Derbi GPR 125

j4nouns
Liittynyt:
14.9.2008 9:01
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut j4nouns » 1.6.2011 23:03

Kaverilla leipo ku pisti sulakkeen ja oli oikea tulppa. Mäntään tuli reikä. Oli kuulemma lukenut täältä foorumilta, että ei tarvitse vaihtaa suutinta. No motarilla sit rengas lukkoon ja tsajajajaja. :lol: Laihallahan se kävi.
Jön1
Pyörä:
Gpr 125 '05
Liittynyt:
1.6.2011 23:29
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Jön1 » 1.6.2011 23:31

Onko kellään muilla ollu semmosta ongelmaa ettei saa takajarrua ilmattua? Mitä luultavammin menny pääsylinteristä tiivisteet, liekkö saatavilla pelkästään tiivisteitä, tai korjaussarjaa, halkasija siinä muistaakseni oli 9,5mm.
Ite en ainakaan löytäny googlesta sopivia.. :s
Tuoppi5
Pyörä:
Derbi GPR 125 '07
Liittynyt:
15.5.2011 11:54
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Tuoppi5 » 2.6.2011 16:54

Sen tulpan vaihdoin jo mutta silti loppuu 133 vauhissa 9k kierroksissa bensa kesken
jjjjuho
Liittynyt:
24.3.2009 19:38
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut jjjjuho » 2.6.2011 19:21

sanokaapa viisaat, onko derbin suutin tommonen 6-kantti (esim tämmönen http://www.tmi-janikaasalainen.fi/suuti ... -3047.html ) vai sitten pyöree...?
nadiz
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut nadiz » 2.6.2011 20:53

jjjjuho kirjoitti:sanokaapa viisaat, onko derbin suutin tommonen 6-kantti (esim tämmönen http://www.tmi-janikaasalainen.fi/suuti ... -3047.html ) vai sitten pyöree...?

6-kantti se on
nadiz
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut nadiz » 2.6.2011 20:54

Tuoppi5 kirjoitti:Sen tulpan vaihdoin jo mutta silti loppuu 133 vauhissa 9k kierroksissa bensa kesken

koeta sit vaihtaa vaan se suutin johonki 230 kokoon vaikka alkajaisiks
--kim--
Pyörä:
Gilera sc 125 '08
Liittynyt:
20.6.2008 19:22
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut --kim-- » 2.6.2011 22:55

Jön1 kirjoitti:Onko kellään muilla ollu semmosta ongelmaa ettei saa takajarrua ilmattua? Mitä luultavammin menny pääsylinteristä tiivisteet, liekkö saatavilla pelkästään tiivisteitä, tai korjaussarjaa, halkasija siinä muistaakseni oli 9,5mm.
Ite en ainakaan löytäny googlesta sopivia.. :s

Itsellä oli sama ongelma, mutta korjaantui pelkällä pääsylinterin putsauksella. kannattaa sitä koittaa ensin. Jos se ei sillä lähde toimimaan niin eikös siihen tuommoinen sovi http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=2935
Veljess
Liittynyt:
14.10.2008 18:36
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Veljess » 2.6.2011 23:59

Iltaa! Sano Derbi poks tossa viimeyönä, meni vissiin mäntä eikä oo ihme ku onhase jo 20k vanha :roll:
Pitäs äkkiä saada tulille takasi ni laitan ammattikorjaajal, joka lupas hoitaa homman jos pulitan 540€ (sis. Italkit mäntä, tiivisteet, hoonaus ja 4h töitä). En haluaisi tulla ryöstetyksi eli onko ihan järkevä hinta?
Derbi Senda X 50 cc -05
Derbi GPR 125 -06
tonyyqi
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Turenki
Liittynyt:
23.6.2008 0:21
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut tonyyqi » 3.6.2011 0:01

Viet pytyn hoonaukseen ja teet loput ite. Männän vaihto niin yksinkertainen homma, että turha maksaa siitä noin jumalattomia summia.
http://tonyyqi.kuvat.fi
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Johani » 3.6.2011 16:54

Jan-- kirjoitti:Kaverilla leipo ku pisti sulakkeen ja oli oikea tulppa. Mäntään tuli reikä. Oli kuulemma lukenut täältä foorumilta, että ei tarvitse vaihtaa suutinta. No motarilla sit rengas lukkoon ja tsajajajaja. :lol: Laihallahan se kävi.


mitä me tästä opimme, 2-tahtisessa kannattaa säätää varmanpäälle ne kaasarit :D ja vielä enemmän ku ottaa varmanpäälle nii seokset tankkiin ;)
Veljess
Liittynyt:
14.10.2008 18:36
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Veljess » 3.6.2011 23:06

Joo otin tossa Gepardin auki tänänpä, eihä siin menny ku 5h et sain männä irti sielt :D :roll: , mut heräs eräs kysymys. Kattelin tota kampiakselii ja mietein et pitäskö siellä olla tommoset kulumat? Saattaapi olla tyhmä kysymys, mut kysyvä ei tieltä eksy.
http://www.motot.net/galleria/kuva68565/
Derbi Senda X 50 cc -05
Derbi GPR 125 -06
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Johani » 4.6.2011 0:06

Veljess kirjoitti:Joo otin tossa Gepardin auki tänänpä, eihä siin menny ku 5h et sain männä irti sielt :D :roll: , mut heräs eräs kysymys. Kattelin tota kampiakselii ja mietein et pitäskö siellä olla tommoset kulumat? Saattaapi olla tyhmä kysymys, mut kysyvä ei tieltä eksy.
http://www.motot.net/galleria/kuva68565/


nuita pieniä viisteitäkö tarkotat mitkä on tässäki detsin koneessa (vasen) http://www.motot.net/galleria/kuva46408/
Veljess
Liittynyt:
14.10.2008 18:36
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Veljess » 4.6.2011 0:20

Joo juurikin niitä, itellä vaa ne ei oo kauhee pienet, kuten mahtava paint väännökseni kuvainnollistaa.
Mitäs varte siellä semmoset on?

http://www.motot.net/galleria/kuva68609/
Derbi Senda X 50 cc -05
Derbi GPR 125 -06
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Johani » 4.6.2011 0:33

aivan yhtä hyvin voisivat olla olematta ja toimis samallalailla, varmaan pyritty saada tärinää vähemmäksi ja kevyemmäksi toiseltapuolen kampiakseli.
Nizz3
Pyörä:
Husqvarna CR 125 , Derbi GPR Nude
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.6.2009 4:13
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Nizz3 » 4.6.2011 2:01

Paljos teijä derbit kuluttaa satasella?

Ite joutuu melkee joka päivä tankkaa nii tuntuu et kuluttais aikas paljo mut sitteku miettii et 10e saa 6 litraa bensaa ja sil ajaa sen n.100km nii eihä se sit oo ku 6l/100km ...

Ja mulla on siis Dellorto BHPE34, isompi imukaula, boysen teholäpät ja jollymoto...