Honda NSR 125

JaniH96
Pyörä:
Honda NSR 125
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
19.12.2011 17:11
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut JaniH96 » 16.6.2013 15:41

L_rppa kirjoitti:Ei se oo niin kauhean vakava vika kunhan muistaa lisäillä tarvittaessa, tietenkin joskus kannattaa se korjata mutta ei kannata ajokautta sen takia keskeyttää ;)

Jännä homma, vaikuttaisi siltä että öljynvuotaminen on loppunut itsestään 8o
Liekkö vaikutusta sillä, että edellinen omistaja oli A-korttia suorittava nainen joka ajoi vain käsittelyharjoituksia? Kone jotenkin karstoittunut ja siksi tihkui jostain ja nyt kun pyörä saanut kovempaa ajua vuoto loppuu. Kuulostaa ehkä kaukaa haetulta, mutta jotain tässä nyt on tapahtunut:D Ehkäpä joku ystävällinen ohikulkija on yöllä käynyt vaihtamassa lohkojen tiivisteen :lol:
GeiBoi
Liittynyt:
20.2.2011 19:11
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut GeiBoi » 18.6.2013 13:54

mikäköhä kaverin -03 nassessa vikana?, akussa on 13v jännitettä mut ei startti toimi ja jos on vilkku päällä ja painaa samaa aikaa jarruu ni puolet vilkun ledeistä sammuu? :D. Aateltii eka just et ois akku liian tyhjä ku noi vilkutkaa ei toimi kunnolla mut katottii ni kuitenki sen 13v akussa on jännitettä :/
JaniH96
Pyörä:
Honda NSR 125
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
19.12.2011 17:11
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut JaniH96 » 18.6.2013 14:02

GeiBoi kirjoitti:mikäköhä kaverin -03 nassessa vikana?, akussa on 13v jännitettä mut ei startti toimi ja jos on vilkku päällä ja painaa samaa aikaa jarruu ni puolet vilkun ledeistä sammuu? :D. Aateltii eka just et ois akku liian tyhjä ku noi vilkutkaa ei toimi kunnolla mut katottii ni kuitenki sen 13v akussa on jännitettä :/

Onko vakiovilkut? Jos vaihdettu led-vilkut pitäisi laittaa myös oikeanlainen rele luonnollisesti. Mun näsäriin oli edellinen omistaja patentoinu ledvilkut ilman oikeaa relettä, käyttämällä orkkisvilkkuja vastuksena ja oli sama vika vilkuissa. Toisaalta jos starttikaan ei toimi, kuulostaa siltä että syö jostain virtaa, ottaako maihin jostain? Tietysti starttihan on kuluva osa, eli esim. hiilet voinu mennä. :roll:

Ja se muistutuksena, että vaikka jännitettä löytyy, voi akku olla silti sökö ja virta ei riitä. Akkuliikkeissä on testerit, joilla voivat katsoa akun kunnon. Laadukas uusi Exiden akkukaan ei maksa kuin ~40€, ainakin täällä päin.
Miiksuu
Liittynyt:
25.5.2010 19:12
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Miiksuu » 25.6.2013 11:51

Voiko vakioputkesta polttaa karstat ihan huoletta vai voiko esim. änkkä kärsiä?
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 28.6.2013 1:18

Ei kärsi, heitä koko putki vaikka nuotioon :lol: .
Jullek523
Liittynyt:
23.4.2013 20:51
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Jullek523 » 28.6.2013 1:32

Kuhan et sulamispisteesee kuumenna :D
-rame-
Pyörä:
Yamaha DT 125, Honda NSR 125,BSE MadCow 125,Baotian skobo,Tyscon minicross 50
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
26.9.2010 20:11
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut -rame- » 29.6.2013 0:28

Tuli ostettua eilen näsäri. Miten tosta saa penkin irti?
Miiksuu
Liittynyt:
25.5.2010 19:12
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Miiksuu » 29.6.2013 8:48

Pyörän perässä vasemmalla puolella on kypärälukko. Laita avain siihen ja kierrä myötäpäivään. Sitten vedä sitä mustaa vipua alaspäin mikä on sen lukon takana ja penkin lukitus aukeaa. Sitten vaan vedät penkkiä taakse ja ylös, niin se lähtee irti.
TV9559
Pyörä:
Derbi 125 CRF Look, Cagiva Mito 125 (Ex), KTM GS 125 (Ex), Yamaha DT 125 (Ex), Yamaha Xt 125 (Ex), Honda Nsr 125 (Ex), Derbi Drd Xtreme (Ex)
Liittynyt:
23.5.2010 9:57
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut TV9559 » 29.6.2013 11:38

Tosiaan tollanen 03 näsäri kurittomalla vakioputkella tuli ostettua, ja pari kysymystä olis.. eli siinä kun on xenonit asennettu pitkiks niin mistä vois johtua, kun vilkun laittaa päälle niin vasen valo alkaa vilkkua samaan tahtiin? myöskin vasen takavalo ei enää pala, paitsi jarruttaessa (kosketushäiriö)? ja viellä sellainen, että mistä vois johtua että tuo nyt viimeksi kun sillä ajoin, söi koko tankillisen n.100km:lla? suutin on siis kokoa 135
Kuka sitä autolla vaan jaksaa ajella..
ancca
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
25.4.2010 21:07
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut ancca » 1.7.2013 18:07

Nyt ois sellanen ongelma nassen kanssa että heti kun starttaa niin lähtee kone huutaa täysillä kierroksilla... Mistä kannataisi alottaa kattoo?
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 1.7.2013 18:27

Kaasuvaijeri ettei ole hirttänyt kiinni kaasarin päästä. Seuraavaksi lähtisin ettimään imuvuotoja yms.
ancca
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
25.4.2010 21:07
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut ancca » 1.7.2013 18:32

Kaasuvaijeri OK, imuvuotoja ei löytyny... Mistä muusta voisi olla kyse? Kaasarin katsoin läpi ja putsasin jottei tukoksia tai muuta vastaavaa olis.
Rootter
Pyörä:
03 NSR
Liittynyt:
27.4.2008 11:58
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Rootter » 1.7.2013 19:19

Tietääkö kukaan mitä kokoa on näsärin sylinterin ja putken välissä oleva o-rengas?
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 1.7.2013 23:50

Ei ole o-rengas vaan kuparinen tiiviste (rengas). Jos vaatii uutta niin suosittelen tilaamaan ulkomailta Hondan alkp varaostana.

Ja ancca, en oo ennen törmänny tollaseen vikaan. Ite veikkaisin sähköjä sitten, jos ei ollut ilmavuotoja.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 2.7.2013 16:46

Ootko aivan 100% varma ettei kaasuvaijeri ole liian kireällä tai jumita? Itsellä oli vaikea tätä kerran huomata, olin muka varma että vaijeri ei jumita mutta niin se vaan jumitti. Luistin ei tarvitse paljoa olla liian ylhäällä että kone huutaa.

Tyhjäkäyntiruuvi?