Derbi GPR 125

Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Dalhan » 17.4.2013 23:09

Otin tänään putken irti niin samalla huomasin niin lohkossa oli sellainen puolikaaren muotoinen reikä, aika lailla keskellä lohkoa. Onko muillakin vai mikähän reikä tuo on olevinaan?
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 18.4.2013 11:00

Kaikki ruikuttaa samaa, niin detsitopikeissa kuin täälläkin. Reikä on tarkotettu sinne, helpottaa lohkojen avaaamista.
Grou-
Liittynyt:
18.4.2013 15:56
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Grou- » 18.4.2013 16:00

Jeees, ite tuli hommattua -05 GPR. Tutkiessani pärrää paremmin huomasin että jäähdytysneste oli päässyt niin vähiin että paisuntasäiliö oli ihan tyhjä. Tämän johdosta, käyttääks pyörä punasta vai vihreetä jäähdytysnestettä?
asdntti
Liittynyt:
2.4.2011 18:33
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut asdntti » 18.4.2013 16:54

Miten tuon ilmanputsarin kopan saa oikein irti kokonaan kun toinen rungon putkista ottaa siihen putsarin putkiosaan kiinni eikä sitä kehtais ihan voimallakaan repiä sieltä irti.
Juhoqqeli
Pyörä:
Peugeot xps-05 (EX), Derbi gpr125- 05, saab 96l -77
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
8.11.2010 21:05
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Juhoqqeli » 18.4.2013 20:03

Älä perkele ala repimään sitä ;D
Sun pitää ottaa ensiks takahäkki helvettiin, sitten se lähtee "liuttamalla".
"Yamaha ei Pamaha."
Grou-
Liittynyt:
18.4.2013 15:56
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Grou- » 18.4.2013 20:12

Voisko joku tätä jäähdytysneste asiaa vilkasta omasta härvelistään, ois kiva saada pyärä käyttökuntoon. Vihreetä vai punasta? Vihreetä noin oletusarvosesti joo kyllä, mut ny ku vettä tulee ni ei voi olla liian varma.
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 18.4.2013 22:13

Laske kaikki ulos ja pistä vihreät tilalle. Samalla katot onko öljyä nesteen seassa.
asdntti
Liittynyt:
2.4.2011 18:33
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut asdntti » 20.4.2013 15:32

Juhoqqeli kirjoitti:Älä perkele ala repimään sitä ;D
Sun pitää ottaa ensiks takahäkki helvettiin, sitten se lähtee "liuttamalla".


kiitos tiedosta :D osaisko joku vielä sanoa että miten ilmanputsarin kuri lähtee helpoiten irti, yritin puukolla vaikka miten vääntää mut ei meinaa irrota
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 21.4.2013 20:55

Mistä tähän pyörään saa kaasuttimen osia ? Kun ovat easypartsilla niin kalliita, lähinnä kohokammion tiiviste hakusessa. Ja kannattaako tyhjäkäyntisuutin vaihtaa isommaks jos on TT+giannelli ?
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 22.4.2013 0:16

Kannattaa säätää kaasaria jos on tarvetta. Käys kysymässä yamaha-centteriltä yammu DT:n kohokammion tiivistettä (tais maksaa n. 10e).
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 22.4.2013 16:56

Jees mut mites tossa pystyy säätää tangon kulmaa tai vaihdepolkimen kulmaa? Kun itellä ainaki kaasu hirttää jos tanko on liian edessä, liian lyhyt kaasuvaijeri? Ja sit se vaihdepolin, koitin säätää sitä palikkaa boorissa mutta sit ei mee enää vaihteet silmään alaspäin vaihdettaessa. :D
jjojje
Pyörä:
Yamaha DT 50CC SM.Derbi GPR 125 nude
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.4.2011 2:57
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut jjojje » 22.4.2013 18:47

Dodii. Laitoin pyörää jäähytin nesteet sisälle ja aloin käyttää pyörää. Pari minuutti siinä se kävi ja keräs aivan tolkuttomat paineet järjestelmää ja alko puskea nesteitä ulos jäähäreitte paisuntasäiliöstä. Neste tuli korkin ja säiliön kierteiden välistä. Missä vika? oisko kannentiiviste entinen?
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 23.4.2013 17:09

Joo ei tääl foorumilla oo muuta ku pelkkiä kysymyksiä, ja vastauksia ei lähes ollenkaan. Jos vaan joku vois sanoo että pitääkö GPR:ssä vaihtaa tk suutin ja neula silloin kun pyörä on TT? Ongelmana siis se, että kun kaasun kääntää nopeasti pohjaan alakierroksilta niin kone booaa ennenkuin lähtee kiertämään, suutin on kokoa 290 ja neula rikkaimmassa asennossa. Ja vireinä TT+Giannelli. Auttais jos voisitte edes kertoa millä säädöillä omat pyöränne toimii, sais ees suuntaa antavaa tietoa. :roll:
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 23.4.2013 21:30

Jaa no miksiköhän täällä ei ole ku kysymyksiä... Ei mulla ainakaan kiinnosta kirjotella tuntikaupalla kaasarin säätöohjeita jokaselle erikseen. Mm. tietopankista löytyy ohjeet kaasarin säätöön.

Onko jojjella jäähärinesteiden kierto kaasarissa poistettu?
jjojje
Pyörä:
Yamaha DT 50CC SM.Derbi GPR 125 nude
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.4.2011 2:57
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut jjojje » 24.4.2013 19:33

Ei ole. Onko se parempi poistaa jos on niin mistä se kannattaa vetää ja mitä muuta pitää tehdä jos tämä on kannattavaa?