Honda NSR 125

jöqqiz
Pyörä:
Peugeout xps
Liittynyt:
8.3.2011 22:56
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut jöqqiz » 18.7.2012 19:12

Onko vanhan ja uudenmallin nsr:ssä identtiset koneet? Jos ei niin mitä eroja?
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 18.7.2012 22:15

detsoni06: Honda Original Partsilla varmaan on, mut ne on niin sikahintasia että kannattaa katella hyväkuntosia käytettyjä purkaamoilta ja yksityisiltä.

jöggiz: Kyllä, tosin sylinterikansi on hiukan erilainen mutta käytännössä ei eroja, menee koneet ristiin uus kone vanhaan runkoon ja vanha kone uuteen runkoon.
jöqqiz
Pyörä:
Peugeout xps
Liittynyt:
8.3.2011 22:56
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut jöqqiz » 19.7.2012 1:04

Selvä kiitos tästä :)
The Eki
Pyörä:
Huoleton hevoseton mies!
Paikkakunta:
Haukipudas
Liittynyt:
11.4.2011 18:25
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut The Eki » 19.7.2012 15:09

mikähän mulla tuli tuohon näsäriin ku ei startti jaksa pyöriä. akun vaihoin muttei kuitenkaa pyöri kunnolla. ei jaksa pyörittää konetta käyntii. onko startti vaihtokunnossa vai mikään siinä vois olla?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut LaneKit » 19.7.2012 15:13

Itel oli hiilet paskana, luultavast kohta simahtaa kokonaa.

Myykää joku mulle uudenmallin mittaristo, alle 40tkm ajettu mielellää. Omalla vedetty 33 tonnia ja losahti matkamittari, ei viitti tollasena myyä :D
Miiksuu
Liittynyt:
25.5.2010 19:12
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Miiksuu » 19.7.2012 16:59

http://www.purkuosat.net/, tuolla on. Etit sieltä "Honda NSR 125 2002", sieltä löydät kaksi mittaristoa, toinen on 30tkm ajettu.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut LaneKit » 19.7.2012 19:39

Sain foorumin kautta yheltä kaverilta, kaupat melkee jo kiinni :)

Kyl mie noiki katoin, mut pitää ekaks yksityistä tukea :lol:
The Eki
Pyörä:
Huoleton hevoseton mies!
Paikkakunta:
Haukipudas
Liittynyt:
11.4.2011 18:25
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut The Eki » 21.7.2012 19:49

jajaja taas uutta kysymystä. Eli nyt alko ärsyttämääntuo "röpötys" ennen piikkiä. mitenhän tuosta pääsis eroon? 6500- 7500 rmp hirvee röpötys ja vauhti jää hetkeksi siihen. sitte yhtäkkiä ihan järjetön piikki. mistä lähtis vikaa ettimää?
jöqqiz
Pyörä:
Peugeout xps
Liittynyt:
8.3.2011 22:56
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut jöqqiz » 22.7.2012 0:32

Paljos oli TT suuttimien koko ku pääs itseltä unohtumaan :(
Miiksuu
Liittynyt:
25.5.2010 19:12
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Miiksuu » 22.7.2012 0:50

Pää: 135 Tyhjänkäynti: 42 Teho: 65
Nikooooh
Pyörä:
Honda NSR -02
Liittynyt:
19.4.2012 23:28
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Nikooooh » 22.7.2012 20:12

The Eki kirjoitti:jajaja taas uutta kysymystä. Eli nyt alko ärsyttämääntuo "röpötys" ennen piikkiä. mitenhän tuosta pääsis eroon? 6500- 7500 rmp hirvee röpötys ja vauhti jää hetkeksi siihen. sitte yhtäkkiä ihan järjetön piikki. mistä lähtis vikaa ettimää?


Kokeile jos neulan sokan nostaminen/neulan laskeminen auttaisi jotain?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut LaneKit » 23.7.2012 14:04

Itellä teki samaa, piti vähä pienentää suutinta, välillä pätki vähä piikilläki. Ilmanputsarin putsaamisesta voi olla hyötyä jos viimeks putsattuu tyyliin 6 vuotta sitten, itellä autto toikin.
Gothicium
Pyörä:
Honda NSR 125R -03
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
18.12.2009 21:45
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Gothicium » 23.7.2012 16:54

Kaveri koitti pyörääni ja sanoi että tuntuu vähän laiskalta. itse en ole asiaa huomannut kun nsr on ainoa kevari mitä koskaan kunnolla olen ajanut... Arrowin tehari on ja änkkänä aprilia RS:n änkkä modattuna putkeen... 28mm kaasari ja iridium tulppa mikä on jo aika vanha... kaveri sanoi että tuo piper cross syö tehoja? ainakin säätöihin saaminen on vaikeaa mutta imuäänet on mehevät ja kaasariin pääsee helposti käsiksi... auttaisko vakiputsarin takasin laittaminen? entä mitkä on näsärin vakiovälitykset? entä saattaisiko mahd. "laiskuus johtua vakiokaasarista ja teharista jotka eivät pelitä yhtenään hyvin? multa löytyy 32mm mikuni ihan tuota varten mutten ole jaksanut sitä kiinni vielä laittaa. mikä poistaisi ongelman? oisko pa-säädin vituillaan? ei kuulemma kiihdy parhaalla mahdollisella tavalla.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut LaneKit » 23.7.2012 17:00

Kaverin kertoman ja oman perstuntuman mukaan gianelli/arrow eivät oo mitään hyviä putkia tähän peliin, vakioputki tuntuu paremmalta.

Hyvin säädetty piperi vie niin vähän tehoa ettei kannata murehtia, säätöihin saaminen on vähän vaikeampaa vaan. Ja itelläki piperi just noista syistä, eli paljon siistimpi konehuone.

Toi pa- säädin on seuraava askel, netistä löytyy hyvät ohjeet toho säätämiseen. Eihän tää mikään hirveä kanuuna ookkaan, osta joku räsä tai mito jos haluat tehoa ja kärsi italian tekniikasta :lol:

180 malossi on sit se mil saa potkua, yhel jätkäl tääl päi faitterissa toi ni kyl lähtee. Oma Stan Stephensin muokkaama pyttykin vaikutti aika radikaalsiti vaikka pyörä on muuten perus tt.
Gothicium
Pyörä:
Honda NSR 125R -03
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
18.12.2009 21:45
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Gothicium » 23.7.2012 20:41

Kaveri testasi pyörääni ja omistaa itsekin näsärin, tiedä häntä, pa säätimeen en ole koskaan koskenutkaan, välitkin voivat olla raskaat ja jos saan sen 32mm toimimaan niin pitäisi olla patempi. Pyörästä meinaa puuttuu kunnon repäisevä piikki... Katon eka sen säätimen ja ostan uuden irin ja koitan sitten ja isommalla kaasarilla. Sain sen jotenkin kerran jo toimimaan, röpöää vitusti ennen piikkiä mutta repää sen jälkeen _aivan_ saatanasti... Sitten on ne välit. Mitkä on vakivälit nasuun?