Derbi GPR 125

mikerin
Pyörä:
Nitro+ Derbi GPR 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
28.2.2011 23:11
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut mikerin » 1.7.2013 19:06

Joo eli toi gepari tuppaa viemää öljyä sen 2 litraa 500 kilometriin.. Ja varmaa vähä liia iso suutin on kun kylmänä lähtee nii 1 ja 2 vaihteel alkaa tökkii ja savuttaa niin saatanasti? Mutta miten tota öljyä vois säätää?

Joo totta tuo rieska puhuu että myyjään ei kannata sokeasti luottaa.. Aina on niitä kusettajia ketkä kehuu että tää on niin hyvin pidetty ja huollettu ja nuoltu joka päivä, ja sitten kone kilahtaa muutaman viikon päästä.
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
hakdan77f
Pyörä:
Hakusessa
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
29.6.2013 21:05
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut hakdan77f » 1.7.2013 20:38

Niinhän nuita on. Näin täs tänään yhen 06vm gpr:än. Olis just itelle silmään sopivan kokonen. Paljonko nuihin ajovarusteisiin kannattaa laittaa rahaa,300-400e? Paljonkos teidän liikennevakuutukset on vuoteen? Onko kaskolla vai ilman? Itse en aikonut laittaa pyörään ollenkaan kaskoa, kun se kasko tulisi olemaan kahdessa vuodessa yli puolet pyörän hinnasta, eikä tuo kasko kaikkea korvaakkaan(korvaa lähinnä kaatumiset, ilkivallat yms...)


Ja sitten kysymys noista mahdollisista "maanantai kappaleiden" sähkövioista:
Milläs kilometreillä ne pukkaa tulemaan esiin?
mikerin
Pyörä:
Nitro+ Derbi GPR 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
28.2.2011 23:11
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut mikerin » 1.7.2013 20:53

Ajovarusteisiin kannattaa satsata jos vain on rahaa ja muutenkin näin kevarilla mikä menee +100 niin hyvä kypärä ja takki olis ainakin hyvä olla. Tuo 400 piisais mulle
200e kypärä+ 200e takki.

Vakuutukset itsellä on hiiren verran yli 400 osakaskolla eli juuri tämä varkaus ilkivalta ymsyms.

Sähkövikoja omassani ei ole vielä esiintynyt ainakaan paljoa, öljyvalo vilkkuu silloin tällöin mutta ei sen suurempaa, ja on kuitenkin 30t ajettu vehe.
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
kersti91
Liittynyt:
6.11.2005 13:16
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut kersti91 » 1.7.2013 21:02

mikerin kirjoitti:Joo eli toi gepari tuppaa viemää öljyä sen 2 litraa 500 kilometriin.. Ja varmaa vähä liia iso suutin on kun kylmänä lähtee nii 1 ja 2 vaihteel alkaa tökkii ja savuttaa niin saatanasti? Mutta miten tota öljyä vois säätää?

Varmasti toi öljynmäärä vaikuttaa jo aika rankasti seoksiin. Tuoreöljyvoitelupumpun koppa auki ja merkit kohilleen, olikohan siellä täyskaasulle ne merkit? Katso, että vaijerit öljytty sekä kahvalta jakokappaleelle ja sieltä öljypumpulle ja pääsee liikkumaan oikein.
Tarkista kampiakselin stefa.
mikerin
Pyörä:
Nitro+ Derbi GPR 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
28.2.2011 23:11
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut mikerin » 1.7.2013 21:28

Minkähänlaiset merkit siellä oikein on?
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
hakdan77f
Pyörä:
Hakusessa
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
29.6.2013 21:05
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut hakdan77f » 1.7.2013 21:46

Mitäs ootte pitäny gpr:ästä ajaa?? Oliko kananttava ostos, vai olisiko kannattanut ostaa joku muu?
kersti91
Liittynyt:
6.11.2005 13:16
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut kersti91 » 1.7.2013 22:11

http://www.youtube.com/watch?v=WwFUzgr2xnA Saattaa olla peilikuva toi video. Eli kaasu kiinni ja vähän yli nollan. Ota se koppa auki niin näet itte?
Tarkista kampiakselin stefa.
mikerin
Pyörä:
Nitro+ Derbi GPR 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
28.2.2011 23:11
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut mikerin » 2.7.2013 19:59

Okei eli kun otin sen irti ja katoin ton videon muutamaan otteeseen niin huomaan että kun omassani käännän kaasun pohjaan tuo vaijerin pää eli tuo nippa oikeestaan tulee tohon viivan kohdalle :O
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
j0un|
Liittynyt:
2.5.2010 19:12
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut j0un| » 3.7.2013 22:09

mitäs viriä teiltä löytyy ?? itellä gpr:ssä gianellin kokoputki pipercross ja 290 pääsuutin ja 14-50 välit tuntuu menen helvetin hyvin MUTTA viritykseen jää koukkuun oisko mittää muuta viri ideoita ku 170 ja 36 kaasari??!
mikerin
Pyörä:
Nitro+ Derbi GPR 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
28.2.2011 23:11
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut mikerin » 4.7.2013 12:00

Eipä niitä sitte varmaan sen enempää ellet ala pintaa syvemmältä virittelee.
Mut jos paljon ajettu +30tkm nii kannattaa varmaa kattoo alakertaakin vähä että on kunnossa ennenku iha tuota 170 laittaa (?)
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
mikerin
Pyörä:
Nitro+ Derbi GPR 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
28.2.2011 23:11
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut mikerin » 6.7.2013 21:07

Startti sijaitsee kytkinpuolella vaiko moottorin alapuolella? :lol:
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
j0un|
Liittynyt:
2.5.2010 19:12
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut j0un| » 7.7.2013 23:57

mikerin kirjoitti:Eipä niitä sitte varmaan sen enempää ellet ala pintaa syvemmältä virittelee.
Mut jos paljon ajettu +30tkm nii kannattaa varmaa kattoo alakertaakin vähä että on kunnossa ennenku iha tuota 170 laittaa (?)

:D juu alakerralla on ajettu 15 000~Jos vaan sais sellasen 34 kaasarin ;) mutta kyllähän tuo gpr jätätti jo aprillia sx:n
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 9.7.2013 0:49

Turhaa vaihdat sen kaasarin, ei se auta arkiajossa mitään. Tavalliseen ajoon riittää mikä vaan rajoitusten mukaan kulkeva laite ja sillon ne kestääkin (siis vakiokuntoset ja matalaviritteiset), virityshommiin ryhdyttäessä voi olla varma että säännöllisin väliajoin jotain hajoaa/pitää vaihtaa.

Nimim. 50cc viripeeveen omistaja ja roplaaja, joka on ajanut mopolla n. 30km. Jokaisen koeajon jälkeen ilmenee jotain rikkinäistä/hajoavaa.
Korte
Pyörä:
Gilera SC 125 -07
Paikkakunta:
Jääli
Liittynyt:
29.5.2011 19:16
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Korte » 9.7.2013 18:25

Mitä osia pitää vaihtaa kun laittaa pyörän täysitehoiseksi? Suuttimen,putken ja sulakkeen lisäksi.
hakdan77f
Pyörä:
Hakusessa
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
29.6.2013 21:05
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut hakdan77f » 9.7.2013 23:19

Olisi hyvä vaihtaa myös ainakin tulppa, jonka lämpöarvo olisi 9, normaalin 8 sijaan.