Aprilia RS/Tuono

ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut ma$$i » 31.3.2015 15:44

Täh.. Eihän se laippa voi päästä tippumaan mäntään. Sylkässähä on sellaiset stopparit ettei se voi mennä niin alas että tekis tuhojaan. Ainakin näin mulle aina puhuttu ja itsekin ymmärtänyt asian niin,itselläni siis säxä mutta sama konehan näissä on
JOUSIMIES
Liittynyt:
23.3.2015 10:17
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut JOUSIMIES » 19.4.2015 9:54

pertt-UP- kirjoitti:Purin tänään RS:n ajovaloumpion, kun sisällä olevat osat kolisteli irrallisena. Yksi kiinnike sieltä olikin halki. Osaisko joku sanoa mikä on tämä peltilatta kuvan oikeassa reunassa?

http://www.motot.net/galleria/kuva209306/


Voisin myydä sulle uuden umpion. Saat sen 30€+postit.
Lisäksi löytyy paljon muitakin osia halvalla, moottorin olen vain ottanut siitä crossi pyörään.
Osat purettu 2002 vuoden aprilia rs 125
juihiii
Pyörä:
Aprilia rx 50 -01, Aprilia rs 125 -02
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
1.11.2013 14:56
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut juihiii » 30.4.2015 21:48

Onko tervettä että räsä ei anna mitään taaista kipinää, vaan yksi kipinä tulee aluksi mutta ku yrittää pitempää, niin ei enää mitään tule? :(
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut ma$$i » 30.4.2015 23:07

Nyt en kyllä ymmärtäny... Saisko tarkempaa selitystä?
Pätkii ajossa vai mitenkä?
Tulppa vaihdettu ja testattu? Tulpanhattu ja johto hyvässä kuosissa? Puola ehjä? Sen voi itsekin mitata tuleeko tarpeeksi virtaa.
Jos edellä mainituista ei vikaa löydy ni joudutaa perehtyy staattoriin jne jollonka tulloo iso lasku
juihiii
Pyörä:
Aprilia rx 50 -01, Aprilia rs 125 -02
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
1.11.2013 14:56
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut juihiii » 22.5.2015 7:46

Nyt tarviis nopeesti apua! Eli räsäs iömeni nyt äkillistä kierrosten nousua kesken ajon, eli ihanniikuin kaasu hirttäisi mutta kaasu toimii normaalisti. Kierrokset alkavat nousta kun kytkintä painaa. Kierrosten nousun aikana kierrokset vain leijailevat eivätkä tipu alle 5tonnin. Luulin jo korjanneeni ongelman kun pystyin ajamaan yli 50km ilman mitään mutta nyt ne taas alko :itku:
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut eQ123 » 22.5.2015 15:45

Imuvuoto.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
juihiii
Pyörä:
Aprilia rx 50 -01, Aprilia rs 125 -02
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
1.11.2013 14:56
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut juihiii » 22.5.2015 18:55

Niin ja se ongelma ilmestyy vaan vällillä ja sitten se taas häviää muutamaks kilometriks ja ilmestyy uudelleen.
hese1996
Pyörä:
Mikilon 250 M96 Turbo
Paikkakunta:
Kiuruvesi
Liittynyt:
20.6.2011 19:38
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut hese1996 » 22.5.2015 21:10

juihiii kirjoitti:Niin ja se ongelma ilmestyy vaan vällillä ja sitten se taas häviää muutamaks kilometriks ja ilmestyy uudelleen.

Kokeileppa tankinkorkki auki ajaa ja ihmettele tuleeko sillonki sama vika, jos ei vaan saa korvausilmaa kun letkut tukossa?
Itellä teki samaa niin 00- kuin 05- räsäkin :D
juihiii
Pyörä:
Aprilia rx 50 -01, Aprilia rs 125 -02
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
1.11.2013 14:56
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut juihiii » 25.5.2015 22:47

Kerrotko miten ite korjasit sen vian? Tuli myös huomattua ey se nostelee niitä kierroksia vaan kun on bensa vähissä :s . Ja tuo vehehhän vetää sitä bensaa ja paljo; sisäänajo ajossa ja viepi jo yli 10l/100km 34mm kaasarilla. 8o
hese1996
Pyörä:
Mikilon 250 M96 Turbo
Paikkakunta:
Kiuruvesi
Liittynyt:
20.6.2011 19:38
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut hese1996 » 26.5.2015 9:01

juihiii kirjoitti:Kerrotko miten ite korjasit sen vian? Tuli myös huomattua ey se nostelee niitä kierroksia vaan kun on bensa vähissä :s . Ja tuo vehehhän vetää sitä bensaa ja paljo; sisäänajo ajossa ja viepi jo yli 10l/100km 34mm kaasarilla. 8o

Melko kauheena kuluttaa räsäs :roll: itellä vei tosta noin puolet.. tosin 28 mm kaasarilla :eek: , aukasin tankinkorkin ja sinne bensatankin alle lähtee ne korvausilmaletkut ja niistä suhautin paineilmalla :D , tuli mieleen ku ensimmäisen kerran käytin räsän kaasaria ikinä irti , se oli täynnä mutaa :lol: ei ollu sillon ihmekkään kun ei tahtonu pelittää :D
hese1996
Pyörä:
Mikilon 250 M96 Turbo
Paikkakunta:
Kiuruvesi
Liittynyt:
20.6.2011 19:38
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut hese1996 » 26.5.2015 9:04

niin ja kerran olin ite tukkinu ne korvausilmaletkut siitä pultit nätisti laittanu päihin ja lähin motarille ajamaan :lol: hyyty jonku 5km päästä siinä saiki ihmetellä että mikä on ongelmana :lol:
juihiii
Pyörä:
Aprilia rx 50 -01, Aprilia rs 125 -02
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
1.11.2013 14:56
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut juihiii » 26.5.2015 12:25

AIne kaks melko ohutta letkuu jotka on heti siinä tankin alla ja on yhdes? :D Viime kerran ku räsää kattelin nii laitoin ne letkut paremmin, et toivottavasti ny ei enää kiekat hyppelis :| Ja toi käy älyttömän rikkalla et siitäkki voi johtua se bensan syönti röpöttää enemmän ku husset :lol:
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut ma$$i » 26.5.2015 16:02

No laita hyvä mies säätöihin se :D . Itellä säxässä 34vhsb ja vie vähemmän bensaa kuin vakiona :lol: . Myös se että onko ravea ja toimiiko se vaikuttaa aika paljon bensan hörppimiseen
juihiii
Pyörä:
Aprilia rx 50 -01, Aprilia rs 125 -02
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
1.11.2013 14:56
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut juihiii » 26.5.2015 22:25

Rave on ja se myös toimii. Haluaisko joku jolla on 34mm kaasari kertoo omia säätöjä et vois vähä lähtee hakee oikeeseen suuntaan.
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut ma$$i » 26.5.2015 22:40

Noh itellä säxä mutta sama kone niin ;) . Eli tekniikkana on 34vhsb, TT-putki, rav1 ja V-force 3. Tällä hetkellä tulppa täydellisen maitokahvin värinen eli säädöt pitäs rokkaa mun tekniikalle. Tottakai aina kone ja tekniikkakohtainen
ps 158, tk 38, K56 neula ja sokka toisiks ylimmässä lovessa ja emulsiosuutin otettu pois