Cagiva Mito

Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Std » 7.10.2011 20:12

Zande kirjoitti:En nyt aivan 110% varmaksi sano mutta muistaakseni 7mm.


Eiks sen nyt järkikin sano ettei se mitään 7mm ole. Pilkkuvirhe varmaanki.
Zande
Pyörä:
Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
13.1.2008 18:50
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Zande » 7.10.2011 20:25

Std kirjoitti:
Zande kirjoitti:En nyt aivan 110% varmaksi sano mutta muistaakseni 7mm.


Eiks sen nyt järkikin sano ettei se mitään 7mm ole. Pilkkuvirhe varmaanki.

Juu, näppiksestä paristot loppumassa, jäi sitten se "0," tuosta edestä puuttumaan :roll:
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 8.10.2011 9:42

Voisiko joku tuon 0,7mm nyt vahvistaa kun siitä Zande ole varma.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Aramid » 8.10.2011 10:20

0.45-0.55mm W.S.M:n mukaan.
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 8.10.2011 16:02

User manual tiesi kertoa että gapin pitäisi olla 0.6mm.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 10.10.2011 16:09

Miten pakoputken ja sen laipan välinen tiiviste nauha laitetaan? Siis ne osat mitkä menee vaan jousella yhteen.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Tero_94
Pyörä:
Yamaha Wr125 ex-Cagiva Mito
Liittynyt:
31.5.2010 21:46
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Tero_94 » 10.10.2011 20:31

Onko kukaan parannellu mitojensa valoja? Tuntuu et ei noilla ilmeisesti vakiopolttimoilla näe mitään niin käviskö sinne pienellä laitolla suurempi tehoiset polttimot?
Jebis
Pyörä:
Cagiva Mito
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.3.2008 16:45
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Jebis » 10.10.2011 22:53

Tero_94 kirjoitti:Onko kukaan parannellu mitojensa valoja? Tuntuu et ei noilla ilmeisesti vakiopolttimoilla näe mitään niin käviskö sinne pienellä laitolla suurempi tehoiset polttimot?

Laita suoraan xenonit.
Zande
Pyörä:
Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
13.1.2008 18:50
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Zande » 11.10.2011 1:00

Tero_94 kirjoitti:Onko kukaan parannellu mitojensa valoja? Tuntuu et ei noilla ilmeisesti vakiopolttimoilla näe mitään niin käviskö sinne pienellä laitolla suurempi tehoiset polttimot?

Laturin teho ei riitä ylläpitämään vakiota tehokkaampia polttimoita, tiukkaa tekee vakiopolttimoillakin, joten itsekin suosittelen laittamaan xenonit suosiolla. Itsellänikin xenonit lyhyiltä löytyy ja hyvin valaisee. :)
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Std » 11.10.2011 9:19

Ehdottomasti xenonit, muutossarja helppo asentaa, johdot kiinne ja etit ballasdille paikan niin se on siinä.

Kuva
Jebis
Pyörä:
Cagiva Mito
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.3.2008 16:45
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Jebis » 11.10.2011 13:59

Std kirjoitti:Ja etit ballasdille paikan niin se on siinä.

Ja tässäkin varmaan helpoin käyttää etuvilkkujen tai -katteiden kiinnityspultteja, joten xenonien asentaminen on loppujen lopuksi todella helppo homma.
Zande
Pyörä:
Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
13.1.2008 18:50
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Zande » 11.10.2011 19:55

Jebis kirjoitti:
Std kirjoitti:Ja etit ballasdille paikan niin se on siinä.

Ja tässäkin varmaan helpoin käyttää etuvilkkujen tai -katteiden kiinnityspultteja, joten xenonien asentaminen on loppujen lopuksi todella helppo homma.

Itselläni ballasti on kaksipuolisella teipillä ylemmässä sivukatteessa kiinni, ja hyvin tuntuu pysyvän niinkin! :)
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 11.10.2011 21:59

Pasikiainen kirjoitti:Miten pakoputken ja sen laipan välinen tiiviste nauha laitetaan? Siis ne osat mitkä menee vaan jousella yhteen.

Joo no nyt meni puurot ja vellit sekaisin, mutta eikait siinä, näitä sattuu ja rapatessa roiskuu.
Enää ei vuoda
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
waldors
Liittynyt:
28.1.2010 16:28
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut waldors » 12.10.2011 18:18

Mulla on tommonen 2000 vuosmallin mito ja ei tahdo kunnolla käynnistyä sekä käynnissä ollessa kierrokset leijjuvat 5 tonnissa. Molemmat viat tulivat samaan aikaan, mikähän mahtaa olla vikana ?
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 12.10.2011 19:15

waldors kirjoitti:Mulla on tommonen 2000 vuosmallin mito ja ei tahdo kunnolla käynnistyä sekä käynnissä ollessa kierrokset leijjuvat 5 tonnissa. Molemmat viat tulivat samaan aikaan, mikähän mahtaa olla vikana ?

Pystyykö kuitenkin ajaa vaikka kierrokset viides tonnis? Ootttaako piikin normisti jne, kulkeeko yhtä hyvin kuin ennen?
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!