :roll:
RM-96
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -13, EX Derbi DRD pro sm -11
Liittynyt:
30.6.2012 23:12
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut RM-96 » 1.4.2014 21:00

Morjes!
Kertokaas hussen omistajat käykö tälläinen pikakaasukahva husseen: https://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkee ... win-cable/
Mopossa on tuo pikakaasu kahva ja siihen tottuneena ajattelin husseen hommata, kun pyörän haku ois lauantaina 8) Toivottavasti on yhtä hyvä pyörä kun puhutaan
Noxq
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
18.6.2012 21:57
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Noxq » 1.4.2014 22:11

Kyl toi pahasti samalta näyttää kuin vakio kahva joten uskoisi passaavan, mutta ite kyllä laittaisin 60e johonkin muuhun kuin kaasukahvaan. Uuteen on kiva totutella.
:lol:
https://www.youtube.com/channel/UCyoGQU ... u8SiyJx4Cw
Naikhouu
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM
Liittynyt:
27.9.2012 18:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Naikhouu » 2.4.2014 13:19

Onko noista pikakaasuista oikeesti mitään apua? :D
http://www.youtube.com/user/XxNSk8xX/videos <- Motovlogeja sekä muuta videota Derzillä!
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 2.4.2014 13:33

Paljon teillä on yleensä kierrokset kutosvaihteella kaasu pohjassa (vakioväleillä)?
RM-96
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -13, EX Derbi DRD pro sm -11
Liittynyt:
30.6.2012 23:12
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut RM-96 » 2.4.2014 15:35

Ite oon kyl mopossa tykänny pikakaasukahvasta! :D Jos jollain sattuu olemaan husseen sopiva putkisto ylimääräsenä niin voisin ostaa. 8)
Noxq
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
18.6.2012 21:57
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Noxq » 2.4.2014 15:41

R1KS4 kirjoitti:Paljon teillä on yleensä kierrokset kutosvaihteella kaasu pohjassa (vakioväleillä)?
En kierroksia ole katsellut, mutta kutos vaihde on kyllä aika turha, kun ei se tahdo vetää kunnolla. :lol:
https://www.youtube.com/channel/UCyoGQU ... u8SiyJx4Cw
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 2.4.2014 16:06

Kyllä mulla ainakin kutosvaihde ihan hyödyllinen on kuhan ei oo tuulinen sää :lol: Vitosella tekee niin kipeetä pitää noita yli 100km/h nopeuksia ja kyllähän se kutosella hippasen kovempaakin menee. Tosin itellä vakioita vähän lyhyemmät 520 jakoset ketjut ja rattaat, voi vaikuttaa ehkä hieman. Ja ne kierrokset, oisko siinä 9000 paikkeilla, en kyllä voi ihan takuuseen mennä että ton verran on mutta hämärä muistikuva että ton verran olis.

Ja riittääkö EGR:rän tukkimiseen oikeasti pelkkä putken letkun tukkiminen? Siitähän lähtee letkuja vaikka muualle mihinkin. Ja millä sen saa asiallisesti sitten tukittua?
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 2.4.2014 17:55

Voisikohan sitä jotenkin testailla onko tarvetta laittaa isompaa suutinta Akrapovicin änkän kanssa? Tyhjäkäynti on ainakin varmaan ihan asiallinen, kun n. 1800 kone hieman lämmenneenä. Korvakuulolla en oikein osaa sanoa. :D
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 2.4.2014 19:24

EGR putken letkun tukkiminen pitäisi riittää, silloin on putken ja ilmansuodatinkotelon yhteys terminoitu ja EGR pois pelistä. Tukkeeksi voi laittaa vaikka muovi tai puutapin jonka saa tarvittaessa pois. Tai sitten riisuu kaikki rojut pois ja tulppaa avonaiset reiät tukkoon.
Noxq
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
18.6.2012 21:57
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Noxq » 2.4.2014 19:46

Ehehe, eipä auttanu EGR putken tukkiminen siihen nykimiseen (twinair, 135ps ja 42tk)
voiskohan se sitten johtua siitä että mulla on pitkän mallinen toi tk-suutin. Käy tyhjäkäyntiä hyvin, yleensä sammuu kun vetää kytkimen pohjaan ja jarruttaa, kierroksiakin ottaa jokseenkin hyvin, matalilla vähän mooaa. jännä vika... :roll:
https://www.youtube.com/channel/UCyoGQU ... u8SiyJx4Cw
ottopoika
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -11, PV50 -89, PV -90, Öglaend safir -70, Suzuki S1 1995 KTM exc 2008, yamaha slider 2002
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
15.1.2011 22:19
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ottopoika » 2.4.2014 19:58

itellä täysin sama kokoonpano ja pitkä tk suutin ja toimii kyllä hyvin.
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]