Honda NSR 125

astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut astr0 » 3.2.2012 9:48

Aika hankala se on kattoa kotona, et onko se kansi oikeesti suora. Se pitäis kuitenkin katsoa joka suuntaan ja koneistetut osat ei anna mitään mittarvirheitä anteeks. On kahden minuutin homma ja maksaa tupakan verran, ku viet nyrkkipajalle sorviin ja sanot et ottavat 0,1mm pois. Samalla saat palaneet tiivisteenrämmäleet pois pinnoilta naarmuttamatta niitä.

Yks entinen Honda-huoltaja joskus sano, että näsäri on tarkka kansipahvistaan ja kannattaa kuulemma aina laittaa just tuo orkkistiiviste. Mulla oli kyllä hiukan aikaa tarvikemalli, mut kyllä sitä tiivistettä saa vaihdellakin, jos sitä kantta käyttää usein auki. Mulla ei nyt oo tällä koneella noita kiristysarvoja, et mihin momenttiin pitäis kiristää, mut 5-pulttinen alumiinikansi pitäis periaatteessa kiristää kaarella kiertävässä järjestyksessä pikkuhiljaa. Yleensä se "tiukalle, muttei hampaat irvessä" toimii.
Kettu kuittaa.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 3.2.2012 14:28

Makso toisen näsärin kannen koneistus muistaakseni 25e, ei vaan huvittais maksaa siitä sen vertaa uuestaan. Kai se on sitten vietävä tämäkin sinne, tai etsin toisen koneistajan lähialueelta. Oisko ne momentit ollu jotain 16, ite oon laittanu aina ilman momenttiavainta kun ei se edes mahdu tuonne.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut LaneKit » 3.2.2012 17:31

Tollane 14-16 on joo hyvä, itel on tuo :)

Ja ei sitä suoruutta tosiaa näe lasia vaste ite, vaikka mite kattelin et on suora ni oliha se vaa kiero ku mikä. Ja alkuperäne tiiviste sisää, säästää hermoja paljon :D

Samat käpälät on gila1 ja 2, ite otin toisesta pytystä kaikki kamat toho gila1:seen.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 6.2.2012 19:52

Nyt on kansi käytetty oikaistavana mutta voi perse minkä hintasta hupia... Viimeksi syksyllä kannen oikaisu makso 25e, mutta nyt rapiat 50e! :roll: Oli viimenen kerta kun tuonne mitään vien. Sais alkaa toimimaan, saimpa sentään orkkiskansipahvin paikalliselta jälleenmyyjältä vitosella.
jazke
Pyörä:
Honda NSR 125R 02', YCF Classic Pilot 150 10'
Liittynyt:
12.4.2010 20:34
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut jazke » 7.2.2012 0:57

Onkos vm.92 CRM:ssä ja vm.02 NSR:ssä samat pytyt. Tai toisinsanoen sopiiko cermin pakoaukonsäätimen akseli ja käpälät kyseisen ikäisen näsärin pyttyyn ja säätimeen? :)
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut nieminja » 7.2.2012 9:10

Ei ole ja ei pitäisi sopia. CRM isommat käpälät.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
jazke
Pyörä:
Honda NSR 125R 02', YCF Classic Pilot 150 10'
Liittynyt:
12.4.2010 20:34
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut jazke » 7.2.2012 21:36

Ok, hyvä tietää ;)
KalleKuristaja
Liittynyt:
15.9.2011 19:42
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut KalleKuristaja » 7.2.2012 23:04

Mitenkäs olisi Xenon valojen laitto?
Mahdollista edes releellä?
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut astr0 » 9.2.2012 2:48

Ei kai siinä muuta ku h4 bixenon muutossarja jostain? Vaikka xenonkauppa.fi, motowikissä on jonkunnäkönen artikkeli aiheesta mopopuolella. Netissä on aika paljon kytkentäohjeita tarjolla.

En tiedä nykytilanteesta, mut ainakin muutama vuos sitten halvat bixenon-polttimot oli kuulemma laadullisesti huonoja. Single-mallit kesti paremmin, mut ei niille ollu niin paljon kysyntää kun pitäis pitkätkin saada päälle. Tosin kestää ne bixenon-polttimotkin yhtä hyvin jollei räplää lyhyiltä pitkille. :-)

E: ...ai niin. Yleisesti jos laittaa xenoneita prätkään, kannattaa varmistua, että laittaa semmoset joiden käytössä ei tule katkoja. Joissain tapauksissa esim. kannattaa jättää pitkille valoille tavalliset polttimot, jotka syttyy nopeasti, koska xenonit syttyy hitaammin ja valoihin tulee katkos. Ei oo henk koht kokemusta, et miten h4-malleissa syttyy prätkässä pitkät kun on samassa polttimossa molemmat. Kannattaa konsultoida kokeneempia. Bixenoneissa periaatteessa polttimo keinuu, joten ei pitäis tulla viivettä kun valo on samassa polttimossa. Jos puhuin läpiä päähäni niin joku oikaiskoon.
Kettu kuittaa.
janneeee
Liittynyt:
2.10.2011 14:40
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut janneeee » 12.2.2012 22:38

Kaikkialla lukee pelkästään, että kuinka nopeasti tämä laite kiihtyy 0-100 km/h täystehosena, niin heitetään kymysys ilmoille, että kuinka nopeasti näsäri kiihtyy a1-tehoisena?

Ja kuinkas paljon tässä olis vakuutukset suurin piirtein, kun tämä on yksi mahdollinen kevari ensi kesälle?
Anttipee__
Pyörä:
Honda NSR 180cc -98
Liittynyt:
1.10.2009 22:08
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Anttipee__ » 12.2.2012 22:58

Voisin veikata, että lähemmäs puoli minuuttia voisi mennä 11kW tehoissa sataseen. Tämä on tosin vain oma arvaukseni. :D

Itselläni kohtuullisen kalliit vakuutukset, taisi olla jotain 300 € hujakoilla pelkkä pakollinen tieliikennevakuutus Pohjolassa. Vakuutusten hintahan sitten vaihtelee suuresti yhtiöittäin ja riippuen siitä mitä kaikkia vakuutuksia pyörääsi haluat. :nörtti:
MYYNNISSÄ
Ainutlaatuinen Honda NSR 180cc! 1400 €
janneeee
Liittynyt:
2.10.2011 14:40
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut janneeee » 12.2.2012 23:39

Saattaa olla että vakuutusten puolesta tämä on mun tuleva kevari, jos vakuutukset on siinä 300 euron hujakoilla ilman boonuksia varmaan?, Ei meinaan paljoa heitä nykyisestä menopelissä, kymco agilityssä on vakuutukset pohjolassa 250e :D
Anttipee__
Pyörä:
Honda NSR 180cc -98
Liittynyt:
1.10.2009 22:08
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Anttipee__ » 12.2.2012 23:46

Jep, kannattaa kuitenkin pyytää tarjoukset useammasta vakuutusyhtiöstä, koska sillä tavalla voi tehdä suuriakin säästöjä vuodessa. ;) Oman pyöräni vakuutus voi tosin olla pikkuisen pienemmät kuin monissa 2-tahtipiikeissä, sillä oman pyöräni tehot papereissa vain 10kW (normaalin 11kW sijaan), mutta kilowatin muutoksella tuskin on merkittävää vaikutusta. :)
MYYNNISSÄ
Ainutlaatuinen Honda NSR 180cc! 1400 €
detsoni06
Pyörä:
Honda Nsr
Liittynyt:
3.8.2011 17:37
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut detsoni06 » 13.2.2012 18:06

Paljon 99 vuosimallin näsäri menee tt ? 150/160 km/h ???
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 13.2.2012 18:35

Lienee tuo 150 tt:nä aika maksimi. Jotkut menee 140, toiset 150.