Derbi GPR 125 4t

Liittynyt:
30.3.2009 16:13
Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut PeeJee » 9.7.2011 14:54

http://www.derbi.com/int/index.php?o...161&Itemid=321
Tehään nyt tällekkin oma topiikki kun ei sitä enään täältä löytynyt.
Eli 010 tullut derbin nelitahtisella koneella varustettu piikki. Nyt olen ajanut noin 2000km pyörällä ja täytyy kyllä myöntää, että ruiskuna tämä olisi parempi kilpailia yzfr vehkeelle, koska ainakin oma kaasari on temppuillut ja mennyt tukkoon jo 3 kertaa + sammuu aina sillontällöin kierrosten laskiessa yms. pientä hämminkiä. Omasta vehkeestä 2000km kohdalla meni öljykello jumiin ja näytti öljynpaineen valoa kokoajan. Takuuhuollossa korjasivat simppelisti ottamalla koneen oikeelta puolelta kellon irti ja putsaamalla sen. (vinkkinä siis niille kenellä tekee samaa, ei kannata viedä huoltoon kun saa itte noin 5minuutissa homman tehtyä).
Alkuperäiset rattaat ja ketjut ovat pahinta derbilaatua mitä löytyy, venyy valehtelematta viikossa siihen kuntoon, että ne tarvis kiristää + takaratas kuluu sitämyöten nopeammin. Omalla laitteella nyt ajettu 3600 ja ketjut ja rattaat ovat vaihtokunnossa.
Koneessa ei muuten mitään vikaa, mutta vaihteet saisivat mennä silmään vähän paremmin, tuntuu että toi mekanismi tossa jotenkin estää vaihteen kunnolla silmään menoa hitaissa vauhdeissa.
Muuten hyvä ja tukeva laite, toi 40mm USD keula kyllä tasaa menoa ja tuntuu että 120kmh vauhdeissa vois tehä vielä u-käännöksen. Huippuja laite kerää mittariin noin 120kmh muna-asennossa ja alamäkeen rajoitin nappaa 128kmh'ssa. Katteiden ruuvit tykkää löystyä ja irtoilla itsekseen ja takana istujan penkin ruuvi löystyy tärinästä, penkin alla olevan ilmanputsarikotelon ruuvit myös löystyvät tärinästä eli suosittelen kaikille ruuvilukitetta jokaiseen ruuviin ja mutteriin.
Tuosta ilmanputsarikotelon ruuvien löystymisestä myös johtuu sitten se, että täyskaasulla kone pätkii ajossa (saa liikaa ilmaa kotelon reunojen välistä) eli kattokaapa se ilmanputsarinkotelon kansi ennen kuin viette huoltoon yms.
Mittari on monitoiminen ja valaistu hyvin selkeä ja sopivan kokoinen. Ohjekirjasta löytyy kaikki siihen liittyvät toiminnot ja vipstaakkelit.
Ajoasento on hyvinkinpitkälti niinkuin yzf-r yamahassa.
Myydään aprilia sx, halpa vekotin!
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut nadiz » 10.7.2011 11:22

Oisit hommannu Aprilia rs4 125, sama kone niissä on, mutta apriliassa on ruisku kaasarin tilalla
Liittynyt:
30.3.2009 16:13
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut PeeJee » 10.7.2011 13:16

nadiz kirjoitti:Oisit hommannu Aprilia rs4 125, sama kone niissä on, mutta apriliassa on ruisku kaasarin tilalla

kotariin ehdoteltiin tällästä vaihossa + välirahaa ni pakkoha se oli hyväksyy ;) mut joo, näköjään aprilialtaki on nyt sit tullu tommonen melkee identtinen härpäke
Myydään aprilia sx, halpa vekotin!
Liittynyt:
14.3.2011 19:32
Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut juppu95 » 11.7.2011 21:01

Onko tässä sähkönen rajotin tai joku rajottava cdi...?
Liittynyt:
15.4.2011 19:39
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut zORFAND » 12.7.2011 22:54

Mistä mahdan löytää pyörään tehareita?? oon nähny youtubessa monia videoita joissa on tehari kiinni kyseisessä pyörässä, mutta googlettamalla löysin yhden arrowin teharin ja seki sen 600€. En viitsi enempää 400€ maksaa tuosta pakoputkesta....
Liittynyt:
14.7.2011 22:53
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut -++- » 14.7.2011 22:56

http://www.gpr-motorcycle-exhausts.co.u ... nless.html
Pyörä:
Derbi GPR 125 -11
Liittynyt:
1.8.2010 23:34
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Stefix » 15.7.2011 18:01

Mikä kaasari tossa 2011 Gpr:ssä mahtaa olla? Onks se mikuni?
Pyörä:
Derbi Gpr 125 4T
Liittynyt:
1.6.2011 17:28
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut sefvu » 30.7.2011 17:17

Olen harkinnut tämän pyörän ostoa niin kertokaa omia kokemuksia pyörästä. Mitä huonoja/hyviä puolia pyörällä teidän mielestänne on?
Liittynyt:
30.3.2009 16:13
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut PeeJee » 31.7.2011 4:23

sefvu kirjoitti:Olen harkinnut tämän pyörän ostoa niin kertokaa omia kokemuksia pyörästä. Mitä huonoja/hyviä puolia pyörällä teidän mielestänne on?

no tossaha on toi eka viesti mikä kertoo jotain
Myydään aprilia sx, halpa vekotin!
Pyörä:
Derbi Gpr 125 4T
Liittynyt:
1.6.2011 17:28
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut sefvu » 20.8.2011 9:27

Onko kukaan vaihdellut tähän pyörään kaasaria tai suuttimia? Jos on niin minkä kokoista?
Liittynyt:
12.12.2009 23:25
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Discotech » 20.9.2011 0:10

Stefix kirjoitti:Mikä kaasari tossa 2011 Gpr:ssä mahtaa olla? Onks se mikuni?


Mikunin 30mm
Pyörä:
Derbi GPR 125 -11
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
11.3.2011 1:26
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Akyy » 9.1.2012 20:04

Onko kellään teharia kiinni tuossa pyörässä? Arrowin putken (http://www.motoring-europe.com/fi/arrow ... -pipe.html) ostan varmaan itse jossain välissä. Ja onko kukaa pipercrossin sukkafiltteriä tuohon vehjekseen hommannut. Onko siitä mitään muuta hyötyä kuin imuäänien parantuminen?

Evoluxione kirjoitti:
Stefix kirjoitti:Mikä kaasari tossa 2011 Gpr:ssä mahtaa olla? Onks se mikuni?


Mikunin 30mm


Ja eikös tuossa ole Keihinin 30mm kaasari eikä Mikunin
Pyörä:
Derbi Gpr 125 4T
Liittynyt:
1.6.2011 17:28
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut sefvu » 11.2.2012 16:02

Kannattaa kattoo myös: http://www.gpr-motorcycle-exhausts.co.u ... PR125.html
Liittynyt:
7.8.2010 15:56
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Hardyy » 11.2.2012 16:56

Onko näissä 2010 malleissa kaasari vai ruisku ja millasia kuristuksia löytyy ?
Pyörä:
Derbi Gpr 125 4T
Liittynyt:
1.6.2011 17:28
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut sefvu » 12.2.2012 21:41

Domin kirjoitti:Onko näissä 2010 malleissa kaasari vai ruisku ja millasia kuristuksia löytyy ?


Derbin gpr 4t pyörissä on Keihinin 30mm kaasari. Kuristuksista en osaa niin varmasti sanoa, mutta luulisin niiden olevan ilmanputsari/suutin/pakoputki osastolla.