Derbi GPR 125

kuu-ukko
Liittynyt:
4.6.2010 19:22

ViestiKirjoittanut kuu-ukko » 13.4.2011 19:51

Joo elikkäs ei meinaa gpr lähteä käyntiin ollenkaan talven jäljiltä. Akussa on virtaa eli jaksaa kyllä pyörittää hyvin ja tulpan oon vaihtanu. Mitä kannattais seuraavaks tarkistaa? 2-t pelistä kyse.
saNpza
Pyörä:
Derbi Gpr racing -o5
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
22.1.2009 19:36

ViestiKirjoittanut saNpza » 13.4.2011 20:06

antaako kipinää ja saako bensaa? 8o
http://www.nettimoto.com/derbi/gpr/1126301
Cpi sx
Liittynyt:
19.5.2009 16:34

ViestiKirjoittanut Cpi sx » 14.4.2011 14:07

kuu-ukko kirjoitti:Joo elikkäs ei meinaa gpr lähteä käyntiin ollenkaan talven jäljiltä. Akussa on virtaa eli jaksaa kyllä pyörittää hyvin ja tulpan oon vaihtanu. Mitä kannattais seuraavaks tarkistaa? 2-t pelistä kyse.



jos tulee bensaa ja kipinää, kokeile työntää käyntiin :)
Super-ES
Pyörä:
Hva SMR 510
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
27.8.2008 17:55

ViestiKirjoittanut Super-ES » 14.4.2011 15:53

Tai voihan se olla se että kun tämä nykypäivän bensa ei kestä tuota pitkää talvea
niin kokeile laittaa tulpan reiästä vaikka uutta bensaa
Pari mopoo
-Rööbe
Liittynyt:
17.1.2010 0:19

ViestiKirjoittanut -Rööbe » 14.4.2011 16:14

kuu-ukko kirjoitti:Joo elikkäs ei meinaa gpr lähteä käyntiin ollenkaan talven jäljiltä. Akussa on virtaa eli jaksaa kyllä pyörittää hyvin ja tulpan oon vaihtanu. Mitä kannattais seuraavaks tarkistaa? 2-t pelistä kyse.


Kaverin mopossa oli sama juttu. Ei muuta ku tulpanreiästä bensaa nii johan toimii.
nadiz
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37

ViestiKirjoittanut nadiz » 14.4.2011 19:47

Iha uteliasuudesta kysyn. että kuinka paljon ootte joutunu purkaamaan pyörää että ootte päässy suuttimen vaihtamaan, 2t-mallista siis kyse?

Pitäs vaihtaa itelle vähän pienempi suutin ja viimekerralla joiduin purkaamaan pyörää omasta mielestä luvattoman paljon. vireinä arrowin kokoputkisto, pakoaukon säädin, ilmanputsarissa on vielä kuri ja suuttimeks oon laittanu 250 niin, että minkäslaista suutinta suosittelette? Ite oon aatellu 230 tai 240?
SmiQuel
Pyörä:
Derbi gpr 170cc
Liittynyt:
5.4.2010 0:04

ViestiKirjoittanut SmiQuel » 14.4.2011 20:16

Onko mahdollista ilmata öljyjärjestelmä? kun ei öljysilmässä näy mitää.... :s
Gilerasc125
Pyörä:
Ex Derbi xrace 09, Gilera sc 125 metis 08
Liittynyt:
20.12.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Gilerasc125 » 14.4.2011 20:30

Joo elikkä millanen ero tolla piperilla on kurittomaan vakioputsariin. Onko niitten teho ero nyt merkittävä vai ei?
Super-ES
Pyörä:
Hva SMR 510
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
27.8.2008 17:55

ViestiKirjoittanut Super-ES » 14.4.2011 20:37

piperilla saa enemmän ilmaa-> tuo lisää tehoo... ja äänet paranee
Pari mopoo
kylmäasentaja jii.äl
Liittynyt:
30.11.2010 21:19

ViestiKirjoittanut kylmäasentaja jii.äl » 14.4.2011 20:39

nadiz kirjoitti:Iha uteliasuudesta kysyn. että kuinka paljon ootte joutunu purkaamaan pyörää että ootte päässy suuttimen vaihtamaan, 2t-mallista siis kyse?

Pitäs vaihtaa itelle vähän pienempi suutin ja viimekerralla joiduin purkaamaan pyörää omasta mielestä luvattoman paljon. vireinä arrowin kokoputkisto, pakoaukon säädin, ilmanputsarissa on vielä kuri ja suuttimeks oon laittanu 250 niin, että minkäslaista suutinta suosittelette? Ite oon aatellu 230 tai 240?


Kyllähä sitä joutuu purkaa ihan tarpeeks, ite purin takahäkin kokonaa poikkee nii oli ainaki tilaa :lol:
miksu94
Pyörä:
Myyty ja rahat juotu.
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.5.2009 18:31

ViestiKirjoittanut miksu94 » 14.4.2011 21:20

nadiz kirjoitti:Iha uteliasuudesta kysyn. että kuinka paljon ootte joutunu purkaamaan pyörää että ootte päässy suuttimen vaihtamaan, 2t-mallista siis kyse?

Pitäs vaihtaa itelle vähän pienempi suutin ja viimekerralla joiduin purkaamaan pyörää omasta mielestä luvattoman paljon. vireinä arrowin kokoputkisto, pakoaukon säädin, ilmanputsarissa on vielä kuri ja suuttimeks oon laittanu 250 niin, että minkäslaista suutinta suosittelette? Ite oon aatellu 230 tai 240?

Tankin ja rungon välinen musta muovikate vasemmalta puolelta pois, nii sitten saa ihan tarpeeks työtilaa kaasarin irti repimiselle, max. tunti menee tollai ku purkaa, vaihtaa suuttimen ja kasaa... ;) Suutin kuulostaa pirun pieneltä ku itellä oli pelkän sulakkeen kaa 240, mutta yksilöitähän nää pyörät on, kannattaa kokeilla tota 240 jos tuntuu toi 250 niin hävyttömän isolta.
O_o
nadiz
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37

ViestiKirjoittanut nadiz » 14.4.2011 21:28

miksu94 kirjoitti:
nadiz kirjoitti:Iha uteliasuudesta kysyn. että kuinka paljon ootte joutunu purkaamaan pyörää että ootte päässy suuttimen vaihtamaan, 2t-mallista siis kyse?

Pitäs vaihtaa itelle vähän pienempi suutin ja viimekerralla joiduin purkaamaan pyörää omasta mielestä luvattoman paljon. vireinä arrowin kokoputkisto, pakoaukon säädin, ilmanputsarissa on vielä kuri ja suuttimeks oon laittanu 250 niin, että minkäslaista suutinta suosittelette? Ite oon aatellu 230 tai 240?

Tankin ja rungon välinen musta muovikate vasemmalta puolelta pois, nii sitten saa ihan tarpeeks työtilaa kaasarin irti repimiselle, max. tunti menee tollai ku purkaa, vaihtaa suuttimen ja kasaa... ;) Suutin kuulostaa pirun pieneltä ku itellä oli pelkän sulakkeen kaa 240, mutta yksilöitähän nää pyörät on, kannattaa kokeilla tota 240 jos tuntuu toi 250 niin hävyttömän isolta.


Itellä ei jaksa vääntää tuolla 250 suuttimella alkuunkaan, 1-3 vaihteet röpöttää ihan törkeästi ja 4-6 vaihteilla ei jaksa vääntää 8k enempää. Itellä sulakkeen kanssa oli 220 kun vanha omistaja sen sinne oli tunkenut ja silloinkin kävi jonkinverran rikkaalla

Kävin itekki vilkasemassa tota sun tapaa ja rupes kyllä hävettämään ku en oo ite keksiny :DD Kiitti vinkistä muuten.
Gilerasc125
Pyörä:
Ex Derbi xrace 09, Gilera sc 125 metis 08
Liittynyt:
20.12.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Gilerasc125 » 15.4.2011 12:46

Mites ootte tota vakioputsarin tötsää irrottanu?? Ihan puukolla pitäs lähtee?
SmiQuel
Pyörä:
Derbi gpr 170cc
Liittynyt:
5.4.2010 0:04

ViestiKirjoittanut SmiQuel » 16.4.2011 13:37

Juu elikkäs, ei lähde ny derbi käyntii, tulppa vaihdettu, akku ladattu. Öljysilmässä ei näy öljyä, onko mahdollista ilmata se? vai mitä pitäs tehdä? ideoita? :s
saNpza
Pyörä:
Derbi Gpr racing -o5
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
22.1.2009 19:36

ViestiKirjoittanut saNpza » 16.4.2011 16:50

tulpan reiästä bensaa, työntöön. ja onko öljy loppu vai mitä meinaat? :)
http://www.nettimoto.com/derbi/gpr/1126301